Niet de laatste keer....was overgestapt op een andere molquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:04 schreef Seraphina het volgende:
Maricha, je mol
Cam doet het hier wel gewoon

Hoiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:14 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ben er ook weer heel eventjes bij..![]()

Wie is jouw mol dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Niet de laatste keer....was overgestapt op een andere mol![]()

Hoiquote:

Had Dick Jol...maar ben de draad kwijt en weet dat ook echt niet of ik weer op hem ga stemmen...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wie is jouw mol dan?
Gefeli Michiel met je 250e

Die vind ik te domquote:

Ik heb ook even aan Dick Jol getwijfeld, maar momenteel vind ik Renate ook wel verdacht...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Had Dick Jol...maar ben de draad kwijt en weet dat ook echt niet of ik weer op hem ga stemmen...

Ola!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:20 schreef MichielV het volgende:
Ola leute! Wow, 250 keer alweer... time flies!

Dat soort dingen werken nooit bij mij. Maar ik krijg er 'gereed' te staan maar hij doet helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zou evt. http://streams.versatel.nl/streamgate60 of http://streamgate.xs4all.nl/streamgate60 kunnen proberen.

Nee, ik was toevallig ook vrij (en was niet bij de Fratellis)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:26 schreef Toad het volgende:
Hoi BA.
Was Maricha er gister wel tijdens MetBart?

Misschien zou een oproepje op de radio helpen...?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:35 schreef MutZ het volgende:
Ohja, mag ik nog ff m'n frustratie kwijt? Ik moet maandag (!) stage gaan lopen en ik heb nog steeds geen stageplek![]()
![]()

Ik heb inmiddels àlle ziekenhuizen in omgeving A'dam en Leiden gebeld voor een stageplek (m'n plek waar ik zou gaan lopen is geannuleerd), die hebben geen van allen plek (dat heeft me dus m'n hele maandag gekost en dat terwijl ik deze week 3 tentamens hebquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien zou een oproepje op de radio helpen...?![]()
Kleine kans dat je daar door komt, maargoed...

quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:35 schreef MutZ het volgende:
Ohja, mag ik nog ff m'n frustratie kwijt? Ik moet maandag (!) stage gaan lopen en ik heb nog steeds geen stageplek![]()
![]()

2e jaars HBO-Vquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:42 schreef Seraphina het volgende:
[..]
![]()
Wat voor stage dan?
Dick Jol als mol![]()
![]()
Paul is de mol, jeweetoch![]()

Al eens gekeken naar een GGz instelling in de buurt?quote:

Ik heb al een GGZ stage gelopen en werk met verstandelijk gehandicapten, dus daar valt niet heel veel te leren...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:44 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Al eens gekeken naar een GGz instelling in de buurt?

Jammer dat ik de webcam niet kan zienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
![]()
![]()
![]()
TADADA TADADA TADADADADADA!
![]()
![]()
![]()
![]()
[edit]
Michiel...![]()
*poing* *poing* *poing* *poing* *poing* *poing* *poing* *poing*

2e jaars stage is heel vaak een GGZ stage, dus ik heb daar ook niet echt heel veel hoop op...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:48 schreef Seraphina het volgende:
Sja, lijkt me niet echt nuttig dan idd...nou ja misschien kun je als nood een ander soort afdeling binnen de GGz vinden, mja, daar had je zelf mssn ook al aan gedacht. Ik heb verder geen ideetjes dan helaas.
TATATATATAATA

Tis Queensday Michiel, Queensdayquote:

is op zich wel een passende samenvattingquote:

quote:

Je bedoeld dequote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
is op zich wel een passende samenvatting
* gedeeltelijk Pet Shop Boys alarm laat afgaan *

Eens!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |