Hahaha, ja ik kreeg ook al een deja vu gevoel toen ik het bericht plaatste.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:07 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Jij zegt dat volgens mij ALTIJD als die plaat voorbij komt
![]()
Bring It On! met Barbara Karel, en het nummer wat je hoorde waren de Cardigans - Lovefool.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:45 schreef Zhukov het volgende:
Ik zet de radio net aan, wie praat me even bij;
wat hoor ik nu??
Ik zet 'm denk ik maar weer uit...
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bring It On! met Barbara Karel, en het nummer wat je hoorde waren de Cardigans - Lovefool.
Dat heb ik helaas (alhoewel helaas?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef Zhukov het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Nina Persson Lovefool hoorde zingen klonk het nog als echte muziek, dit was meer een soort semi-rap, volgens mij van studio-gasten!
do you do you do you do you do you (tochquote:Op maandag 29 januari 2007 01:22 schreef Toad het volgende:
Dit wordt een monoloog vrees ik...
RUBY RUBY RUBY RUBY![]()
Volgens mij wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
do you do you do you do you do you (toch?
Mogguhhh!quote:
Goh, jij hier?quote:
Beetje schizofreen??quote:
Het leek erop, vandaarquote:
Mogguhquote:Op maandag 29 januari 2007 09:55 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Beetje schizofreen??![]()
Goede morgen allemaal!![]()
Ik twijfel nog een beetje...quote:Op maandag 29 januari 2007 09:59 schreef MutZ het volgende:
Wie gaan er vanmiddag trouwens mee-treinen?
Ik ookquote:
Ik denk zo dat er geniale grappen over de intercom gaan komenquote:
Dat is wel balen... Ik ben vandaag juist vrij, heb morgen pas weer tentamens...quote:Op maandag 29 januari 2007 10:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik denk zo dat er geniale grappen over de intercom gaan komen
Baal er wel van dat ik een toets heb, anders was ik misschien nog wel er naar toe gegaan... rest v.d. week staat echt niets meer op het programma wat school betreft, maar net vandaag de laatste toets![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |