Lastig, lastigquote:Yours is the first face that I saw
I think I was blind before I met you
Now I don't know where I am
I don't know where I've been
But I know where I want to go
ja, maar je moet er ook nog andere dingen bijzetten zoals tijdstip, datum, lokatie, etc... vergis je daar gewoon niet inquote:
ze raden niet voor niks af om zulke aankopen niet via internet te doen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
Grrr heb ik vandaag de jurk ontvangen die ik echt heel mooi vind en via internet heb besteld: istie te klein...Mn borstomvang is te "groot" of van de jurk te klein
Nu wachten op een andere jurk.
Mwah.. dat staat er allemaal al in, we hebben, als we dat zouden willen, nog wel plaats voor 20 regels.... we weten echt wel wat we doen....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, maar je moet er ook nog andere dingen bijzetten zoals tijdstip, datum, lokatie, etc... vergis je daar gewoon niet in
Wij kopen zoveel via internet..... Nog nooit wat misgegaan en zoals Diaan al zei.... we kunnen het gewoon terugsturen. Anders bestel je daar ook geen jurk natuurlijk....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze raden niet voor niks af om zulke aankopen niet via internet te doen!
Laat dit een wijze les zijn!
zei de juf
ja dat kon bij onze kaart dus niet....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah.. dat staat er allemaal al in, we hebben, als we dat zouden willen, nog wel plaats voor 20 regels.... we weten echt wel wat we doen....
Mwah, als je inderdaad een specifieke jurk graag wil hebben en die is niet te koop in de winkels, dan zou ik het wel weten. Je kan uiteraard daarnaast nog best jurken gaan shoppen, maar ik geloof dat het bij Diaan ook om een tweede huwelijk gaat, dus ik neem an dat ze weet hoe het is om jurken te shoppen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja dat kon bij onze kaart dus niet....
Maar alles staat er op! dus het is wel gelukt.
Ik spreek natuurlijk voor mezelf als ik zeg dat ik een bruidsjurk nooit via internet zou kopen. En dat je hem dan kan terugbrengen maakt voor mij niks uit! Jurkenshoppen hoort er natuurlijk bij!
Nouja, ik kan me voorstellen dat je het bij een 2e anders wilt doen en dat je dan niet per se al die winkels langs wilt. Het was niet denigrerend ofzoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:58 schreef peaceman het volgende:
Of het wel of geen 2e huwelijk is, doet in feite niet echt ter zake. Als je echt een traditionele trouwjurk wilt, kan ik me voorstellen dat er veel geshopt wordt bij winkels, maar Diaan wil juist geen traditionele jurk! Wel een jurk, maar geen specifieke trouwjurk
Ow nee hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik kan me voorstellen dat je het bij een 2e anders wilt doen en dat je dan niet per se al die winkels langs wilt. Het was niet denigrerend ofzoExcuses als het zo overkwam.
Ik vind het ook erg jammer. Als het goed is, komt er binnenkort nog een jurk... het is en blijft lastigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef Marie79 het volgende:
Hè jammer Diaan!![]()
Wij gaan a.s. vrijdag naar de gemeentehuizen van onze geboorteplaatsen voor een uittreksel uit het geboorteregister en ook gaan we dan het zaaltje voor de receptie en het etentje reserveren!
Ja bij Amsterdam gelukkig ook.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg jammer. Als het goed is, komt er binnenkort nog een jurk... het is en blijft lastig
Spannend en leuk hoor om dat te regelen. Bij sommige gemeentes kun je via internet de geboorte akte bestellen. Hebben wij ook zo gedaan.
Die van Peaceman komt ook uit Amsterdam. We kwamen erachter dat Peacemans vader pas 5 dagen na de geboorte aangifte heeft gedaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja bij Amsterdam gelukkig ook.
Alleen staat mijn geboorteadres er verkeerd op
Veel plezier morgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:06 schreef Shira het volgende:
het is 8 uur, tijd om te douchen en dan het bed in.
morgenvroeg om 6 uur op, om half 10 gaat onze vlucht naar Las Vegas.![]()
Misschien dat ik morgenvroeg nog even wat post voordat we richting vliegveld gaan, anders post ik woensdag weer, maar dan als getrouwde vrouw met foto's!![]()
![]()
Ja, inderdaad, errug leuk om hier te lezen wat iedereen bezig houdt hahaha.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
Heey spiegelei, ik zie dat jullie en dag na ons gaan trouwen, we gaan dus een beetje gelijk op. Leuk hoor!!!
nee, maar veel succes met bakkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:41 schreef Muck het volgende:
ik ga overigens de bruidstaart van mijn vriendin bakken, had ik dat al verteld?
dank jequote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, maar veel succes met bakken
ik vind het nogal kortdag om dan nog de kaarten te moeten versturen..quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:12 schreef freecell het volgende:
Nog 35 dagen, het begint druk te worden zo langzamerhand. We willen voor zondag de kaarten af hebben (ik ben druk aan het prutsen nu) . Verder moeten we nog afspraken maken met talloze mensen en ben ik kwijt wie we nu wel en niet gevraagd hebben voor bepaalde dingen
Precies een maand van te vorenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik vind het nogal kortdag om dan nog de kaarten te moeten versturen..
wijj trouwen eind april en de kaarten zijn al verstuurd![]()
Dit meen je toch nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef Shira het volgende:
Uiteindelijk heeft de ceremonie een minuut of 12 geduurd en de minister heeft in zijn speech ook een aantal persoonlijke dingen verwerkt, minder vond ik dat hij mijn naam A: compleet verkeerd zei, B: compleet vergat, C: maar wat mompelde om het op te doezelen![]()
Achteraf wel grappig, maar op het moment zelf baal je verschrikkelijk. Mike ving alles gelukkig goed op door richting minister te lopen en mijn naam in zijn oor te fluisteren.
waarom samen een acount als je er ook allebei een kunt nemen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:29 schreef bianca en michael het volgende:
Mogen wij er ook bij?!
Michael en Bianca trouwen vrijdag 28 september aanstaande!!
In 2000 was dat nog héél gewoon...quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:49 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom samen een acount als je er ook allebei een kunt nemen?
ik vind dat altijd zo verwarrend (en misselijkmakend klef)
maar wel gefeliciteerd hoor
Ja, topics waar ik niet komquote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:57 schreef bianca en michael het volgende:
Is er trouwens een beter topic om klef te zijn dat dit?![]()
Jawel hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
en vakantie boeken, maar dat hoort hier niet thuis
Vakantie = niet de huwelijksreis...quote:
Ik zou dat toch wel graag van te voren willen weten! Er is nogal een verschil tussen 135 keer 2 euro (¤ 270,-) of 135 keer 8 euro (¤ 1080,-)!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:55 schreef Troel het volgende:
Ik heb een bakker die "mijn" taart gaat maken en ik zou niet weten hoe duur hij is eigenlijk.
Taart vinden wij ongeveer het lekkerste wat er te eten is, dus wij hebben zéker wel taartquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:10 schreef Bayswater het volgende:
Wij houden niet van taart, dus die komt er ook niet.![]()
Haha, dat is niet leuk, de voorpret is juist zo leuk!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:17 schreef amaranta het volgende:
Nog niet in verdiept...
ik begin eerlijk gezegd een beetje pre-bruiloft moe te worden, ik heb even een overdosis gehad ;')
en mijn moeder kan echt nergens anders meer over praten, dat begint me ook te irriteren, ze belt zelfs om 7.15 's ochtends om over de bruiloft te praten
In Rotterdam staat Bakkerij Vroon bekend als een vd beste bakkers.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:16 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Taart vinden wij ongeveer het lekkerste wat er te eten is, dus wij hebben zéker wel taart(en samen met een glas champagne vinden we het ook nog eens erg feestelijk!)
Dank je wel voor de tip!!! Trouwen jullie in Schiedam?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:31 schreef Bayswater het volgende:
[..]
In Rotterdam staat Bakkerij Vroon bekend als een vd beste bakkers.
Wel grappig, als jullie eigen bakker alleen binnen Schiedam bezorgd had hij hem bij mij wel kunnen bezorgen. Maar helaas geen taart voor ons, wellicht wat van die kleine dingetjes.
Bij ons komt ook geen taartquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:10 schreef Bayswater het volgende:
Wij houden niet van taart, dus die komt er ook niet.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:39 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Dank je wel voor de tip!!! Trouwen jullie in Schiedam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |