Veel plezier met passenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:17 schreef Marie79 het volgende:
Wow! Mooie tekst Diaan
Bedankt voor de snelle antwoorden! Een per dagdeel gaat het worden!
Mooi nummer van een niet voor de hand liggend album (hoewel ze een ander publiek met deze cd hebben aangesneden). Verrassende keus R.E.M,. toch ook geen band die bol staat van de liefdesliedjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk R.E.M. zie mijn onderschrift. Al is die iets ingekort. Dit is de volledige:
No war. no hate. no past.
It's real.
I'm here. I'm yours. I'm fast.
I'm long in the eye
I'm cry when I try
I just want to fly
Just you and I, together
Ik moet zeggen dat Peaceman nog wat teksten in zn hoofd heeft die we ook nog gaan bekijken. Maar voor ons is R.E.M. niet zo verrassend omdat we grote fan zijn van R.E.M. (in 2005 4x gezien o.a. in Rome, brings back sweet memoriesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Mooi nummer van een niet voor de hand liggend album (hoewel ze een ander publiek met deze cd hebben aangesneden). Verrassende keus R.E.M,. toch ook geen band die bol staat van de liefdesliedjes.
das geen engelsquote:
Ik ga van de week die andere teksten eens checken... wel zal het moeilijk worden om een tekst te vinden die beter bij ons past dan die van R.E.M. schat ik in.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Peaceman nog wat teksten in zn hoofd heeft die we ook nog gaan bekijken. Maar voor ons is R.E.M. niet zo verrassend omdat we grote fan zijn van R.E.M. (in 2005 4x gezien o.a. in Rome, brings back sweet memories) en dit liedje heeft mij meteen gegrepen toen de laatste cd uitkwam. Maar idd ze staan inderdaad niet bol van de liefdesliedjes....
Het gekke is dat we er helemaal niet aan gedacht hadden, terwijl ik deze tekst al een hele tijd als onderschrift heb![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga van de week die andere teksten eens checken... wel zal het moeilijk worden om een tekst te vinden die beter bij ons past dan die van R.E.M. schat ik in.
Vandaag naar Jan Jaap van der Wal geweest die gewoon even een ode in zijn show geeft aan Michael Stipe met een videofragment van Man on the moon op Perfect Square en daarbij een vreselijke sneer naar Marco Borsato om het verschil tussen echt en nep aan te geven, prachtig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Peaceman nog wat teksten in zn hoofd heeft die we ook nog gaan bekijken. Maar voor ons is R.E.M. niet zo verrassend omdat we grote fan zijn van R.E.M. (in 2005 4x gezien o.a. in Rome, brings back sweet memories) en dit liedje heeft mij meteen gegrepen toen de laatste cd uitkwam. Maar idd ze staan inderdaad niet bol van de liefdesliedjes....
Het gekke is dat we er helemaal niet aan gedacht hadden, terwijl ik deze tekst al een hele tijd als onderschrift heb![]()
Moet af en toe kunnen toch? Wow wij zouden vorig jaar naar JJ vd Wal, maar toen was ik ziekquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:16 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vandaag naar Jan Jaap van der Wal geweest die gewoon even een ode in zijn show geeft aan Michael Stipe met een videofragment van Man on the moon op Perfect Square en daarbij een vreselijke sneer naar Marco Borsato om het verschil tussen echt en nep aan te geven, prachtig.![]()
Ooit een legendarisch optreden op Werchter gezien van R.E.M. in een vreselijke stortbui en onweer. De heren knalden gewoon door op het podium en gooiden er zelfs nog een schepje bovenop.![]()
Maar dit terzijde, nu weer ontopic.![]()
Of een met een te krap pak.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:42 schreef marijkevd het volgende:
Haha, nou, da's dan in elk geval een stimulans om op de lijn te letten! Heb jij straks met je trouwen in elk geval een vent met een goed figuur!
Ik heb woensdag mijn jurk gekocht... blij blij blij!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:25 schreef nectarientje het volgende:
aaah ook voor getuigen!Ik ben 3 mei getuige van mijn beste vriendin
![]()
En ik zit ook nog eens in de organisatie van haar vrijgezellenfeest dus het is nog even afwachten hoe onze relatie verloopt na die happening![]()
Ja, dat je het even weet. Dus geen ongein in Assenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet wel -en heb dat ook duidelijk verkondigd- dat voor mij de vriendschap over zou zijn als ze me enorm voor lul zouden zetten. Vrienden doen dat elkaar gewoon niet aan.
![]()
Gezellige dag of avond vind ik prima. Maar een kippenpak of andere ongein is bij mij einde vriendschap.![]()
Assen? Heb ik wéér wat gemist?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat je het even weet. Dus geen ongein in Assen
Daarom zit ik ook in de commissie, om te voorkomen dat de rest zich teveel laat gaan. Maar een beetje voor lul gaat ze toch echt wel staan hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:05 schreef Levitation het volgende:
Ik weet wel -en heb dat ook duidelijk verkondigd- dat voor mij de vriendschap over zou zijn als ze me enorm voor lul zouden zetten. Vrienden doen dat elkaar gewoon niet aan.
![]()
Gezellige dag of avond vind ik prima. Maar een kippenpak of andere ongein is bij mij einde vriendschap.![]()
Duh, Verkeerstuin? April? Dat ben je toch niet vergeten hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Assen? Heb ik wéér wat gemist?![]()
Maar van mij hoef je geen ongein te verwachten, ik ben zo onschuldig als een pasgeboren kuikentje.
Hij hoeft er toch niet mee te lopen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:08 schreef Troel het volgende:
Ik heb vandaag bij de bloemist een boeketje op laten maken als voorbeeld, maarvindt het echt niet echt wat zeg maar
Je weet... 5 hersencellen enzo!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Duh, Verkeerstuin? April? Dat ben je toch niet vergeten he
Ik heb dat ook gezegd, en ik heb ook nog zelf besloten wie er mogen komen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik organiseer de boel gewoon zelfquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gezegd, en ik heb ook nog zelf besloten wie er mogen komen.
Het schiet nu lekker op Shira. Spannend hoor. Komende week nog een aantal dagen vrij?quote:
Dit zeggen we dus ipv "i do" en "i take you to be my hubby.wife, to have and to hold"quote:I (name), choose you (name) to be my (husband/wife), my partner in life, my best friend and my one true love.
I love you more each day than I did the day before, I trust you and respect you, I can laugh with you and cry with you, You are everything that I need.
I give you my hand, my heart, and my love.
Ik ook!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het schiet nu lekker op Shira. Spannend hoor. Komende week nog een aantal dagen vrij?
Ik krijg 4 dagen vrij en nog 1 dag voor ondertrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |