Op zondag 28 januari 2007 22:34 schreef Muck het volgende:quote:[quote]Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Eén voor het geld
Twee voor de show
Drie voor het publiek
Doe alles wat je doet met hart en ziel
Met hart en ziel - Trockener Kecks, lekker luchtig met een serieus ondertoontje![]()
Dank jequote:
dat zou echt heel erg leuk zijn ja!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dank je, en als de band hem nu ook nog speelt ben ik dik tevreden.
Wij hebben nog geen idee... het kan best zijn dat het een "zelfgemaakt" gedichtje wordt. De kaart hebben we ook zelf ontworpen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dank je, en als de band hem nu ook nog speelt ben ik dik tevreden.
Nu wil ik die van jullie ook wel even horen, zover ze bekend zijn en anders in welke richting.
Vind ik persoonlijk niet zo netjes. En daarnaast, je ziet ze toch niet onder de jurk, en daarnaast draag ik ze waarschijnljk toh nooit meer. dus.....quote:Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef Troel het volgende:
Kun je die schoenen niet alsnog terug doen dan?
ja van die hoerige plastic pumps van de schoenkampioen ofzo (werd mij aangeradenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:16 schreef kruimel_20 het volgende:
ik ben bij 1 bruidswinkel geweest maar ik hoorde ook al de tip om bij de luxere schoenenwinkels te gaan kijken. daar hebben ze ook wel eens bruidsschoenen.
En witte pumps hebben veel gewone winkels ook....
Ik zoek rustig verder... heb nog even....
geld tellen doe je thuisquote:Op maandag 29 januari 2007 19:33 schreef Bayswater het volgende:
Eindelijk eens een leuke "de bruiloft van".![]()
precies , van die witte leren, die je ook bij de schoenenreus kunt krijgen... nou al draag ik ze maar 1 keer doe mij toch maar de iets duurdere mooie schoenen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja van die hoerige plastic pumps van de schoenkampioen ofzo (werd mij aangeraden)
Klopt, maar de uitzending paste mooi bij mijn onderschrift.quote:
dat zeg ikquote:Op maandag 29 januari 2007 20:18 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
precies , van die witte leren, die je ook bij de schoenenreus kunt krijgen... nou al draag ik ze maar 1 keer doe mij toch maar de iets duurdere mooie schoenen.
uhuh maar niet als je in een prinsessenjurk trouwtquote:Op maandag 29 januari 2007 21:52 schreef Bayswater het volgende:
Mijn schoenen heb ik al thuis, was nog even kiezen tussen maat 43 of 44.
Maar toen ik een flinke vouw in de neus van de linker van maat 44 had gemaakt (even op de tenen steunen en hiel omhoog) was de keuze snel gemaakt.
Ordinaire pumps moeten kunnen btw.
* nu heel benieuwd is naar je jurkquote:Op maandag 29 januari 2007 22:02 schreef Shira het volgende:
Schoenen:
[afbeelding]
Nu maar zorgen dat ik niet op mijn bek ga tijdens het lopen![]()
Hahaha, ja, ik ben ook flink aan het oefenen. Ik ben geen held op hakken. Daar komt bij dat we buiten gaan trouwen, op nogal ruig terrein. Denk dus dat ik tot de ceremonie platte schoenen draag, want op over dit terrein te wandelen met die hakken gaat me zeer zeker niet lukkenquote:ik zou gegarandeerd er niet op kunnen lopen, heb de laatste drie jaren alleen maar laarzen zonder hakken en platte schoenen aan
Ik wens je heel veel succesquote:Op maandag 29 januari 2007 22:19 schreef Shira het volgende:
[..]
Hahaha, ja, ik ben ook flink aan het oefenen. Ik ben geen held op hakken. Daar komt bij dat we buiten gaan trouwen, op nogal ruig terrein. Denk dus dat ik tot de ceremonie platte schoenen draag, want op over dit terrein te wandelen met die hakken gaat me zeer zeker niet lukken![]()
[afbeelding]
Ow zo'n ding. Wat ze ook in het leger gebruiken? Duidelijk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:23 schreef Troel het volgende:
Zo'n ijzeren soldaten plaatje wat kleine kinderen ook wel een shebben.
Shellinssa, het is waarschijnlijk niet bijgewerkt in de wiki waardoor je niet in de eerste post bent gekomen
houdoe en bedanktquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:18 schreef Shira het volgende:
Help!
Loop nou al 3 dagen mijn hoofd te breken over het volgende: we geven als bedankje dog-tags () met een leuke tekst erop. Iemand inspiratie?
Het moet in het engels, we kunnen maximaal 2 regels text kwijt: 1 is ook goed en "thank you" is niet voldoende![]()
![]()
Wat zonde zeg... en je weet het hè? Van uitstel komt afstelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:16 schreef Levitation het volgende:
Hoi! Ik denk dat wij 't voorjaar niet gaan halen.![]()
Zit nu serieus te denken over september en dat ik dan écht de laatste keer dat ik 't verschuif... ik ben al 2 jaar bezig met schuifen...Zodra ik een datum weet zal ik 't hier groots aankondigen...
(tot die tijd kan voorjaar 2007 wel in 't lijstje blijven staan...)
No way! Geen afstel... ik heb er al veel te veel moeite voor gedaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat zonde zeg... en je weet het hè? Van uitstel komt afstel![]()
Nee, weg uit het lijstje. Ik duld alleen mensen met een datum voor 16 maart 2007 voor mequote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:16 schreef Levitation het volgende:
Hoi! Ik denk dat wij 't voorjaar niet gaan halen.![]()
Zit nu serieus te denken over september en dat ik dan écht de laatste keer dat ik 't verschuif... ik ben al 2 jaar bezig met schuiven...
Zodra ik een datum weet zal ik 't hier groots aankondigen...
(tot die tijd kan voorjaar 2007 wel in 't lijstje blijven staan...)
Ik duld jullie eigenlijk al nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nee, weg uit het lijstje. Ik duld alleen mensen met een datum voor 16 maart 2007 voor me![]()
Wordt waarschijnlijk R.E.M. zie mijn onderschrift. Al is die iets ingekort. Dit is de volledige:quote:Op maandag 29 januari 2007 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben nog geen idee... het kan best zijn dat het een "zelfgemaakt" gedichtje wordt. De kaart hebben we ook zelf ontworpen.
Als we al aan een artiest denken, is het aan Stef Bos... die heeft zulke mooie teksten.
Veel plezier met passenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:17 schreef Marie79 het volgende:
Wow! Mooie tekst Diaan
Bedankt voor de snelle antwoorden! Een per dagdeel gaat het worden!
Mooi nummer van een niet voor de hand liggend album (hoewel ze een ander publiek met deze cd hebben aangesneden). Verrassende keus R.E.M,. toch ook geen band die bol staat van de liefdesliedjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk R.E.M. zie mijn onderschrift. Al is die iets ingekort. Dit is de volledige:
No war. no hate. no past.
It's real.
I'm here. I'm yours. I'm fast.
I'm long in the eye
I'm cry when I try
I just want to fly
Just you and I, together
Ik moet zeggen dat Peaceman nog wat teksten in zn hoofd heeft die we ook nog gaan bekijken. Maar voor ons is R.E.M. niet zo verrassend omdat we grote fan zijn van R.E.M. (in 2005 4x gezien o.a. in Rome, brings back sweet memoriesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Mooi nummer van een niet voor de hand liggend album (hoewel ze een ander publiek met deze cd hebben aangesneden). Verrassende keus R.E.M,. toch ook geen band die bol staat van de liefdesliedjes.
das geen engelsquote:
Ik ga van de week die andere teksten eens checken... wel zal het moeilijk worden om een tekst te vinden die beter bij ons past dan die van R.E.M. schat ik in.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Peaceman nog wat teksten in zn hoofd heeft die we ook nog gaan bekijken. Maar voor ons is R.E.M. niet zo verrassend omdat we grote fan zijn van R.E.M. (in 2005 4x gezien o.a. in Rome, brings back sweet memories) en dit liedje heeft mij meteen gegrepen toen de laatste cd uitkwam. Maar idd ze staan inderdaad niet bol van de liefdesliedjes....
Het gekke is dat we er helemaal niet aan gedacht hadden, terwijl ik deze tekst al een hele tijd als onderschrift heb![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga van de week die andere teksten eens checken... wel zal het moeilijk worden om een tekst te vinden die beter bij ons past dan die van R.E.M. schat ik in.
Vandaag naar Jan Jaap van der Wal geweest die gewoon even een ode in zijn show geeft aan Michael Stipe met een videofragment van Man on the moon op Perfect Square en daarbij een vreselijke sneer naar Marco Borsato om het verschil tussen echt en nep aan te geven, prachtig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Peaceman nog wat teksten in zn hoofd heeft die we ook nog gaan bekijken. Maar voor ons is R.E.M. niet zo verrassend omdat we grote fan zijn van R.E.M. (in 2005 4x gezien o.a. in Rome, brings back sweet memories) en dit liedje heeft mij meteen gegrepen toen de laatste cd uitkwam. Maar idd ze staan inderdaad niet bol van de liefdesliedjes....
Het gekke is dat we er helemaal niet aan gedacht hadden, terwijl ik deze tekst al een hele tijd als onderschrift heb![]()
Moet af en toe kunnen toch? Wow wij zouden vorig jaar naar JJ vd Wal, maar toen was ik ziekquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:16 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vandaag naar Jan Jaap van der Wal geweest die gewoon even een ode in zijn show geeft aan Michael Stipe met een videofragment van Man on the moon op Perfect Square en daarbij een vreselijke sneer naar Marco Borsato om het verschil tussen echt en nep aan te geven, prachtig.![]()
Ooit een legendarisch optreden op Werchter gezien van R.E.M. in een vreselijke stortbui en onweer. De heren knalden gewoon door op het podium en gooiden er zelfs nog een schepje bovenop.![]()
Maar dit terzijde, nu weer ontopic.![]()
Of een met een te krap pak.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:42 schreef marijkevd het volgende:
Haha, nou, da's dan in elk geval een stimulans om op de lijn te letten! Heb jij straks met je trouwen in elk geval een vent met een goed figuur!
Ik heb woensdag mijn jurk gekocht... blij blij blij!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:25 schreef nectarientje het volgende:
aaah ook voor getuigen!Ik ben 3 mei getuige van mijn beste vriendin
![]()
En ik zit ook nog eens in de organisatie van haar vrijgezellenfeest dus het is nog even afwachten hoe onze relatie verloopt na die happening![]()
Ja, dat je het even weet. Dus geen ongein in Assenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet wel -en heb dat ook duidelijk verkondigd- dat voor mij de vriendschap over zou zijn als ze me enorm voor lul zouden zetten. Vrienden doen dat elkaar gewoon niet aan.
![]()
Gezellige dag of avond vind ik prima. Maar een kippenpak of andere ongein is bij mij einde vriendschap.![]()
Assen? Heb ik wéér wat gemist?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat je het even weet. Dus geen ongein in Assen
Daarom zit ik ook in de commissie, om te voorkomen dat de rest zich teveel laat gaan. Maar een beetje voor lul gaat ze toch echt wel staan hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:05 schreef Levitation het volgende:
Ik weet wel -en heb dat ook duidelijk verkondigd- dat voor mij de vriendschap over zou zijn als ze me enorm voor lul zouden zetten. Vrienden doen dat elkaar gewoon niet aan.
![]()
Gezellige dag of avond vind ik prima. Maar een kippenpak of andere ongein is bij mij einde vriendschap.![]()
Duh, Verkeerstuin? April? Dat ben je toch niet vergeten hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Assen? Heb ik wéér wat gemist?![]()
Maar van mij hoef je geen ongein te verwachten, ik ben zo onschuldig als een pasgeboren kuikentje.
Hij hoeft er toch niet mee te lopen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:08 schreef Troel het volgende:
Ik heb vandaag bij de bloemist een boeketje op laten maken als voorbeeld, maarvindt het echt niet echt wat zeg maar
Je weet... 5 hersencellen enzo!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Duh, Verkeerstuin? April? Dat ben je toch niet vergeten he
Ik heb dat ook gezegd, en ik heb ook nog zelf besloten wie er mogen komen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik organiseer de boel gewoon zelfquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gezegd, en ik heb ook nog zelf besloten wie er mogen komen.
Het schiet nu lekker op Shira. Spannend hoor. Komende week nog een aantal dagen vrij?quote:
Dit zeggen we dus ipv "i do" en "i take you to be my hubby.wife, to have and to hold"quote:I (name), choose you (name) to be my (husband/wife), my partner in life, my best friend and my one true love.
I love you more each day than I did the day before, I trust you and respect you, I can laugh with you and cry with you, You are everything that I need.
I give you my hand, my heart, and my love.
Ik ook!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het schiet nu lekker op Shira. Spannend hoor. Komende week nog een aantal dagen vrij?
Ik krijg 4 dagen vrij en nog 1 dag voor ondertrouw.
Lastig, lastigquote:Yours is the first face that I saw
I think I was blind before I met you
Now I don't know where I am
I don't know where I've been
But I know where I want to go
ja, maar je moet er ook nog andere dingen bijzetten zoals tijdstip, datum, lokatie, etc... vergis je daar gewoon niet inquote:
ze raden niet voor niks af om zulke aankopen niet via internet te doen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
Grrr heb ik vandaag de jurk ontvangen die ik echt heel mooi vind en via internet heb besteld: istie te klein...Mn borstomvang is te "groot" of van de jurk te klein
Nu wachten op een andere jurk.
Mwah.. dat staat er allemaal al in, we hebben, als we dat zouden willen, nog wel plaats voor 20 regels.... we weten echt wel wat we doen....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, maar je moet er ook nog andere dingen bijzetten zoals tijdstip, datum, lokatie, etc... vergis je daar gewoon niet in
Wij kopen zoveel via internet..... Nog nooit wat misgegaan en zoals Diaan al zei.... we kunnen het gewoon terugsturen. Anders bestel je daar ook geen jurk natuurlijk....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze raden niet voor niks af om zulke aankopen niet via internet te doen!
Laat dit een wijze les zijn!
zei de juf
ja dat kon bij onze kaart dus niet....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah.. dat staat er allemaal al in, we hebben, als we dat zouden willen, nog wel plaats voor 20 regels.... we weten echt wel wat we doen....
Mwah, als je inderdaad een specifieke jurk graag wil hebben en die is niet te koop in de winkels, dan zou ik het wel weten. Je kan uiteraard daarnaast nog best jurken gaan shoppen, maar ik geloof dat het bij Diaan ook om een tweede huwelijk gaat, dus ik neem an dat ze weet hoe het is om jurken te shoppen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja dat kon bij onze kaart dus niet....
Maar alles staat er op! dus het is wel gelukt.
Ik spreek natuurlijk voor mezelf als ik zeg dat ik een bruidsjurk nooit via internet zou kopen. En dat je hem dan kan terugbrengen maakt voor mij niks uit! Jurkenshoppen hoort er natuurlijk bij!
Nouja, ik kan me voorstellen dat je het bij een 2e anders wilt doen en dat je dan niet per se al die winkels langs wilt. Het was niet denigrerend ofzoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:58 schreef peaceman het volgende:
Of het wel of geen 2e huwelijk is, doet in feite niet echt ter zake. Als je echt een traditionele trouwjurk wilt, kan ik me voorstellen dat er veel geshopt wordt bij winkels, maar Diaan wil juist geen traditionele jurk! Wel een jurk, maar geen specifieke trouwjurk
Ow nee hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik kan me voorstellen dat je het bij een 2e anders wilt doen en dat je dan niet per se al die winkels langs wilt. Het was niet denigrerend ofzoExcuses als het zo overkwam.
Ik vind het ook erg jammer. Als het goed is, komt er binnenkort nog een jurk... het is en blijft lastigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef Marie79 het volgende:
Hè jammer Diaan!![]()
Wij gaan a.s. vrijdag naar de gemeentehuizen van onze geboorteplaatsen voor een uittreksel uit het geboorteregister en ook gaan we dan het zaaltje voor de receptie en het etentje reserveren!
Ja bij Amsterdam gelukkig ook.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg jammer. Als het goed is, komt er binnenkort nog een jurk... het is en blijft lastig
Spannend en leuk hoor om dat te regelen. Bij sommige gemeentes kun je via internet de geboorte akte bestellen. Hebben wij ook zo gedaan.
Die van Peaceman komt ook uit Amsterdam. We kwamen erachter dat Peacemans vader pas 5 dagen na de geboorte aangifte heeft gedaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja bij Amsterdam gelukkig ook.
Alleen staat mijn geboorteadres er verkeerd op
Veel plezier morgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:06 schreef Shira het volgende:
het is 8 uur, tijd om te douchen en dan het bed in.
morgenvroeg om 6 uur op, om half 10 gaat onze vlucht naar Las Vegas.![]()
Misschien dat ik morgenvroeg nog even wat post voordat we richting vliegveld gaan, anders post ik woensdag weer, maar dan als getrouwde vrouw met foto's!![]()
![]()
Ja, inderdaad, errug leuk om hier te lezen wat iedereen bezig houdt hahaha.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
Heey spiegelei, ik zie dat jullie en dag na ons gaan trouwen, we gaan dus een beetje gelijk op. Leuk hoor!!!
nee, maar veel succes met bakkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:41 schreef Muck het volgende:
ik ga overigens de bruidstaart van mijn vriendin bakken, had ik dat al verteld?
dank jequote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, maar veel succes met bakken
ik vind het nogal kortdag om dan nog de kaarten te moeten versturen..quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:12 schreef freecell het volgende:
Nog 35 dagen, het begint druk te worden zo langzamerhand. We willen voor zondag de kaarten af hebben (ik ben druk aan het prutsen nu) . Verder moeten we nog afspraken maken met talloze mensen en ben ik kwijt wie we nu wel en niet gevraagd hebben voor bepaalde dingen
Precies een maand van te vorenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik vind het nogal kortdag om dan nog de kaarten te moeten versturen..
wijj trouwen eind april en de kaarten zijn al verstuurd![]()
Dit meen je toch nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef Shira het volgende:
Uiteindelijk heeft de ceremonie een minuut of 12 geduurd en de minister heeft in zijn speech ook een aantal persoonlijke dingen verwerkt, minder vond ik dat hij mijn naam A: compleet verkeerd zei, B: compleet vergat, C: maar wat mompelde om het op te doezelen![]()
Achteraf wel grappig, maar op het moment zelf baal je verschrikkelijk. Mike ving alles gelukkig goed op door richting minister te lopen en mijn naam in zijn oor te fluisteren.
waarom samen een acount als je er ook allebei een kunt nemen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:29 schreef bianca en michael het volgende:
Mogen wij er ook bij?!
Michael en Bianca trouwen vrijdag 28 september aanstaande!!
In 2000 was dat nog héél gewoon...quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:49 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom samen een acount als je er ook allebei een kunt nemen?
ik vind dat altijd zo verwarrend (en misselijkmakend klef)
maar wel gefeliciteerd hoor
Ja, topics waar ik niet komquote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:57 schreef bianca en michael het volgende:
Is er trouwens een beter topic om klef te zijn dat dit?![]()
Jawel hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
en vakantie boeken, maar dat hoort hier niet thuis
Vakantie = niet de huwelijksreis...quote:
Ik zou dat toch wel graag van te voren willen weten! Er is nogal een verschil tussen 135 keer 2 euro (¤ 270,-) of 135 keer 8 euro (¤ 1080,-)!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:55 schreef Troel het volgende:
Ik heb een bakker die "mijn" taart gaat maken en ik zou niet weten hoe duur hij is eigenlijk.
Taart vinden wij ongeveer het lekkerste wat er te eten is, dus wij hebben zéker wel taartquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:10 schreef Bayswater het volgende:
Wij houden niet van taart, dus die komt er ook niet.![]()
Haha, dat is niet leuk, de voorpret is juist zo leuk!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:17 schreef amaranta het volgende:
Nog niet in verdiept...
ik begin eerlijk gezegd een beetje pre-bruiloft moe te worden, ik heb even een overdosis gehad ;')
en mijn moeder kan echt nergens anders meer over praten, dat begint me ook te irriteren, ze belt zelfs om 7.15 's ochtends om over de bruiloft te praten
In Rotterdam staat Bakkerij Vroon bekend als een vd beste bakkers.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:16 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Taart vinden wij ongeveer het lekkerste wat er te eten is, dus wij hebben zéker wel taart(en samen met een glas champagne vinden we het ook nog eens erg feestelijk!)
Dank je wel voor de tip!!! Trouwen jullie in Schiedam?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:31 schreef Bayswater het volgende:
[..]
In Rotterdam staat Bakkerij Vroon bekend als een vd beste bakkers.
Wel grappig, als jullie eigen bakker alleen binnen Schiedam bezorgd had hij hem bij mij wel kunnen bezorgen. Maar helaas geen taart voor ons, wellicht wat van die kleine dingetjes.
Bij ons komt ook geen taartquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:10 schreef Bayswater het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:39 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Dank je wel voor de tip!!! Trouwen jullie in Schiedam?
Dank je Marie en van harte gefeliciteerd met de ondertrouw! Stelde het nog wat voor of was het je handtekening zetten en dat was het? Hier in Schiedam zullen we vast geen bloemetje krijgen 12 maart a.s., want er stond in de krant dat de mensen die op valentijnsdag in ondertrouw waren gegaan in Schiedam een bloemetje kregen, dus normaliter zal dat wel niet het geval zijn!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:18 schreef Marie79 het volgende:
Bianca, welkom in dit topic!
Hier niet heel veel nieuws, behalve dat we afgelopen vrijdag officieel in ondertrouw zijn gegaan! We kregen helemaal een bloemetje van de gemeente...
Ik voelde me toch wel welkom hoor, gezellig hier allemaal kletsen over het hoe en wat met de trouwerij. Beter hier met lotgenoten dan dat mijn omgeving krankjorum van me wordtquote:Op zondag 18 februari 2007 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik ben helemaal vergeten Bianca welkom te heten hierbeter laat dan nooit: van harte welkom.
Ook geen stropdas?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:47 schreef peaceman het volgende:
Nu kunnen we tenminste ook op kleding voor mij uit..
Gelukkig is 1 ding zeker: Stropdas hoeven we niet uit te zoeken!
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ook geen stropdas?![]()
Een stropdas draag je op de plek waar hij het rottigst zit. Juist,.... om je nek.
Als je dan aan mensen, die een stropdas dragen, vraagt: Waarom draag je eigenlijk een stropdas, dat zit toch heel erg vervelend??
Dan krijg je vaak het antwoord: "Ach, het went"
Wat is dat voor een antwoord, "ach het went"??
Als ik elke ochtend stelselmatig een deegroller in mijn poepertje doe dan zal dat ook een gegeven moment ook wennen, maar dat is nog geen reden om het te doen!
Theo Maassen![]()
Wij hebben dan ook niet voor zoveel man taart nodigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:09 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik zou dat toch wel graag van te voren willen weten! Er is nogal een verschil tussen 135 keer 2 euro (¤ 270,-) of 135 keer 8 euro (¤ 1080,-)!
Ik houd over het algemeen niet van bruidstaart, mierzoete troep. Daarom hebben we iets anders in onze gedachten, wat we wel lekker vinden!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:10 schreef Bayswater het volgende:
Het stelde niet heel veel voor hoor, het ondertrouwen! We hadden een gesprekje met een mevrouw van de gemeente en we hadden al van te voren een boekje met wat vragen erin voor ons ingevuld en dat ging zij ook even na.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:44 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Dank je Marie en van harte gefeliciteerd met de ondertrouw! Stelde het nog wat voor of was het je handtekening zetten en dat was het? Hier in Schiedam zullen we vast geen bloemetje krijgen 12 maart a.s., want er stond in de krant dat de mensen die op valentijnsdag in ondertrouw waren gegaan in Schiedam een bloemetje kregen, dus normaliter zal dat wel niet het geval zijn!
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef Shira het volgende:
Diaan! Wat goed dat je je jurk hebt gevonden! Nu ben ik benieuwd!![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef Shira het volgende:
Gefeliciteerd Bianca en Michael!
Dank je, jullie ook!![]()
Ach hemel, wat verdrietig... 2 maanden voor het huwelijk...quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:48 schreef amaranta het volgende:
mijn aanstaande schoonvader is afgelopen maandag na een lange lijdensweg vredig gestorven...
Toen we hoorden dat hij ziek was besloten we om eerder te trouwen dan dat we in gedachten hadden. Dat werd april. Op dat moment dachten we dat het niet zo hard zou gaan. Gaandeweg de tijd beseften we dat hij zieker was dan dat we aanvankelijk dachten. Het ging heel snel, chemos die niet aansloegen etc. Ong 2~3 weken geleden werd hij officieel opgegeven. Toen wisten we zeker dat hij het niet meer zou halen. En afgelopen maandag was het zo ver...quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ach hemel, wat verdrietig... 2 maanden voor het huwelijk...Heel veel sterkte voor jullie en jullie familie.
Waren jullie er wel vanuit gegaan dat hij het nog mee zou maken?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toen we hoorden dat hij ziek was besloten we om eerder te trouwen dan dat we in gedachten hadden. Dat werd april. Op dat moment dachten we dat het niet zo hard zou gaan. Gaandeweg de tijd beseften we dat hij zieker was dan dat we aanvankelijk dachten. Het ging heel snel, chemos die niet aansloegen etc. Ong 2~3 weken geleden werd hij officieel opgegeven. Toen wisten we zeker dat hij het niet meer zou halen. En afgelopen maandag was het zo ver...
beetje late reactie maar hihi mooie vertyping! zeker in 't kader van je beestachtige thema.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:12 schreef Troel het volgende:
Tuurlijk, ook voor getuigen, die zijn toch net zo erg bezig met een bruiloft als het bruidspaard zelf.
Was geen vertypingquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:02 schreef bixister het volgende:
[..]
beetje late reactie maar hihi mooie vertyping! zeker in 't kader van je beestachtige thema.
Al stellen wij mooie bloemen best op prijs,quote:Op zondag 25 februari 2007 12:08 schreef bianca en michael het volgende:
Weet iemand hier een charmante manier om op de kaart te vermelden dat wij na de trouwdag op huwelijksreis zijn en dan bloemen geven dan een beetje zonde zou zijn?
Wij hebben gewoon al een heleboel mensen verteld dat wij op vakantie gaan na de trouwerij, dus ik neem aan dat ze zo slim zijn om te snappen dat bloemen niet handig zijn;)quote:Op zondag 25 februari 2007 12:08 schreef bianca en michael het volgende:
Weet iemand hier een charmante manier om op de kaart te vermelden dat wij na de trouwdag op huwelijksreis zijn en dan bloemen geven dan een beetje zonde zou zijn?
Ja, héél goed, bedankt!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:20 schreef pluisje het volgende:
[..]
Al stellen wij mooie bloemen best op prijs,
zij zouden alleen maar verpieteren tijdens onze huwelijksreis
Amaranta, gecondoleerd...
Het is inmiddels ook onze grootste angst dat Rick zijn vader de bruiloft ook niet gaat halen. Enigszins vergelijkbaar verhaal, wat steeds sneller bergafwaarts gaat. Al zijn we erop ingesteld en wordt er ook gewoon over gepraat in de familie, het blijft toch een hele donkere wolk...
@1 oei niet aan gedacht.. beetje domquote:Op zondag 25 februari 2007 12:20 schreef pluisje het volgende:
[..]
Al stellen wij mooie bloemen best op prijs,
zij zouden alleen maar verpieteren tijdens onze huwelijksreis
Amaranta, gecondoleerd...
Het is inmiddels ook onze grootste angst dat Rick zijn vader de bruiloft ook niet gaat halen. Enigszins vergelijkbaar verhaal, wat steeds sneller bergafwaarts gaat. Al zijn we erop ingesteld en wordt er ook gewoon over gepraat in de familie, het blijft toch een hele donkere wolk...
Yup.. Hahaha..quote:Op maandag 5 maart 2007 08:59 schreef bixister het volgende:
ik neem aan dat je het woordje 'gedroomd' er nog ergens tussen had willen schrijven shellinssa?![]()
Wij hadden er zelf eentje gehaald en ze had hem ook al klaarliggenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef pluisje het volgende:
Zo, de afspraak voor de ondertrouw is ook gemaakt
De mevrouw aan de telefoon vroeg wel of we de uittreksels uit het geboorteregister van onze woonplaats hadden, maar gaf verder niet aan dat we ook nog een uittreksel uit het bewonersregister van de gemeente waar we nu wonen moeten hebben, terwijl dit wel moet toch? Lag dit bij anderen gewoon al klaar, of moest je eerst in de rij voor zo'n uittreksel, en je daarna pas melden voor de ondertrouw?
Ja, dat was ook een beetje waar ik maar vanuit gingquote:Op maandag 5 maart 2007 12:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij hadden er zelf eentje gehaald en ze had hem ook al klaarliggen
Als jullie allebei wonen in de plaats waar je in ondertrouw gaat en ze heeft het niet gemeld zal ze het waarschijnlijk zelf klaarleggen (en anders kan ze dat op dat moment nog doen)
Bij ons (Groningen) kon je gewoon bij de ondertrouw-balie ook direct je uittreksel bevolkingsregister kopen (en direct betalen), dus geen aparte rij. Wat een onzin trouwens al die aktes.. dachten we met DigID van dat soort papierwerk (en belachelijke tarieven) af te zijn.. blijkt het nog steeds te moeten!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef pluisje het volgende:
Zo, de afspraak voor de ondertrouw is ook gemaakt
De mevrouw aan de telefoon vroeg wel of we de uittreksels uit het geboorteregister van onze woonplaats hadden, maar gaf verder niet aan dat we ook nog een uittreksel uit het bewonersregister van de gemeente waar we nu wonen moeten hebben, terwijl dit wel moet toch? Lag dit bij anderen gewoon al klaar, of moest je eerst in de rij voor zo'n uittreksel, en je daarna pas melden voor de ondertrouw?
1 2 3 4 5 | bla en alles is van ons beiden maar als we scheiden is mijn spaargeld voor mij en het hare voor haar? En de ikea-kast van haar en de piano van mij. Aldus besloten wij, notaris, was getekend te maart 2007 |
de doemdenkers hier zullen straks op deze post reageren met:quote:Op maandag 5 maart 2007 20:39 schreef freecell het volgende:
Wij trouwen in gemeenschap van goederen, hebben allebei niet echt wat, en als we wel erg rijk waren oid, zouden we het waarschijnlijk nog doen.
Misschien heeft dat inderdaad wel consequenties bij scheiden, maar dat waren we toch al niet van plan
Ja, die reactie zag ik ook al aankomenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
de doemdenkers hier zullen straks op deze post reageren met:
"Natuurlijk is niemand dat van plan, maar je moet er toch rekening mee houden."
![]()
De ultieme doodquote:Op maandag 5 maart 2007 20:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, die reactie zag ik ook al aankomen
En nee, ik ga op geen enkele manier rekening houden met ook maar iets wat op een scheiding lijkt. We gaan over twee weken trouwen en als we 101 zijn, komen we samen om bij een ongeluk oid
Dat willen we inderdaad allemaal wel! Ik ben het ook helemaal eens dat ik niet wil nadenken over een scheiding enzo, en we hebben allebei toch bijna niks.. Een aftakelende piano..quote:Op maandag 5 maart 2007 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
De ultieme dood(het samen gaan dan)
Nu al? Het begon vorige week pas bij mijquote:Op zondag 4 maart 2007 21:40 schreef pluisje het volgende:
Poeh, het is nog een half jaar, en het begint nu wel te kriebelen hier
Jij bent een manquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nu al? Het begon vorige week pas bij mij
(we gaan over 2 weken trouwen)
Die zijn inderdaad akelig nuchterquote:
Alleen van mijquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Rick heeft dus ook nog nergens last van?
Wauw wat een adviezen allemaal! Zo zie je maar dat je veel meer aan gevraagde (FOK!)adviezen hebt dan ongevraagde uit de familie!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:46 schreef leonieke het volgende:
Wokje: in jullie geval zou ik niet persé een huwelijkscontract aangaan. Als jullie allebei ongeveer evenveel hebben, lijkt het mij niet nodig om dat nu te doen. Later kan je nog altijd zien wat je wilt doen met de erfenissen (als er bv kinderen zijn, naar wie gaat dan het persoonlijk vermogen van de overledene? ...)
Wat wel interessant kan zijn bij een eventuele aankoop van een huis ofzo en één persoon brengt meer in dan de ander is dat even noteren op een blaadje papier met bv de afspraak dat als je uit elkaar gaat de persoon die meer heeft ingebracht dat deel extra krijgt bij een verdeling, het allebei ondertekenen en bij de notaris laten bewaren. Kost je normaalgezien niets extra en dan zit je ook al safe.
Hebben jullie de kaart bij een drukker laten maken? Of via internet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:39 schreef wokje het volgende:
eeh unicode support is ff weg.. sorry voor de typos
En @Diaan73: Dan wordt het dubbel feest op de 25e!!![]()
Ja ach.. Je trouwt maar een keer..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:44 schreef freecell het volgende:
Hmm , wij hebben 170 kaarten verstuurd, was wel erg duur geworden dan
170quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:44 schreef freecell het volgende:
Hmm , wij hebben 170 kaarten verstuurd, was wel erg duur geworden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |