Edwin Diergaarde bedoel je? Hahaha da`s cool!quote:Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn als er nog wat meer aanmeldingen bij zouden komen... Om eerlijk te zijn ben ik moment ook bezig met Edwin om een keer te gaan zweefvliegen... Zweefvliegen is gewoon zo ontzettend gaaf om te doen...
[..]
Jouw stukje was ook erg leuk(hoe lang ben je in het echt dan?
)
Diergaarde iddquote:Op zondag 28 januari 2007 11:22 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Edwin Diergaarde bedoel je? Hahaha da`s cool!
Ach ja, en ik ben in het echt 1.58m...ik maakte maar een grapje maar niemand vatte dat
Zoals ik al zei, er heeft iemand met de OP gerommeldquote:Op zondag 28 januari 2007 11:30 schreef B.A.Trix het volgende:
Oke ik weet dat jullie de PSB erg goed vinden maar om de link van dat topic nu twee keer in de OP te zetten..![]()
![]()
eejjjjjjjjquote:Goede morgen allemaal!![]()
Mogguhquote:Op zondag 28 januari 2007 11:30 schreef B.A.Trix het volgende:
Oke ik weet dat jullie de PSB erg goed vinden maar om de link van dat topic nu twee keer in de OP te zetten..![]()
![]()
Goede morgen allemaal!![]()
Ik denk langquote:Op zondag 28 januari 2007 11:38 schreef D.Rose het volgende:
Benieuwd hoelang we nog met dit nummer moeten
Ik pas ff.. ben net wakker..quote:
watjequote:Op zondag 28 januari 2007 11:39 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik pas ff.. ben net wakker..![]()
ik huppel wel .. tatatatata![]()
Blijkbaar nietquote:Op zondag 28 januari 2007 11:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij moet toch langzamerhand bij iedereen wel de strot uit komen zou je zeggen
Ik was er om 8 uur uitquote:
En je hoort haar morgen ook weer, tenzij je de Coen en Sander show skipt.quote:
Vind de OP zelf zo wel beter, wat minder plaatjes maakt het allemaal wat overzichtelijker. En zo mooi was het plaatje van de RdW muur nou ook weer niet, imo.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:19 schreef D.Rose het volgende:
Iemand heeft kennelijk met de OP in Wiki gerommeld, dus ik heb 'm zelf hier (niet in Wiki) maar ff iets aangepast
Zoals ie nu is (zoals ik 'm geplaatst heb) of zoals ie in de Wiki staat?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind de OP zelf zo wel beter, wat minder plaatjes maakt het allemaal wat overzichtelijker. En zo mooi was het plaatje van de RdW muur nou ook weer niet, imo.
Zoals 'ie nu is vind ik hem beter, al is het misschien jammer dat het plaatje 'hallo fok!' ontbreekt.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zoals ie nu is (zoals ik 'm geplaatst heb) of zoals ie in de Wiki staat?
Heb weer wat aangepast en verschovenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoals 'ie nu is vind ik hem beter, al is het misschien jammer dat het plaatje 'hallo fok!' ontbreekt.![]()
Ik heb het plaatje van gerard en michiel die fok! zitten te bekijken in de wiki vervangen met het 'hallo fok!'-plaatje. Die was idd wat toepasselijker en duidelijker.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoals 'ie nu is vind ik hem beter, al is het misschien jammer dat het plaatje 'hallo fok!' ontbreekt.![]()
Heb gisteren de nieuwe clip van The Automatic(s) gezien met als titel Raoul, nou dat is toch een stuk minder (zeker qua nummer) ivm hun eerste single ' Monster '.
De clip van Robbie Williams (She's Madonna) is ook erg
Ik heb het G&M plaatje ff net zo groot gemaakt als het hallo plaatje, waardoor ie ook iets duidelijker is.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje van gerard en michiel die fok! zitten te bekijken in de wiki vervangen met het 'hallo fok!'-plaatje. Die was idd wat toepasselijker en duidelijker.
Ziet er vet uit!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb weer wat aangepast en verschoven
Annemiekequote:Op zondag 28 januari 2007 14:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ziet er vet uit!![]()
Zometeen de laatste Kort en Klijn, vanaf volgende week zijn Bart Arens en Annemieke Schollaardt te horen. Overigens is Annemieke vandaag al aanwezig, ditmaal heeft ze een rood truitje aan.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:54 schreef -Hans- het volgende:
Daar is 'ie weer, wat een plaat mensen !
The Magic Numbers - Take A Chance. imo absoluut 1 van de beste platen van dit moment.
Hahaha, ja ik kreeg ook al een deja vu gevoel toen ik het bericht plaatste.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:07 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Jij zegt dat volgens mij ALTIJD als die plaat voorbij komt
![]()
Bring It On! met Barbara Karel, en het nummer wat je hoorde waren de Cardigans - Lovefool.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:45 schreef Zhukov het volgende:
Ik zet de radio net aan, wie praat me even bij;
wat hoor ik nu??
Ik zet 'm denk ik maar weer uit...
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bring It On! met Barbara Karel, en het nummer wat je hoorde waren de Cardigans - Lovefool.
Dat heb ik helaas (alhoewel helaas?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef Zhukov het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Nina Persson Lovefool hoorde zingen klonk het nog als echte muziek, dit was meer een soort semi-rap, volgens mij van studio-gasten!
do you do you do you do you do you (tochquote:Op maandag 29 januari 2007 01:22 schreef Toad het volgende:
Dit wordt een monoloog vrees ik...
RUBY RUBY RUBY RUBY![]()
Volgens mij wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
do you do you do you do you do you (toch?
Mogguhhh!quote:
Goh, jij hier?quote:
Beetje schizofreen??quote:
Het leek erop, vandaarquote:
Mogguhquote:Op maandag 29 januari 2007 09:55 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Beetje schizofreen??![]()
Goede morgen allemaal!![]()
Ik twijfel nog een beetje...quote:Op maandag 29 januari 2007 09:59 schreef MutZ het volgende:
Wie gaan er vanmiddag trouwens mee-treinen?
Ik ookquote:
Ik denk zo dat er geniale grappen over de intercom gaan komenquote:
Dat is wel balen... Ik ben vandaag juist vrij, heb morgen pas weer tentamens...quote:Op maandag 29 januari 2007 10:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik denk zo dat er geniale grappen over de intercom gaan komen
Baal er wel van dat ik een toets heb, anders was ik misschien nog wel er naar toe gegaan... rest v.d. week staat echt niets meer op het programma wat school betreft, maar net vandaag de laatste toets![]()
![]()
Maria Menaquote:
Ja mensen, hier is ie dan, op deze maandag 29 januari om kwart over twee, station Utrééééécht!quote:Op maandag 29 januari 2007 10:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik denk zo dat er geniale grappen over de intercom gaan komen
Baal er wel van dat ik een toets heb, anders was ik misschien nog wel er naar toe gegaan... rest v.d. week staat echt niets meer op het programma wat school betreft, maar net vandaag de laatste toets![]()
![]()
Die journalist heeft helemaal gelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 11:11 schreef wolfrolf het volgende:
Een of andere zure columnist heeft wat ze zeuren over Serious RequestLees het hierrrr
die plaatste roel_jewel pas ook al...quote:Op maandag 29 januari 2007 11:11 schreef wolfrolf het volgende:
Een of andere zure columnist heeft wat ze zeuren over Serious RequestLees het hierrrr
Oh okquote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
die plaatste roel_jewel pas ook al...
de journalist heeft zeer zeker een punt. hopelijk wordt er ook wat gedaan met de kritiek.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:14 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Die journalist heeft helemaal gelijk![]()
Ik vond vooral de muziek inderdaad tegenvallen bij de actieWas andere jaren beter en meer gevarieerd dan afgelopen jaar
![]()
Heb ik gemist kennelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
die plaatste roel_jewel pas ook al...
Zekerquote:Op maandag 29 januari 2007 11:14 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Die journalist heeft helemaal gelijk![]()
Ik heb wel gehoord dat Michiel heel dicht op Sander zat qua aantal stemmen...quote:Op maandag 29 januari 2007 11:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb ik gemist kennelijk
[..]
Zeker
Alleen dat punt dat eigenlijk Claudia bij de 3 populairste zat geloof ik niet zo
precies mijn gedachten.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:48 schreef Zuignapje het volgende:
ik denk dat claudia meer stemmen heeft gekregen dan sander en ze was een grotere aanwinst geweest voor de gezelligheid in het huis, van sander had ik vaak het idee dat hij er niet zo zin in had
Ik had vooraf veel meer van Sander verwacht, waardoor ik ook op hem gestemd heb. Achteraf gezien had ik wat beter op Claudia kunnen stemmenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:48 schreef Zuignapje het volgende:
ik denk dat claudia meer stemmen heeft gekregen dan sander en ze was een grotere aanwinst geweest voor de gezelligheid in het huis, van sander had ik vaak het idee dat hij er niet zo zin in had
Ik heb idd ook op Sander gestemd om die reden... Ik zou anders op Michiel gestemd hebben...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik had vooraf veel meer van Sander verwacht, waardoor ik ook op hem gestemd heb. Achteraf gezien had ik wat beter op Claudia kunnen stemmen
@MutZ, foto's van de trein?
Kan de foto's niet openen, aangezien het met webmail enzo te doen heeft.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:55 schreef MutZ het volgende:
De conducteurs van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vaag, ik zie ze wel gewoon... ik ga ze ff anders uploaden...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:17 schreef Impry het volgende:
[..]
Kan de foto's niet openen, aangezien het met webmail enzo te doen heeft.
http://xs.to/ Zou ze even daar uploaden
Niet?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef MutZ het volgende:
iig hebben de dj's nooit te horen gekregen hoeveel stemmen ze hadden en wie waar geeindigd is in de uiteindelijke stand...
Dat heeft Michiel verteldquote:
Ik begreep dat ze meer voor de microfoon wilde gaan doen, maar ze gaat nu iig eerst bij Giel produceren en daarnaast freelance dingetjes doen...quote:
quote:
quote:Astrid de Jong weg bij BNN
Astrid de Jong verlaat BNN en stopt daarom met de productie van de 'Coen & Sander Show' op 3FM. Ze wil meer presenteren en gaat daarom als freelancer aan de slag. Ze gaat volgend jaar tijdelijk aan de slag op de redactie van 'GIEL', wat ze verder gaat doen is nog niet bekend.
"Ik had mezelf voorgenomen dat ik in 2007 weer wat meer wilde gaan presenteren. Dus hopte ik de afgelopen weken van screentest naar proefprogramma naar schnabbel", schrijft Astrid op haar weblog. "En hoewel er nog niks 'rond' is, kan ik het nu al niet meer combineren met een volledige werkweek voor De Coen en Sander Show."
Astrid presenteerde in het verleden onder meer 'BNN United' en 'Storing' op Radio 1. Daarnaast was ze side-kick bij 'RuuddeWild.nl' en 'Wout!'. Na het vertrek van Wouter van der Goes ging ze mee naar de 'Coen & Sander Show', maar bij dit programma was ze een stuk minder op de radio te horen. Bij Giel zal ze helemaal niet meer te horen zijn.
"Helemaal onverwacht komt het niet maar dat maakt het niet minder jammer. We zullen haar zeker missen en een goede opvolger vinden zal nog een hele klus worden," aldus dj Coen Swijnenberg.
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij Giel zal ze helemaal niet meer te horen zijn.
[..]
tessel?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:22 schreef Zuignapje het volgende:
echt zonde, zij was wel lachen. ze wordt nu vervangen door die muts die bij Eddy zoey zit, genaamd naar een eiland. brrrr
Hoi Seraphinaquote:Op maandag 29 januari 2007 18:02 schreef Seraphina het volgende:
Hooi! Vanavond eens luisteren naar Bart in MetMichiel! Ga wel even zwemmen tussendoor, dus helaas niet zoveel Fok! voor mij.
Dat gezongen weer bericht was echt leuk
ze is niet zo goed als Astrid maar ik vind haar best leuk! Zeker met Eddy vormt ze een prima combinatie! Wel grappig dat de dochter van de voormalig zendercoordinator nu dus bij 3FM werktquote:Op maandag 29 januari 2007 17:22 schreef Zuignapje het volgende:
echt zonde, zij was wel lachen. ze wordt nu vervangen door die muts die bij Eddy zoey zit, genaamd naar een eiland. brrrr
ze heeft zo'n rotstem (vooral die rrrrrrrrrr), en dat is nogal lastig op de radio.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
tessel?lekker ding + leuke meid
Van der Lugt, het kwartje valt nou pas bij mijquote:Op maandag 29 januari 2007 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze is niet zo goed als Astrid maar ik vind haar best leuk! Zeker met Eddy vormt ze een prima combinatie! Wel grappig dat de dochter van de voormalig zendercoordinator nu dus bij 3FM werkt
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Van der Lugt, het kwartje valt nou pas bij mij![]()
Ja, het is MetBart vanavondquote:Op maandag 29 januari 2007 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Straks MetMichiel ZonderMichiel volgens mij.
Hoi ChatGirlquote:Op maandag 29 januari 2007 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
Maar met Snow eh oh, kunnen we voor de rest van de avond rustig blijven
En hoi trouwens iedereen!
Hoi Mutz, leuke foto's van het treinen met Giel en Gerardquote:
Was ook erg grappig idd... Ze hadden nog maar 1 zwartrijder betrapt en die mocht voor deze ene keer van Giel gewoon blijven zitten...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi Mutz, leuke foto's van het treinen met Giel en Gerard
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik zet net de webcam aan. Wat een metamorfose hebben Michiel en Maricha ondergaan!![]()
![]()
Ik gok dat Cee dat zelf ook wel doorhad hoorquote:
Dat verbeterde hij laterquote:Op maandag 29 januari 2007 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
Michiel is bij de Fratelli's? In het begin zei Bart toch dat ie bij de Infadels was?
-edit- Op Michiels site staat dus Fratelli's
Je weet het maar nooitquote:Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef Willem_vd_K het volgende:
[..]
Ik gok dat Cee dat zelf ook wel doorhad hoor
Ik luister ook maar half. Heb hoofdpijn en ben vandaag voor de eerste keer sinds een half jaar weer op school geweestquote:
School = eng, zeker als je over een week stage moet lopen, maar nog niet weet waar je dat moet gaan doen...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik luister ook maar half. Heb hoofdpijn en ben vandaag voor de eerste keer sinds een half jaar weer op school geweest![]()
quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Alsof ik dacht dat Michiel opeens aan de Lasix zou zijn geweest en Maricha d'r haar zou blonderen, kortwieken en spontaan een adamsappel zou krijgen!![]()
![]()
Leuke trein foto's trouwens MutZ!
Leuke foto!quote:
Valt best mee hoorquote:
Nou idd, vooral Maricha is er niet knapper op geworden!!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik zet net de webcam aan. Wat een metamorfose hebben Michiel en Maricha ondergaan!![]()
![]()
Het was erg leukquote:Op maandag 29 januari 2007 20:57 schreef Dimmie het volgende:
Beelen en Ekdom als NS-conducteur[http://www.ad.nl/utrecht/article1037490.ece
Heb je dat er ook bijgezet?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik heb I dont like Mondays van Bob Geldof & the rats besteld, hoop dat ze hem draaien. Dit was de dag dat die meid die mensen doodschoot, voor de grap. maandag 29 januari 1979.
Dat is toch die gast met zijn Haagse accent? Hij heeft in het verleden ook wat voor MTV gedaan. Tsja, het is ook niet mijn favo DJ... Hoe deed Bart het? Heb van 18:00 - 21:30 op school gezeten en was pas na 22:00 thuis.. Heb helaas niets van de show gehoord.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:39 schreef D.Rose het volgende:
wat eendj
Vraagt ie mensen een om goede reden waarom ze naar PJ zouden moeten, laat ie iemand winnen die als reden geeft dat ie een spelletje poker speciaal onder breekt om een SMS te sturen
Ik had bezoek en had radio op de achtergrond. Het klonk niet echt verkeerd ofzo, maar het is natuurlijk geen Michielquote:Op maandag 29 januari 2007 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is toch die gast met zijn Haagse accent? Hij heeft in het verleden ook wat voor MTV gedaan. Tsja, het is ook niet mijn favo DJ... Hoe deed Bart het? Heb van 18:00 - 21:30 op school gezeten en was pas na 22:00 thuis.. Heb helaas niets van de show gehoord.
Leuk stukje idd, ik kende m nog niet. "mamaaaaaaa, mamaaaaaaaaaaaaaa. twarres komt weer bij elkaar".quote:Op maandag 29 januari 2007 22:23 schreef evert het volgende:
http://www.coenswijnenberg.com/weblog/
voor iedereen die het gemist heeft vorige week: de grootste twarres fan tjibbe gaat uit zijn dak als hij hoort dat Twarres weer bij elkaar komt.
hilarisch leuk
Ik hoorde ze bij coen & sander volgens mijquote:Op maandag 29 januari 2007 15:55 schreef MutZ het volgende:
De conducteurs van vandaag:
[[url=http://xs311.xs.to/xs311/07051/conducteurs1.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs311.xs.to/xs311/07051/conducteurs2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs311.xs.to/xs311/07051/conducteurs3.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Astrid had ook van dat hele mooie lange haarquote:Op maandag 29 januari 2007 18:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze heeft zo'n rotstem (vooral die rrrrrrrrrr), en dat is nogal lastig op de radio.
Astrid heeft een leuke stem, klinkt vrolijk. Wat dat betreft jammer dat ze bij Giel niet te horen is. En misschien zou dat Giels programma ook weer een impuls geven.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:23 schreef evert het volgende:
http://www.coenswijnenberg.com/weblog/
voor iedereen die het gemist heeft vorige week: de grootste twarres fan tjibbe gaat uit zijn dak als hij hoort dat Twarres weer bij elkaar komt.
hilarisch leuk
Dat word echt de eerste keer dat ik lingo echt ga kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Donderdag lingo dj's bij lingo
Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:05 schreef rubbereend het volgende:
zekerBarbara
ben haar ooit half dronken tegengekomen op Lowlands
en de restquote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:40 schreef Impry het volgende:
Vind de nieuwe van Robbie Williams ook wel lekker nummertje!
Was bij Paul, net voor 4 uurquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoorde ze bij coen & sander volgens mij. Die tekst van gerard ook "Denk aan uw bagage , en vergeet deze ook niet mee te nemen"
(zoiets iig
) geweldig
.
Geen ideequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:11 schreef MarjelNM het volgende:
Wie was die cabaretier net ook alweer: 'ik luister nog liever 3 uur naar Robert Jensen dan dat ik luister naar jou' (ofzoiets)
ja, daar zat ik ook even meequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:53 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vond het popduel ook makkelijk. Behalve die Vengaboys/ABBA vraag dan.
Ja, dat hoorde je goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:14 schreef X. het volgende:
Hoorde ik die nieuwslezeres op 3fm nu zeggen 'zo zei hij op fokradio' in dat bericht over de joker?
Kroeske Kroeskequote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:58 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] en [afbeelding] zijn weer gesignaleerd op de cam!
Je zou evt. http://streams.versatel.nl/streamgate60 of http://streamgate.xs4all.nl/streamgate60 kunnen proberen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
webcam doet het niet bij mij
Niet de laatste keer....was overgestapt op een andere molquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:04 schreef Seraphina het volgende:
Maricha, je mol
Cam doet het hier wel gewoon
Hoiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:14 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ben er ook weer heel eventjes bij..![]()
Wie is jouw mol dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Niet de laatste keer....was overgestapt op een andere mol![]()
Hoiquote:
Had Dick Jol...maar ben de draad kwijt en weet dat ook echt niet of ik weer op hem ga stemmen...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wie is jouw mol dan?
Gefeli Michiel met je 250e
Die vind ik te domquote:
Ik heb ook even aan Dick Jol getwijfeld, maar momenteel vind ik Renate ook wel verdacht...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Had Dick Jol...maar ben de draad kwijt en weet dat ook echt niet of ik weer op hem ga stemmen...
Ola!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:20 schreef MichielV het volgende:
Ola leute! Wow, 250 keer alweer... time flies!
Dat soort dingen werken nooit bij mij. Maar ik krijg er 'gereed' te staan maar hij doet helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zou evt. http://streams.versatel.nl/streamgate60 of http://streamgate.xs4all.nl/streamgate60 kunnen proberen.
Nee, ik was toevallig ook vrij (en was niet bij de Fratellis)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:26 schreef Toad het volgende:
Hoi BA.
Was Maricha er gister wel tijdens MetBart?
Misschien zou een oproepje op de radio helpen...?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:35 schreef MutZ het volgende:
Ohja, mag ik nog ff m'n frustratie kwijt? Ik moet maandag (!) stage gaan lopen en ik heb nog steeds geen stageplek![]()
![]()
Ik heb inmiddels àlle ziekenhuizen in omgeving A'dam en Leiden gebeld voor een stageplek (m'n plek waar ik zou gaan lopen is geannuleerd), die hebben geen van allen plek (dat heeft me dus m'n hele maandag gekost en dat terwijl ik deze week 3 tentamens hebquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien zou een oproepje op de radio helpen...?![]()
Kleine kans dat je daar door komt, maargoed...
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:35 schreef MutZ het volgende:
Ohja, mag ik nog ff m'n frustratie kwijt? Ik moet maandag (!) stage gaan lopen en ik heb nog steeds geen stageplek![]()
![]()
2e jaars HBO-Vquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:42 schreef Seraphina het volgende:
[..]
![]()
Wat voor stage dan?
Dick Jol als mol![]()
![]()
Paul is de mol, jeweetoch![]()
Al eens gekeken naar een GGz instelling in de buurt?quote:
Ik heb al een GGZ stage gelopen en werk met verstandelijk gehandicapten, dus daar valt niet heel veel te leren...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:44 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Al eens gekeken naar een GGz instelling in de buurt?
Jammer dat ik de webcam niet kan zienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
![]()
![]()
![]()
TADADA TADADA TADADADADADA!
![]()
![]()
![]()
![]()
[edit]
Michiel...![]()
*poing* *poing* *poing* *poing* *poing* *poing* *poing* *poing*
2e jaars stage is heel vaak een GGZ stage, dus ik heb daar ook niet echt heel veel hoop op...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:48 schreef Seraphina het volgende:
Sja, lijkt me niet echt nuttig dan idd...nou ja misschien kun je als nood een ander soort afdeling binnen de GGz vinden, mja, daar had je zelf mssn ook al aan gedacht. Ik heb verder geen ideetjes dan helaas.
TATATATATAATA
Tis Queensday Michiel, Queensdayquote:
is op zich wel een passende samenvattingquote:
quote:
Je bedoeld dequote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
is op zich wel een passende samenvatting
* gedeeltelijk Pet Shop Boys alarm laat afgaan *
Eens!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |