Nou, wat meer foto's en een verhaaltje dan
![]()
Afgelopen vrijdag richting Las Vegas gevlogen, Na inchecken en bagage afdroppen op richting het "marriage license bureau" wat een avontuur...
Zodra we uit de taxi stapten een stuk of 10 mensen op ons af om ons folders in de handen te duwen van hun chapel, ja leuk allemaal, maar dat hebben we dus allemaal al geregeld.
Eenmaal binnen moesten we beiden een formulier invullen en dan maar in de rij wachten. Wat een figuren zeg, een man van een jaar of 60 met een heel mooi meisje dat niet ouder kon zijn dan 18, een hoogzwangere, nogal forse mexicaanse met een man die niet meer kon wegen dan 50 kilo en een echte "pimp" compleet met sigaartje, gouden kettingen en badjas
![]()
Na de formulieren te hebben ingeleverd bij een van de dames achter het glas, 55 dollar te hebben betaald kregen we de marriage license en mochten we officieel trouwen.
Zaterdag wilden we rond half 4 terug in onze hotelkamer zijn, want afgesproken was dat we tussen 6 en half 7 zouden worden opgehaald uit ons hotel. Om half 6 hadden we met beste vriend en mijn vader afgesproken in de bar van het hotel zodat we nog even wat konden drinken.
![]()
Rond half 7 telefoon dat ze buiten op ons stonden te wachten
![]()
Een ford excursion bracht ons naar een chapelletje waar we even zouden wachten op verder vervoer de valley of fire in.
Onze fotograaf, Mike, pikte ons nog geen 3 minuten later op. Een ontzettend leuke man die ons onderweg (ongeveer een uurtje rijden) ontzettend veel vertelde over de locatie waar we gingen trouwen, de dieren die er leven en nog veel meer.
Eenmaal aangekomen bij de plek waar we trouwen "Seven Sisters" stond er een heuse rockstar bus op ons te wachten. Hier ontmoeten we onze "minister", de bus was net een dag eerder opgehaald en niet normaal zo groot. Een nieuw "complimentery" ride van dit bedrijf naar de trouwlocaties.
Hier werden wat papieren getekend en de ceremonie doorgesproken, ik schoot compleet in de stress toen ik hem vroeg naar onze vows, hij zei dat het allemaal in zijn hoofd zat. Ik vroeg hem dus, ja we hebben ze zelf geschreven, en hij leek er niets vanaf te weten.
Gelukkig dook het emailtje nog geen 3 minuten later op en was dat ook klaar.
Buiten werden we gevraagd om voor 1 van de Seven Sister's Rocks te gaan staan en na een veel te lange speech, en alles mochten we elkaar eindelijk het ja woord geven!
Uiteindelijk heeft de ceremonie een minuut of 12 geduurd en de minister heeft in zijn speech ook een aantal persoonlijke dingen verwerkt, minder vond ik dat hij mijn naam A: compleet verkeerd zei, B: compleet vergat, C: maar wat mompelde om het op te doezelen
Achteraf wel grappig, maar op het moment zelf baal je verschrikkelijk. Mike ving alles gelukkig goed op door richting minister te lopen en mijn naam in zijn oor te fluisteren.
Fles champagne erbij, sigaren voor de heren en grote lichten op de pick'up uit zodat we van de sterren konden genieten. (grote lichten hadden we om gevraagd zodat we een video konden maken, dus het leek net een filmset
![]()
)
Na een ontspannen rit in de luxe bus terug, waarbij alle drie aanwezige heren bijna in slaap vielen
![]()
Werden we keurig, met alle foto's en video op dvd, bij ons hotel afgezet. (Oh, we hebben ook nog een taart voor jullie)
![]()
Na te hebben omgekleed zijn we met beste vriend richting zijn hotel gegaan (paris) voor een gratis lift naar boven in de eifeltoren, en daarna richting het Rio om daar met gratis VIP entree in de voodoo-lounge (51ste verdieping, op het balkon) een feestje te vieren.
Rond een uurtje of 2 compleet kapot (=moe) terug naar Treasure Island gegaan en de volgende ochtend lekker ontbijt op bed besteld
Wat een fantastische stad, wat een fantastisch weekend.... Ik wil weer!
![]()
![]()
![]()