Die van mij blijft soms hangen! kun je 2 minuten wachten tot hij weer doorgaat.. heb m inderdaad al eens bijna in 2en gebroken!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik stond op een afgelegen plek, wachtend op een lift, toen ik moest uitleggen waar het was viel ie tot 2x toe zomaar uit, toen heb ik hem uit frustratie in tweeën gebroken
Wreed, hoe bevalt ie?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef KjellB het volgende:
[afbeelding]
Mijn moeder wilde dat ik bereikbaar wasKocht hem voor 5 euro van m'n broer. Het laatste half jaar gebruik ik hem wel steeds meer, dus waarschijnlijk koop ik binnenkort een nieuwe. Wel Pre-paid.
Hij heeft zelfs een adresboek manquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:34 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Goed, maar je kan er dus alleen mee bellen/smsen
Oh, hij heeft zelfs een wekkerfunctie!![]()
Wajo, dik modelquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef KjellB het volgende:
[afbeelding]
Mijn moeder wilde dat ik bereikbaar wasKocht hem voor 5 euro van m'n broer. Het laatste half jaar gebruik ik hem wel steeds meer, dus waarschijnlijk koop ik binnenkort een nieuwe. Wel Pre-paid.
T9 is kut, want er zit geen woordenboek inquote:
Ik gok dat je hem van Finn hebt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef KjellB het volgende:
[..]
T9 is kut, want er zit geen woordenboek inAf en toe moet ik hem openmaken en het toetsenbord terugduwen, want die zakt wel eens weg. M'n inbox is na 7 berichtjes vol.
I'm loving it
van een oude fiets moet je het leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |