dies wel vet... Hoe heet ie?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:04 schreef Adelante het volgende:
volgende maand in de UK eens kijken of ik deze kan scoren:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe heb je het ding gemold?quote:
Ik doe 2 jaar met m'n telefoons en ik verwacht dat videobellen in de komende 2 jaar toch wat meer mainstream gaat worden. Het is niet veel duurder dan normaal bellen en steeds meer mensen hebben een telefoon die ervoor geschikt is. Tis gewoon lachequote:
Ik stond op een afgelegen plek, wachtend op een lift, toen ik moest uitleggen waar het was viel ie tot 2x toe zomaar uit, toen heb ik hem uit frustratie in tweeën gebrokenquote:
Ik heb al een schijthekel aan de jeugd met een webcam nou komt dat ook nog in opmarsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:45 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik doe 2 jaar met m'n telefoons en ik verwacht dat videobellen in de komende 2 jaar toch wat meer mainstream gaat worden. Het is niet veel duurder dan normaal bellen en steeds meer mensen hebben een telefoon die ervoor geschikt is. Tis gewoon lache![]()
wel chill als je ruzie in de stad hebt gooi je diegene gewoon doodquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:09 schreef Ipho het volgende:
Mijnes:
[afbeelding]
Maar is al veel te oud natuurlijkgeef er niet echt om verder.. Wil een 8800 of een N95 hier naar, nokia natuurlijk!
wtf moet je met 2 camera's zeg...wat een onzin allemaal. Het is een TELEFOON!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:36 schreef Bigs het volgende:
Nu deze:
[afbeelding]
Nokia 6681, bijna 2 jaar oud alweer
Als ik terugkom van vakantie wordt ie vervangen door deze:
[afbeelding]
Samsung SGH-i600
Lekker met 2 camera's, QWERTY keyboard, WLAN en HSDPA 8)
Heb ik ook en bevalt me prima! nog nooit gereboot. ook is ie nie kapot te krijgen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:25 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
waardeloze klote telefoon.
moet om de 2 dagen rebooten anders doet ie t gewoon niet.
kan dan niet bellen en ook niet gebeld worden. echt vreselijk idioot.
mja aan de andere kant hij heeft wel pushmail en dat werkt dan wel weer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |