quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:39 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Dank je wel voor de tip!!! Trouwen jullie in Schiedam?
Dank je Marie en van harte gefeliciteerd met de ondertrouw! Stelde het nog wat voor of was het je handtekening zetten en dat was het? Hier in Schiedam zullen we vast geen bloemetje krijgen 12 maart a.s., want er stond in de krant dat de mensen die op valentijnsdag in ondertrouw waren gegaan in Schiedam een bloemetje kregen, dus normaliter zal dat wel niet het geval zijn!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:18 schreef Marie79 het volgende:
Bianca, welkom in dit topic!
Hier niet heel veel nieuws, behalve dat we afgelopen vrijdag officieel in ondertrouw zijn gegaan! We kregen helemaal een bloemetje van de gemeente...
Ik voelde me toch wel welkom hoor, gezellig hier allemaal kletsen over het hoe en wat met de trouwerij. Beter hier met lotgenoten dan dat mijn omgeving krankjorum van me wordtquote:Op zondag 18 februari 2007 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik ben helemaal vergeten Bianca welkom te heten hierbeter laat dan nooit: van harte welkom.
Ook geen stropdas?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:47 schreef peaceman het volgende:
Nu kunnen we tenminste ook op kleding voor mij uit..
Gelukkig is 1 ding zeker: Stropdas hoeven we niet uit te zoeken!
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ook geen stropdas?![]()
Een stropdas draag je op de plek waar hij het rottigst zit. Juist,.... om je nek.
Als je dan aan mensen, die een stropdas dragen, vraagt: Waarom draag je eigenlijk een stropdas, dat zit toch heel erg vervelend??
Dan krijg je vaak het antwoord: "Ach, het went"
Wat is dat voor een antwoord, "ach het went"??
Als ik elke ochtend stelselmatig een deegroller in mijn poepertje doe dan zal dat ook een gegeven moment ook wennen, maar dat is nog geen reden om het te doen!
Theo Maassen![]()
Wij hebben dan ook niet voor zoveel man taart nodigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:09 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik zou dat toch wel graag van te voren willen weten! Er is nogal een verschil tussen 135 keer 2 euro (¤ 270,-) of 135 keer 8 euro (¤ 1080,-)!
Ik houd over het algemeen niet van bruidstaart, mierzoete troep. Daarom hebben we iets anders in onze gedachten, wat we wel lekker vinden!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:10 schreef Bayswater het volgende:
Wij houden niet van taart, dus die komt er ook niet.![]()
Het stelde niet heel veel voor hoor, het ondertrouwen! We hadden een gesprekje met een mevrouw van de gemeente en we hadden al van te voren een boekje met wat vragen erin voor ons ingevuld en dat ging zij ook even na.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:44 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Dank je Marie en van harte gefeliciteerd met de ondertrouw! Stelde het nog wat voor of was het je handtekening zetten en dat was het? Hier in Schiedam zullen we vast geen bloemetje krijgen 12 maart a.s., want er stond in de krant dat de mensen die op valentijnsdag in ondertrouw waren gegaan in Schiedam een bloemetje kregen, dus normaliter zal dat wel niet het geval zijn!
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef Shira het volgende:
Diaan! Wat goed dat je je jurk hebt gevonden! Nu ben ik benieuwd!![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef Shira het volgende:
Gefeliciteerd Bianca en Michael!
Dank je, jullie ook!![]()
Ach hemel, wat verdrietig... 2 maanden voor het huwelijk...quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:48 schreef amaranta het volgende:
mijn aanstaande schoonvader is afgelopen maandag na een lange lijdensweg vredig gestorven...
Toen we hoorden dat hij ziek was besloten we om eerder te trouwen dan dat we in gedachten hadden. Dat werd april. Op dat moment dachten we dat het niet zo hard zou gaan. Gaandeweg de tijd beseften we dat hij zieker was dan dat we aanvankelijk dachten. Het ging heel snel, chemos die niet aansloegen etc. Ong 2~3 weken geleden werd hij officieel opgegeven. Toen wisten we zeker dat hij het niet meer zou halen. En afgelopen maandag was het zo ver...quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ach hemel, wat verdrietig... 2 maanden voor het huwelijk...Heel veel sterkte voor jullie en jullie familie.
Waren jullie er wel vanuit gegaan dat hij het nog mee zou maken?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toen we hoorden dat hij ziek was besloten we om eerder te trouwen dan dat we in gedachten hadden. Dat werd april. Op dat moment dachten we dat het niet zo hard zou gaan. Gaandeweg de tijd beseften we dat hij zieker was dan dat we aanvankelijk dachten. Het ging heel snel, chemos die niet aansloegen etc. Ong 2~3 weken geleden werd hij officieel opgegeven. Toen wisten we zeker dat hij het niet meer zou halen. En afgelopen maandag was het zo ver...
beetje late reactie maar hihi mooie vertyping! zeker in 't kader van je beestachtige thema.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:12 schreef Troel het volgende:
Tuurlijk, ook voor getuigen, die zijn toch net zo erg bezig met een bruiloft als het bruidspaard zelf.
Was geen vertypingquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:02 schreef bixister het volgende:
[..]
beetje late reactie maar hihi mooie vertyping! zeker in 't kader van je beestachtige thema.
Al stellen wij mooie bloemen best op prijs,quote:Op zondag 25 februari 2007 12:08 schreef bianca en michael het volgende:
Weet iemand hier een charmante manier om op de kaart te vermelden dat wij na de trouwdag op huwelijksreis zijn en dan bloemen geven dan een beetje zonde zou zijn?
Wij hebben gewoon al een heleboel mensen verteld dat wij op vakantie gaan na de trouwerij, dus ik neem aan dat ze zo slim zijn om te snappen dat bloemen niet handig zijn;)quote:Op zondag 25 februari 2007 12:08 schreef bianca en michael het volgende:
Weet iemand hier een charmante manier om op de kaart te vermelden dat wij na de trouwdag op huwelijksreis zijn en dan bloemen geven dan een beetje zonde zou zijn?
Ja, héél goed, bedankt!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:20 schreef pluisje het volgende:
[..]
Al stellen wij mooie bloemen best op prijs,
zij zouden alleen maar verpieteren tijdens onze huwelijksreis
Amaranta, gecondoleerd...
Het is inmiddels ook onze grootste angst dat Rick zijn vader de bruiloft ook niet gaat halen. Enigszins vergelijkbaar verhaal, wat steeds sneller bergafwaarts gaat. Al zijn we erop ingesteld en wordt er ook gewoon over gepraat in de familie, het blijft toch een hele donkere wolk...
@1 oei niet aan gedacht.. beetje domquote:Op zondag 25 februari 2007 12:20 schreef pluisje het volgende:
[..]
Al stellen wij mooie bloemen best op prijs,
zij zouden alleen maar verpieteren tijdens onze huwelijksreis
Amaranta, gecondoleerd...
Het is inmiddels ook onze grootste angst dat Rick zijn vader de bruiloft ook niet gaat halen. Enigszins vergelijkbaar verhaal, wat steeds sneller bergafwaarts gaat. Al zijn we erop ingesteld en wordt er ook gewoon over gepraat in de familie, het blijft toch een hele donkere wolk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |