Veel plezier in de sneeuw dan. Ik vermoed dat we zo ver overigens niet zullen zijn als we op dit tempo door blijven gaan hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
FIPO!
Tevens tvp'tje en afscheidspost (tijdelijk)
Ik ga de sneeuw opzoeken. Zodra ik terug ben zitten jullie al in #39![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
FIPO!
Tevens tvp'tje en afscheidspost (tijdelijk)
Ik ga de sneeuw opzoeken. Zodra ik terug ben zitten jullie al in #39![]()
![]()
Ik heb zo'n zin in het weekendquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:19 schreef Dalamar het volgende:
[..]
![]()
Veel plezier.
Wij moeten het voorlopig doen met een weekendje vrij, maar daar ben ik ook al erg blij mee.
Zeker bij deze kutwerkgever![]()
Hey Kuukske, vanwaar weer de vorice icon teruggezet?
Heh bahquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:34 schreef tha_rizzo het volgende:
kiwi, niet teveel vallen hè, anders hebben we kiwisap
Hallo collega esjuhquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:08 schreef esjuh het volgende:
Ik ben door - blijkbaar- collega Kuukske getipt dat er hier een Bredatopic is. Normaal lurk ik alleen in Klussen en Wonen of zit ik op het forum van de Haagse Vespa Club. Normaal Fok ik natuurlijk niet onder werktijd![]()
8.30quote:Vanaf 29 januari a.s. ben je van harte welkom in Xplora Breda.
De eerste openstelling om 08.30 uur krijgt een feestelijk tintje, dus zorg dat je er bij bent!
Ik werk niet op maandag dus wat mij betreft staan ze daar lekker om 08.30. Ik lig dan nog op 1 oorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:10 schreef veldmuis het volgende:
Zegge CIC- en ADT-er, wie heeft dit bedacht:
[..]
8.30![]()
Jawel hoor, vanmorgen heeeeeeel vroeg lag er een heeeeel miniscuul dun laagje sneeuwquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:23 schreef BossFight het volgende:
Oke ik ben al de hele dag in Breda aan het werken maar heb nog geen vlok sneeuw gezien! WTF!
Het is toch niet gewoon de mouw links he?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:57 schreef Kuukske het volgende:
Hmm nee, sorry!
Dat klinkt niet als een vakantie?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:15 schreef bassieVL het volgende:
het duurt nog even voordat het weekend is voor mij. komend weekend naar Portland, Oregon.
Hoe dat zo? Ik ga er in ieder geval niet heen voor mijn werk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als een vakantie?
Neequote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het is toch niet gewoon de mouw links he?
Hm, nee volgens mij onder de T van tranen. Ow verhip, nu verdien ik zelf een juppiequote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:20 schreef bassieVL het volgende:
onder de letter A bij "tranen van van cooth"?
Mag pas over 6 uur!!! En het is verrekkes koud verdoriequote:
Quequote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:34 schreef bassieVL het volgende:
En goede basis is nooit verkeerd.
Ow ik dacht basis voor bierquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:46 schreef bassieVL het volgende:
[..]
basislaag sneeuw. zodat de volgende laag sneeuw langer blijft liggen.
Toevalligerwijs is daar een bushalte geplaatst! Dus dat was dubbel pret.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:29 schreef veldmuis het volgende:
Kon dat niet bij de bushalte?
Okay! Welkom overigensquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
@ Kuukske
Hee ik kom hier nooit nee...... ben ook geen Bredase in hart en nieren maar heb het er wel naar mijn zin! Woon zelf in de Zandberg en heb jarenlang voor jouw deur op Bus Lijn 7 staan wachten
Tsssk. Ik heb ook nog de keus uit 6, 8, 9 (geloof ik) en 132.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:47 schreef JDude het volgende:
4/5 rules harder! Kun je tenminste 8x/uur naar de stad!
Ja ehm, maar. Ik heb ook nog 98, 111, 112, 115, 116, en 119.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tsssk. Ik heb ook nog de keus uit 6, 8, 9 (geloof ik) en 132.![]()
Maar ik heb ook nog een fiets en een AUTO! Ha.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja ehm, maar. Ik heb ook nog 98, 111, 112, 115, 116, en 119.
Ohja. Ik heb geen auto. Pwned wie unne n00b.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
Maar ik heb ook nog een fiets en een AUTO! Ha.
pwned.
De bis gepwnd!!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja. Ik heb geen auto. Pwned wie unne n00b.
Blijkbaar verliezen in Nijmegen van NEC. Jammer, maar kan gebeuren na een super 1,5 weekquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:18 schreef JDude het volgende:
Wat doet NAC vanavond?
herkenbaar . . .quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:37 schreef DutchieBre het volgende:
Jezus, mijn bijdrage is ook nooit echt waardevol .. Telkens als ik weer kijk zijn jullie alweer een topic verder
bij mij ookquote:Op zondag 28 januari 2007 21:47 schreef Frazz het volgende:
Welke is dat bij jou? mij is da vbi5
Toffe stad. Tof topic. Toffe mensen. Het is net 1+1+1=3.quote:
Precies. Het zonnige(?) zuiden roept harder dan lallende Brabanders!quote:Op maandag 29 januari 2007 10:48 schreef Kuukske het volgende:
Bah carnaval
JD en ik gaan lekker gezellig het land uit met carnaval
Welke klas zit je, A B C of D?quote:Op maandag 29 januari 2007 09:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
bij mij ook![]()
nog een IDM kwartaal
Zekerquote:Op maandag 29 januari 2007 12:40 schreef LaZZ_NL het volgende:
Donderdag weer eens bij Brooklyn geweest, was alweer even geleden.. Blijft een prima tent
Ja hieroquote:Op maandag 29 januari 2007 14:04 schreef JDude het volgende:
Neuh, da's gewoon een site over dat ghetto. Maar voor zover ik weet pwnt daar niemand uit dit topic?
Volgens mij zijn er genoeg leefbare stukken daar... maar HB is gewoon een makkelijk doelwitquote:Op maandag 29 januari 2007 14:06 schreef Dalamar het volgende:
Ja hiero![]()
In de Kroeten valt het allemaal wel mee hoor.
Ach, hiervoor woonde ik in de Hoge Vucht, dus de Kroeten was een hele verbeteringquote:Op maandag 29 januari 2007 14:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg leefbare stukken daar... maar HB is gewoon een makkelijk doelwit.
Persoonlijk zou ik het nog veel erger vinden om in de Hoge Vucht terecht te moeten komen.
Als ik hier wegga dan zou het (binnen Breda) denk ik toch iets aan de Zuid/Zuidoostkant worden (Boeimeer, Zandberg, Sportpark, etc.)
ik woon in etten-leurquote:Op maandag 29 januari 2007 18:48 schreef Ritchie het volgende:
maar dan moet je niet gaan klagen over geluidsoverlast
Bier. Tof. Volgende week zondag 11-02; half 9 in de Vulling.quote:
Zeker! Heb ik ook nog gewoondquote:Op maandag 29 januari 2007 19:17 schreef JDude het volgende:
De binnenstad is tof. Inderdaad.
Breda..
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:17 schreef JDude het volgende:
De binnenstad is tof. Inderdaad.
Breda..
Vooral met carnaval.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
Parijs is ook tof.
Ja. Keigezellig daarquote:
Ik ookquote:Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef JDude het volgende:
JD is sponsored by Gemeente Breda
heb ik je overtuigd?quote:
Ik woon nu sinds okt. 1999 in de Hoge Vucht en het bevalt me, mede door de korte afstand naar het centrum, de vele bussen en bovenalles het winkelcentrum, echt ontzettend goed! Tuurlijk woon er wat aparte figuren, maar tussen een stel kakkers in het Ginneken zou ik me niet thuisvoelen...quote:Op maandag 29 januari 2007 14:34 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ach, hiervoor woonde ik in de Hoge Vucht, dus de Kroeten was een hele verbetering![]()
Op zich viel het wel mee in de Brusselstraat, maar het ging hard achteruit in het laatste jaar dat ik daar heb gewoond. Mensen die hun hond uitlieten in de lift, een stelletje schuin onder ons waarvan zij regelmatig gemept werd.... Nee, blij dat ik daar weg ben.
Ja ik weet het, HB is een makkelijk doelwit en daar is eerlijk gezegd ook wel een goede reden voor
Ook jij kan te ver gaan, het is prima wonen met het Mastbos, het valkeniersplein en de kroegen op loopafstand. En ja hockeymiepen.. daar val ik wel op. Dus zit ik goed in het Ginneken.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:13 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ik woon nu sinds okt. 1999 in de Hoge Vucht en het bevalt me, mede door de korte afstand naar het centrum, de vele bussen en bovenalles het winkelcentrum, echt ontzettend goed! Tuurlijk woon er wat aparte figuren, maar tussen een stel kakkers in het Ginneken zou ik me niet thuisvoelen...
Nah d'r wonen niet alleen maar kakkers natuurlijkquote:Op maandag 29 januari 2007 23:13 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ik woon nu sinds okt. 1999 in de Hoge Vucht en het bevalt me, mede door de korte afstand naar het centrum, de vele bussen en bovenalles het winkelcentrum, echt ontzettend goed! Tuurlijk woon er wat aparte figuren, maar tussen een stel kakkers in het Ginneken zou ik me niet thuisvoelen...
quote:
quote:
Niet miepenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:39 schreef tha_rizzo het volgende:
en JDude en Kuukske, gatverdamme
stelletje slijmende slijmballen![]()
![]()
Kon het niet laten om ff in dit topic te kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:39 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
wat doe jij hier?
ga skieen kreng
en JDude en Kuukske, gatverdamme
stelletje slijmende slijmballen![]()
![]()
Skiwiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Kon het niet laten om ff in dit topic te kijkentoch internet in het appartement enzo
![]()
Ik ga nu de piste weer op![]()
![]()
quote:
Je bent ongeveer 2 weken te vroeg joh, het is helemaal geen vakantie bij Avansquote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Kon het niet laten om ff in dit topic te kijkentoch internet in het appartement enzo
![]()
Ik ga nu de piste weer op![]()
![]()
Vrijdag Volgende week vrijdag naar de Mezz!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:19 schreef LaZZ_NL het volgende:
Vrijdag weer even naar HC en daarna Brooklyn / Kerkplein
Trouwens: Monaco F1 VIP?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:19 schreef LaZZ_NL het volgende:
Vrijdag weer even naar HC en daarna Brooklyn / Kerkplein
Mijn dag is weer een grote pauzequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Pauze. halleej!!
Bah. Jaloersquote:
Dan moeten we het zelf maar tof maken!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Maart en April zijn wel verrekkes saai in Breda als ik de Agenda moet geloven.
Niks te beleven.
Dat moet ons vast wel lukkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan moeten we het zelf maar tof maken!
Yep.. Appartement aan het circuit, VIP-passen en passen voor de paddock, etentje op de boot van Albers met onder andere Michiel Mol (eigenaar Spyker F1 team) en een hotel in Eze om te slapen...quote:
Ik weet wie Michiel Mol isquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:01 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
Yep.. Appartement aan het circuit, VIP-passen en passen voor de paddock, etentje op de boot van Albers met onder andere Michiel Mol (eigenaar Spyker F1 team) en een hotel in Eze om te slapen...![]()
Contacten he...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet wie Michiel Mol isaardige vent. CA is ook wel aardig!
Maar das wel boffen. Ken je een van de heren persoonlijk ofzo dat je mee mag?
Hé die heb ik ooit gefaxed en tot hier mag ik niks meer zeggen. Maar nee ik ben er nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
Contacten he...
Is geregeld via Mariet van Mil, PA van oa Bono en Madonna. Zij heeft ook alle extraatjes geregeld en kent de personen daar ook persoonlijk. Ben jij er ook aanwezig dan?
Michiel Mol heb ik ook al eens ontmoet, toffe kerel...
Oke.. Heb er wel zin in, maar goed, eerst nog wat andere trips gepland maar daar gaat dit topic niet over...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé die heb ik ooit gefaxed en tot hier mag ik niks meer zeggen. Maar nee ik ben er niet
Zou wel willen thoo.
Het is niet in Breda, maar wel in Oosterhout (nabij Breda): Merlijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef LaZZ_NL het volgende:
Iemand nog tips om ergens lekker te eten in Breda??
Daarvoor schijn je naar de Vulling te moeten.. iets met tosti'squote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:28 schreef hannekethemaster het volgende:
en ook lunchen bij Dante
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daarvoor schijn je naar de Vulling te moeten.. iets met tosti's![]()
Ja, Merlijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is niet in Breda, maar wel in Oosterhout (nabij Breda): Merlijn
Niks te newbie, dat betekent dat ik nog enigszins een leven heb naast Fok.quote:
De toetjes daar.. geweldigquote:
Ohw ik vond de lasagna goed te doen hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:17 schreef travelman het volgende:
Donatello's ?!?!?![]()
Niet duur maar ook niet te eten...
ok, maar de pizza's vond ik echt niet te eten en dat terwijl ik voldoende bier op had !! en dan eet ik alles...en het ligt er natuurlijk aan hoe de bediening eruit zietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw ik vond de lasagna goed te doen hoorde bediening suckte vierkant de pan uit, maarja.
De bediening hoef je niet te eten
Ja nu je het zegt, een vriend van me had een Hawaii pizza met 6 stukjes banaan en wat ham. En hij had al extra banaan besteld.. Dus wat dat betreft heb je gelijk denk ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:23 schreef travelman het volgende:
[..]
ok, maar de pizza's vond ik echt niet te eten en dat terwijl ik voldoende bier op had !! en dan eet ik alles...en het ligt er natuurlijk aan hoe de bediening eruit ziet![]()
Owwkee. Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:33 schreef travelman het volgende:
Voor goede pizza's moet je bij Girasole (Sophiastraat), da Atillo (grote Markt) of voraan op de Nieuwe Ginnekenstraat zijn (helaas doet geen van allen bezorgen)![]()
Daar zul je mij niet op betrappen iddquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niks te newbie, dat betekent dat ik nog enigszins een leven heb naast Fok.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar zul je mij niet op betrappen idd
Present, mits veldmuis ook aanwezig is natuurlijk voor zn bierquote:
gaan jullie ook nog eens ergens anders toe dan de vulling?quote:
Nou dan heb je nog ruime tijd om wat anders te zoekenquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:33 schreef Dalamar het volgende:
En goeiemorgen weer....
Humphreys vind ik ook goed te eten en Dickens & Jones valt me meestal ook niet tegen.
Damn, m'n arbeidsconflictje is dusdanig opgelopen dat ik tot 1 mei de tijd heb een andere werkgever te zoeken. Ik zal blij zijn als ik weg ben uit deze ballentent.
Irritant dat je in een 1 vs 1 situatie met je meneger automatisch het onderspit delft.
Ik heb er nu nog wel vertrouwen in, maar het ligt toch niet echt voor het oprapen helaas. Iemand nog een leuke systeembeheerder nodig ergens?quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou dan heb je nog ruime tijd om wat anders te zoeken. Genoeg leuke bedrijven in Breda
Komt wel goed, krijg net een telefoontje dat ik ergens op gesprek mag komenquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:09 schreef tha_rizzo het volgende:
moggûh Breda![]()
@Dalamar, das echt kut voor je, ik weet nergens werk
wordt bij uitzendbureau's langsgaan
Wajoo, dat is snelquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:35 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Komt wel goed, krijg net een telefoontje dat ik ergens op gesprek mag komen
Jazekersquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:45 schreef travelman het volgende:
over een kwartiertje zijn we weer over de helft (van de week) en komt het weekend weer in zicht![]()
quote:
There's no place like home.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:34 schreef bassieVL het volgende:
Nog 4 dagen en dan ben ik weer in Breda als alles meezit.![]()
Ik ging nog even naar JD!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:18 schreef bassieVL het volgende:
je hebt er wel plezier in als je al je minuten gaat aftellen??
Vrijdagen rule.quote:
Er rijden NU 3 mooie brandweerwagens naar jouw mooie werkgebouw toe...quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:08 schreef Kuukske het volgende:
Goeiemorgen! Off to work![]()
Werk ze. Koffieleut ze. etc. etc. Halleej.
Ze reageert niet meer.. ik denk dat ze ontruimd is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:21 schreef Helsie het volgende:
[..]
Er rijden NU 3 mooie brandweerwagens naar jouw mooie werkgebouw toe...
BRAN PRIO 1 6135 6152 6136 AVANS HOGESCHOOL (1591) HOGESCHOOLLAAN 1 BREDA ALARM SPRINKLER (INC: 07)
(en ik weet dat ze mooi zijn, omdat ik ze net zag rijden)
Nee, ze ging net juist naar d'r werk, dus ik denk dat ze niet binnenmag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:28 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ze reageert niet meer.. ik denk dat ze ontruimd is.
Zal wel tegenvallen: De brandweer (dezelfde wagens) zijn alweer doorgestuurd naar onze wijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:38 schreef JDude het volgende:
Dat is er vast eentje met een vrije dag vandaag!
Koffie? En ik maar denken dat je zweefteventhee dronk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:08 schreef Kuukske het volgende:
Goeiemorgen! Off to work![]()
Werk ze. Koffieleut ze. etc. etc. Halleej.
Groene! Met citroen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:27 schreef veldmuis het volgende:
Koffie? En ik maar denken dat je zweefteventhee dronk.
Wheheh ja klopt. Groen. Met citroen. Zoals JD zegt!quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:27 schreef veldmuis het volgende:
Je denkt toch niet dat ik foto's ga maken van een niet-brand he?
Goedemorgen!
[..]
Koffie? En ik maar denken dat je zweefteventhee dronk.
Ohja shit, die ben ik gisterenavond vergeten mee te nemen voor hier in de koektrommel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:05 schreef JDude het volgende:
Gelijk na je ontbijt al denken "wat staan die pepernoten daar uitnodigend" is nooit grappig.
Wat houdt je tegen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:10 schreef JDude het volgende:
Op donderdagavond de stad in... waar is die goeie oude studietijd gebleven.
De vrij grote kans dat ik vrijdagochtend weer aan het werk moet?quote:
Ohjaquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:13 schreef JDude het volgende:
[..]
De vrij grote kans dat ik vrijdagochtend weer aan het werk moet?
niet aanstellen jijquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:13 schreef JDude het volgende:
[..]
De vrij grote kans dat ik vrijdagochtend weer aan het werk moet?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:27 schreef veldmuis het volgende:
JD IS EEN MIETJE!!!!!!
Ah, gezellig, jullie gaan ook begrijp ik?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:26 schreef tha_rizzo het volgende:
niet aanstellen jij
gewoon gaan en zuipen![]()
So untrue.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:27 schreef veldmuis het volgende:
JD IS EEN MIETJE!!!!!!
quote:
Ga jij eens netjes aan het werk student.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
niet aanstellen jij
gewoon gaan en zuipen![]()
ik ben vrijquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga jij eens netjes aan het werk student.
Zit ze in de eh..dienstverlenende sector ja?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:48 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik ben vrij
in tegenstelling tot jou
maar ik heb niet veel geld om uit te gaan
ik moet kuukske nog betalen en dat is mad veel![]()
![]()
collegegeld.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zit ze in de eh..dienstverlenende sector ja?
Vorig jaar betaalde ik in 10 termijnen van 149 euro, dit jaar zijn het rare termijnen geworden, 126, 126 en dan opeens 24nogwattes...quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:27 schreef JDude het volgende:
Ik betaalde altijd in 5 gelijke termijnen, kan dat niet meer?
deze maand is het 253quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vorig jaar betaalde ik in 10 termijnen van 149 euro, dit jaar zijn het rare termijnen geworden, 126, 126 en dan opeens 24nogwattes....
Avans!
Kuukske, fix dat eens!
een RIP uit m'n lijf jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:32 schreef veldmuis het volgende:
-253,16 EUR
RIP aan de nabestaanden!
En nu is het wachten tot er iemand Darwin Award gaat roepen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:32 schreef veldmuis het volgende:
-253,16 EUR
RIP aan de nabestaanden!
Daar moet je voor bij DPAO zijn. Niet bij mijquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vorig jaar betaalde ik in 10 termijnen van 149 euro, dit jaar zijn het rare termijnen geworden, 126, 126 en dan opeens 24nogwattes....
Avans!
Kuukske, fix dat eens!
Het lijkt heel lang te duren, die 2 maanden? Maar geloof me.. ze vliegen omquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
deze maand is het 253
echt freaking veel
ik moet nu 2 maanden bezuinigen
kut kolere tering appie heijn die me niet voldoende betaald
Ze doen iets met de telefoons vandaag dus er zijn wat mensen slecht bereikbaar. Plus hebben mensen nieuwe toestellen enzo... Men weet niet hoe het werkt.. enzo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef veldmuis het volgende:
Bel ik die even!
Morgen nog een daggie!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:34 schreef Dalamar het volgende:
[..]
En nu is het wachten tot er iemand Darwin Award gaat roepen.
Anywho, een wat late reaktie van mij vandaag, maar ik heb dan ook al weekend![]()
Oh je moet haar bellen vm.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:44 schreef esjuh het volgende:
daar valt niets aan te doen dat collegegeld, de financiële administratie die heeft voor die verdeling gekozenDaar zijn wij hier bij het CIC ook heel blij mee, want we krijgen er elke keer telefoontjes over...
Bredaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:22 schreef bassieVL het volgende:
nog 48 uur en dan ben ik weer in Breda.
Ik wou het net vragenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:44 schreef veldmuis het volgende:
Zou in heel Breda straks het licht uit zijn?
Jep, VROM roept zelfs op om niet te enthousiast mee te doen met z'n allenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:57 schreef bassieVL het volgende:
wordt er nog stroomuitval verwacht als iedereen weer tegelijk de lampen aan doet?
Zweefteeftheequote:Op donderdag 1 februari 2007 19:32 schreef veldmuis het volgende:
Ga je thee drinken bij JD?.
Beetje jammer dat de scheldestraat plat ligt.
Ik zal het raam dichtdoen, voor je wegzweeft!quote:
Een zweeftheeteef!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:20 schreef veldmuis het volgende:
Dus je vindt Kuukske nu al een teef?
quote:
Iets met zielen en vreugd?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef Kuukske het volgende:
Nah even overleg met JD plegen.
Godverdomme!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:47 schreef Kuukske het volgende:
Mja.. iets met veldmuis en britney?
Zie je dat! Daar is vast een aanrijding geweest!quote:22:47:22 01-02-07 17 G BRAN PRIO 2 6135 HOUTMARKT BREDA REINIGEN WEGDEK (INC: 01)
702012247221201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
702012247221201925 1201925 BRW Breda ( Lichtkrant )
702012247221201301 1201301 BRW Breda ( Eerste Uitruk )
702012247221201300 1201300 BRW Breda ( Kazernetechniek )
702012247221200198 1200198 BRW Breda ( Kazernealarm )
702012247221200191 1200191 BRW Breda ( BvD )
Zoeen Frans barrel over die busbarrière geramd zeker.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:48 schreef veldmuis het volgende:
Zie je dat! Daar is vast een aanrijding geweest!!
Goffiej SChop???? Oui!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Zoeen Frans barrel over die busbarrière geramd zeker.
Er begonnen er eens een paar vervelend te doen toen ik in het Engels antwoordde... toen kon ik ze opeens verdacht goed in het Frans naar het Chasséveld sturen... já, daar naast de ABN-AMRO.quote:
Ah tu parler francais he? Komt dat ff goed uit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Er begonnen er eens een paar vervelend te doen toen ik in het Engels antwoordde... toen kon ik ze opeens verdacht goed in het Frans naar het Chasséveld sturen... já, daar naast de ABN-AMRO..
Ik heb van de week die toko bij het station nog aan klanten geholpen. Franse auto reed midden in het centrum (echt, hoe raak je daar verzeildquote:
Ja en dan zo'n bus er achter die expres dat ding nog even niet activeert.... TOEEEEEET!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:54 schreef bassieVL het volgende:
Franse toeristen die met hun auto voor de busbarrière wachten totdat het groen wordt
Ik stuur ze altijd de bussluis inquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Er begonnen er eens een paar vervelend te doen toen ik in het Engels antwoordde... toen kon ik ze opeens verdacht goed in het Frans naar het Chasséveld sturen... já, daar naast de ABN-AMRO..
Mais oui madame! Pas de problème!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:54 schreef Kuukske het volgende:
Ah tu parler francais he? Komt dat ff goed uit.![]()
Ja toch hebben die Fransen daar een neus voor. Ze moesten naar Purple nogwat zeker?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb van de week die toko bij het station nog aan klanten geholpen. Franse auto reed midden in het centrum (echt, hoe raak je daar verzeild), maar stond even later inderdaad keurig voor de coffeeshop geparkeerd.
Rain.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja toch hebben die Fransen daar een neus voor. Ze moesten naar Purple nogwat zeker?
Helemaal goed inderdaad! En ook wel opvallendquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:56 schreef veldmuis het volgende:
Bordje 2: stationnement interdit <-- schrijf ik dat zo goed?
Behalve fransozen zie ik er ook duiters, belgen en engelsen voor staan wachten. En inderdaad die buschauffeur die zijn claxon dan even gaat testen. Heerlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja en dan zo'n bus er achter die expres dat ding nog even niet activeert.... TOEEEEEET!
Whehehe. Wordt het een soort van Berlijn van vroegerquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:59 schreef veldmuis het volgende:
Niet echt inderdaad! Nou is het ook wel een franse zone daar bij de oude vest.
Maargoed, ik ga snurken! Hallee!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef Kuukske het volgende:
Oh en niet teveel op mijn helft liggen he veldmuis.
quote:
Tenzij je zelf in de bus zit te stressen omdat je je trein wil halen en dr staat weer zon kuttoerist.. dan is et een stuk minder tofquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:58 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Behalve fransozen zie ik er ook duiters, belgen en engelsen voor staan wachten. En inderdaad die buschauffeur die zijn claxon dan even gaat testen. Heerlijk.
Ik zit nooit in een bus te stressen. En ik woon op 3 minuten loopafstand van het station. Dus ik amuseer me wel met die toeristen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tenzij je zelf in de bus zit te stressen omdat je je trein wil halen en dr staat weer zon kuttoerist.. dan is et een stuk minder tof
Neehoor!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef Kuukske het volgende:
Oh en niet teveel op mijn helft liggen he veldmuis.
Ik nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe. Wordt het een soort van Berlijn van vroeger.
You are entering the American sector. Sie betreten den Deutschen Sektor. Vous entrez le secteur Francais. Etcetera.
Ja, ik heb 'de muur' nog zien staan, en zo.
Auto's horen ook helegaar niet in de binnenstad!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef veldmuis het volgende:
Ik niet.
Breda zou ook een muur moeten hebben, maar wat doen ze..een haven waardoor de halve binnenstad niet meer met de auto te bereiken is.
Jawel! Dat is de gamma-route!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Auto's horen ook helegaar niet in de binnenstad!
Truste!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:11 schreef Kuukske het volgende:
Nou vm, als jij niet gaat ga ik wel. Daahaaaglieve bredase medemensjes
Zijn er geen dichterbijere Gamma's?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:11 schreef veldmuis het volgende:
Jawel! Dat is de gamma-route!
Over de markendaalseweg, bij de tramsingel oversteken, onder het viaduct door en dan ben je er.
Lieke?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:45 schreef _Supreme het volgende:
Ik kom net uit de suykerkist. Lieke was zat!
Das een leukequote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:20 schreef veldmuis het volgende:
Breda #20: waar lieke stikzat is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |