De K800i kwam echt 2 weken nadat ik W810i bij abo had genomen uitquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:51 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb een W810i en deze week de K800i gekregen.
De eerste gaat binnen nu en 2 weken in de verkoop.
Hehe das lullig voor je.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:14 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
De K800i kwam echt 2 weken nadat ik W810i bij abo had genomen uit
Jep N73 Music Edition dan...quote:
hmm wat is het verschil? Die kwam NET uit nadat ik de mijne had besteld hahaquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jep N73 Music Edition dan...![]()
[afbeelding]
Met 2GB ipv 1GB
en waarom zou dat niet mogen? lutserquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
was dat nodig om dit topic om hoog te schoppen....
Maar heb een D900
'k had niet eens naar de date gekekenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
was dat nodig om dit topic om hoog te schoppen....
Maar heb een D900
dies wel vet... Hoe heet ie?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:04 schreef Adelante het volgende:
volgende maand in de UK eens kijken of ik deze kan scoren:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe heb je het ding gemold?quote:
Ik doe 2 jaar met m'n telefoons en ik verwacht dat videobellen in de komende 2 jaar toch wat meer mainstream gaat worden. Het is niet veel duurder dan normaal bellen en steeds meer mensen hebben een telefoon die ervoor geschikt is. Tis gewoon lachequote:
Ik stond op een afgelegen plek, wachtend op een lift, toen ik moest uitleggen waar het was viel ie tot 2x toe zomaar uit, toen heb ik hem uit frustratie in tweeën gebrokenquote:
Ik heb al een schijthekel aan de jeugd met een webcam nou komt dat ook nog in opmarsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:45 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik doe 2 jaar met m'n telefoons en ik verwacht dat videobellen in de komende 2 jaar toch wat meer mainstream gaat worden. Het is niet veel duurder dan normaal bellen en steeds meer mensen hebben een telefoon die ervoor geschikt is. Tis gewoon lache![]()
wel chill als je ruzie in de stad hebt gooi je diegene gewoon doodquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:09 schreef Ipho het volgende:
Mijnes:
[afbeelding]
Maar is al veel te oud natuurlijkgeef er niet echt om verder.. Wil een 8800 of een N95 hier naar, nokia natuurlijk!
wtf moet je met 2 camera's zeg...wat een onzin allemaal. Het is een TELEFOON!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:36 schreef Bigs het volgende:
Nu deze:
[afbeelding]
Nokia 6681, bijna 2 jaar oud alweer
Als ik terugkom van vakantie wordt ie vervangen door deze:
[afbeelding]
Samsung SGH-i600
Lekker met 2 camera's, QWERTY keyboard, WLAN en HSDPA 8)
Heb ik ook en bevalt me prima! nog nooit gereboot. ook is ie nie kapot te krijgen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:25 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
waardeloze klote telefoon.
moet om de 2 dagen rebooten anders doet ie t gewoon niet.
kan dan niet bellen en ook niet gebeld worden. echt vreselijk idioot.
mja aan de andere kant hij heeft wel pushmail en dat werkt dan wel weer goed.
Die van mij blijft soms hangen! kun je 2 minuten wachten tot hij weer doorgaat.. heb m inderdaad al eens bijna in 2en gebroken!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik stond op een afgelegen plek, wachtend op een lift, toen ik moest uitleggen waar het was viel ie tot 2x toe zomaar uit, toen heb ik hem uit frustratie in tweeën gebroken
Wreed, hoe bevalt ie?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef KjellB het volgende:
[afbeelding]
Mijn moeder wilde dat ik bereikbaar wasKocht hem voor 5 euro van m'n broer. Het laatste half jaar gebruik ik hem wel steeds meer, dus waarschijnlijk koop ik binnenkort een nieuwe. Wel Pre-paid.
Hij heeft zelfs een adresboek manquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:34 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Goed, maar je kan er dus alleen mee bellen/smsen
Oh, hij heeft zelfs een wekkerfunctie!![]()
Wajo, dik modelquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef KjellB het volgende:
[afbeelding]
Mijn moeder wilde dat ik bereikbaar wasKocht hem voor 5 euro van m'n broer. Het laatste half jaar gebruik ik hem wel steeds meer, dus waarschijnlijk koop ik binnenkort een nieuwe. Wel Pre-paid.
T9 is kut, want er zit geen woordenboek inquote:
Ik gok dat je hem van Finn hebt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef KjellB het volgende:
[..]
T9 is kut, want er zit geen woordenboek inAf en toe moet ik hem openmaken en het toetsenbord terugduwen, want die zakt wel eens weg. M'n inbox is na 7 berichtjes vol.
I'm loving it
van een oude fiets moet je het leren
Who the fuck is Finn?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:37 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik gok dat je hem van Finn hebt.
[afbeelding]
Die ziet er wel leuk uitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:37 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik gok dat je hem van Finn hebt.
[afbeelding]
En dat je geen licht hebt als je filmt en je niet gelijk van sms naar sms kan gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef DT-PiSanG het volgende:
[afbeelding]
Ook al bijna een jaar de K800i in bezit. Kan dus binnenkort m'n abo verlengen en weer een nieuwe aanschaffen, maar de nieuwere telefoons overtuigen mij niet echt (K800i is exact hetzelfde qua specificaties en zelfs lelijker qua design, N95 zijn veel klachten over en is het hoge bedrag niet waard, Samsung overtuigt technisch gezien ook niet) dus denk ik dat deze voorlopig nog blijf houden. Enige nadeel is dat avi's en mpeg's nog niet ondersteund worden.
Geweldig telefoontje!![]()
Die dus.... maar nooit meer, heb hem sinds eind december zilver is er al vanaf en doe niets raars ermee.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
LG KG800 sinds vorige week...
[afbeelding]
die nokiaquote:Op zondag 11 februari 2007 12:21 schreef Adsum het volgende:
Nog steeds de D600 en 9210i
[afbeelding]
Je kan ook het toestel houden, maar het abbo niet verlengen, maar ff 3 maanden wachten en dan een K850i kopen? 5 megapixel cameraquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef DT-PiSanG het volgende:
[afbeelding]
Ook al bijna een jaar de K800i in bezit. Kan dus binnenkort m'n abo verlengen en weer een nieuwe aanschaffen, maar de nieuwere telefoons overtuigen mij niet echt (K800i is exact hetzelfde qua specificaties en zelfs lelijker qua design, N95 zijn veel klachten over en is het hoge bedrag niet waard, Samsung overtuigt technisch gezien ook niet) dus denk ik dat deze voorlopig nog blijf houden. Enige nadeel is dat avi's en mpeg's nog niet ondersteund worden.
Geweldig telefoontje!![]()
handig, 5 megapixelquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan ook het toestel houden, maar het abbo niet verlengen, maar ff 3 maanden wachten en dan een K850i kopen? 5 megapixel cameraen heel veel gb's geheugen
Dat vind ik dus ook.. betaal ik weer 1 of 2 jaar een veel hoger bedrag per maand voor een paar GB en 5 megapixels.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
handig, 5 megapixel
ipv dat ze eens aan kwaliteit ipv kwantiteit gingen werken...
Idd, sony ericsons' camera's zuigen te diep, al geven ze 10 mpixel camera, de kwaliteit komt niet in de buurt bij Nokia of Samsungquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
handig, 5 megapixel
ipv dat ze eens aan kwaliteit ipv kwantiteit gingen werken...
Niet in de buurt van Samsung? Zeker op je hoofd gevallen? Samsung valt echt zwaar tegen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef EricT het volgende:
[..]
Idd, sony ericsons' camera's zuigen te diep, al geven ze 10 mpixel camera, de kwaliteit komt niet in de buurt bij Nokia of Samsung
PISANGquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:49 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Niet in de buurt van Samsung? Zeker op je hoofd gevallen? Samsung valt echt zwaar tegen!![]()
N73 en K800i kwamen ongeveer tegelijkertijd uit en verschillen onderling weinig van kwaliteit (vind persoonlijk de K800i beter), maar het scheelt echt niet veel.
Nougoed, ieder zijn eigen smaak en keuze he.. Ik vind de K800i tot nu toe 1 van de weinige telefoons van SE die wel mooi is qua design. Ik zelf vind de touch-toetsen, het schuif-systeem, en menu-indeling, en geluidskwaliteit weer matig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:05 schreef EricT het volgende:
[..]
PISANGjust the name weet je
De nieuwste generatie SE cameras zijn redelijk-goed, maar die daarvoor was echt zeer slecht - matig. Daarnaast is het design van SE beetje stijlloos ahhaa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |