Deze heb ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
LG KG800 sinds vorige week...
[afbeelding]
Deze heb ik ook. Beste telefoon ooitquote:Op maandag 29 januari 2007 12:15 schreef Freeloader het volgende:
De Nokia N80
[afbeelding]
Best tevreden mee
Die klip is de lenskapquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:43 schreef Hijacking het volgende:
die clip kun je er toch wel afhalenanders is die gay
als jij het zou willen, kan je em er wel afbreken jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:43 schreef Hijacking het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:43 schreef Hijacking het volgende:
dacht dat het zo'n hippe doe hem aan je broekriem houder clip wasquote:Op zondag 18 februari 2007 21:42 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
als jij het zou willen, kan je em er wel afbreken ja
Ik ook! Echt fijne telefoon, heel mooi scherm, speelt mp3s en een redelijke camera. Ook was ie redelijk goedkoop zo'n 200 euro.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:52 schreef braampie het volgende:
Samsung SHG X-820 voorheen de dunste telefoon...... (8 MM)![]()
nu is er al weer een dunnere van samsung, 5,9 MM dikte![]()
Anyways vrij goedkoop telefoontje en je kan er enorm veel mee
jammer alleen dat er geen SD/Msd in kan....
http://media.prylfeber.se/2006/samsung_SGH-X820.jpg Pics @ link ^^
Die T100 is superfijn! Ik had er ook één, maar die brak doormiddenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:47 schreef greatchampion het volgende:
[afbeelding]
nu tijdelijk deze omdat die bovenste keduk is![]()
[afbeelding]
iddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:14 schreef Petrulli het volgende:
Verder moet je de telefoon wel heel stil houden om een mooie foto te maken.
W800i heb ik ook nog liggen. Evenals een Samsung C100, Siemens M35 en Siemens C55.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:38 schreef DMarley het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze 2 tot mijn beschikking
Sony Ericsson W850I+Sony Ericsson W800I
Het is inderdaad een pats telefoon.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:29 schreef _christiaan_ het volgende:
Laat ik dan ook mar ff patsen met m'n telefoon:
[afbeelding]
[afbeelding]
En met een Nokia poetsdoekie![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
(voor de niet-kenners: 't is een Nokia 8800 Sirocco Edition)
Tegelijkertijd er een lening voor afgesloten bij meneer Scheringa?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:29 schreef _christiaan_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
2quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:33 schreef Afzuigkap het volgende:
Mijn moeder heeft m'n prepaid over genomen:
[afbeelding]
En ik haar abbo:
[afbeelding]
Maar ik wil een andere en zit te twijfelen tussen:
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
Wat vinden jullie? En alleen een van de vier, geen andere dus.
Ja hij bevalt zeker, hij is niet heel erg snel. Maar niet vervelend langzaam.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:30 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Bevalt tie? Ik heb em eergisteren besteld bij t-mobile
Qua specificaties heeft ie niet veel te bieden, is ook meer een zakelijke telefoon. Maar je gebruikt hem toch vooral om te bellen of niet?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:29 schreef _christiaan_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
Jep. Je kan heerlijk telefoontjes aannemen met z'n kogelgelagerde slide. O.a. een reden om dees te nemen. Ik gebruik verder weinig van dat ding, de camera af en toe en de bluetooth GPRS modem (internetten tijdens stroomuitval for the winquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:52 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Qua specificaties heeft ie niet veel te bieden, is ook meer een zakelijke telefoon. Maar je gebruikt hem toch vooral om te bellen of niet?
Wat doe jij in pubquote:Op zondag 11 maart 2007 05:38 schreef compier het volgende:
thuis, crappy motorola mpx200...![]()
hier, Alltel motorola v262
[afbeelding]
nog crappier
Maarja het is allemaal maar tijdelijk![]()
Samsung D600.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef gfo het volgende:
wtf moet je met een 8800 als 2e telefoon.. wat heb je dan als eerste telefoon?
Waar gekocht?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:33 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
voor 30 euro vandaag even de motofone als reserve toestel gehaaldnul komma nul opties en mogelijkheden, ja bellen en sms-en (geen sms geheugen) maar hij is wel stevig en strak ontworpen.
Mediamarkt, maar je kunt 'm ook als prepaid kopen via www.t-mobile.nlquote:
Vertu?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef gfo het volgende:
wtf moet je met een 8800 als 2e telefoon.. wat heb je dan als eerste telefoon?
dies vet gek.. gaak halen.. voort stappenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:33 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
voor 30 euro vandaag even de motofone als reserve toestel gehaaldnul komma nul opties en mogelijkheden, ja bellen en sms-en (geen sms geheugen) maar hij is wel stevig en strak ontworpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |