Edwin Diergaarde bedoel je? Hahaha da`s cool!quote:Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn als er nog wat meer aanmeldingen bij zouden komen... Om eerlijk te zijn ben ik moment ook bezig met Edwin om een keer te gaan zweefvliegen... Zweefvliegen is gewoon zo ontzettend gaaf om te doen...
[..]
Jouw stukje was ook erg leuk(hoe lang ben je in het echt dan?
)
Diergaarde iddquote:Op zondag 28 januari 2007 11:22 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Edwin Diergaarde bedoel je? Hahaha da`s cool!
Ach ja, en ik ben in het echt 1.58m...ik maakte maar een grapje maar niemand vatte dat
Zoals ik al zei, er heeft iemand met de OP gerommeldquote:Op zondag 28 januari 2007 11:30 schreef B.A.Trix het volgende:
Oke ik weet dat jullie de PSB erg goed vinden maar om de link van dat topic nu twee keer in de OP te zetten..![]()
![]()
eejjjjjjjjquote:Goede morgen allemaal!![]()
Mogguhquote:Op zondag 28 januari 2007 11:30 schreef B.A.Trix het volgende:
Oke ik weet dat jullie de PSB erg goed vinden maar om de link van dat topic nu twee keer in de OP te zetten..![]()
![]()
Goede morgen allemaal!![]()
Ik denk langquote:Op zondag 28 januari 2007 11:38 schreef D.Rose het volgende:
Benieuwd hoelang we nog met dit nummer moeten
Ik pas ff.. ben net wakker..quote:
watjequote:Op zondag 28 januari 2007 11:39 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik pas ff.. ben net wakker..![]()
ik huppel wel .. tatatatata![]()
Blijkbaar nietquote:Op zondag 28 januari 2007 11:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij moet toch langzamerhand bij iedereen wel de strot uit komen zou je zeggen
Ik was er om 8 uur uitquote:
En je hoort haar morgen ook weer, tenzij je de Coen en Sander show skipt.quote:
Vind de OP zelf zo wel beter, wat minder plaatjes maakt het allemaal wat overzichtelijker. En zo mooi was het plaatje van de RdW muur nou ook weer niet, imo.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:19 schreef D.Rose het volgende:
Iemand heeft kennelijk met de OP in Wiki gerommeld, dus ik heb 'm zelf hier (niet in Wiki) maar ff iets aangepast
Zoals ie nu is (zoals ik 'm geplaatst heb) of zoals ie in de Wiki staat?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind de OP zelf zo wel beter, wat minder plaatjes maakt het allemaal wat overzichtelijker. En zo mooi was het plaatje van de RdW muur nou ook weer niet, imo.
Zoals 'ie nu is vind ik hem beter, al is het misschien jammer dat het plaatje 'hallo fok!' ontbreekt.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zoals ie nu is (zoals ik 'm geplaatst heb) of zoals ie in de Wiki staat?
Heb weer wat aangepast en verschovenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoals 'ie nu is vind ik hem beter, al is het misschien jammer dat het plaatje 'hallo fok!' ontbreekt.![]()
Ik heb het plaatje van gerard en michiel die fok! zitten te bekijken in de wiki vervangen met het 'hallo fok!'-plaatje. Die was idd wat toepasselijker en duidelijker.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoals 'ie nu is vind ik hem beter, al is het misschien jammer dat het plaatje 'hallo fok!' ontbreekt.![]()
Heb gisteren de nieuwe clip van The Automatic(s) gezien met als titel Raoul, nou dat is toch een stuk minder (zeker qua nummer) ivm hun eerste single ' Monster '.
De clip van Robbie Williams (She's Madonna) is ook erg
Ik heb het G&M plaatje ff net zo groot gemaakt als het hallo plaatje, waardoor ie ook iets duidelijker is.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje van gerard en michiel die fok! zitten te bekijken in de wiki vervangen met het 'hallo fok!'-plaatje. Die was idd wat toepasselijker en duidelijker.
Ziet er vet uit!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb weer wat aangepast en verschoven
Annemiekequote:Op zondag 28 januari 2007 14:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ziet er vet uit!![]()
Zometeen de laatste Kort en Klijn, vanaf volgende week zijn Bart Arens en Annemieke Schollaardt te horen. Overigens is Annemieke vandaag al aanwezig, ditmaal heeft ze een rood truitje aan.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:54 schreef -Hans- het volgende:
Daar is 'ie weer, wat een plaat mensen !
The Magic Numbers - Take A Chance. imo absoluut 1 van de beste platen van dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |