Ja hieroquote:Op maandag 29 januari 2007 14:04 schreef JDude het volgende:
Neuh, da's gewoon een site over dat ghetto. Maar voor zover ik weet pwnt daar niemand uit dit topic?
Volgens mij zijn er genoeg leefbare stukken daar... maar HB is gewoon een makkelijk doelwitquote:Op maandag 29 januari 2007 14:06 schreef Dalamar het volgende:
Ja hiero![]()
In de Kroeten valt het allemaal wel mee hoor.
Ach, hiervoor woonde ik in de Hoge Vucht, dus de Kroeten was een hele verbeteringquote:Op maandag 29 januari 2007 14:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg leefbare stukken daar... maar HB is gewoon een makkelijk doelwit.
Persoonlijk zou ik het nog veel erger vinden om in de Hoge Vucht terecht te moeten komen.
Als ik hier wegga dan zou het (binnen Breda) denk ik toch iets aan de Zuid/Zuidoostkant worden (Boeimeer, Zandberg, Sportpark, etc.)
ik woon in etten-leurquote:Op maandag 29 januari 2007 18:48 schreef Ritchie het volgende:
maar dan moet je niet gaan klagen over geluidsoverlast
Bier. Tof. Volgende week zondag 11-02; half 9 in de Vulling.quote:
Zeker! Heb ik ook nog gewoondquote:Op maandag 29 januari 2007 19:17 schreef JDude het volgende:
De binnenstad is tof. Inderdaad.
Breda..
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:17 schreef JDude het volgende:
De binnenstad is tof. Inderdaad.
Breda..
Vooral met carnaval.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
Parijs is ook tof.
Ja. Keigezellig daarquote:
Ik ookquote:Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef JDude het volgende:
JD is sponsored by Gemeente Breda
heb ik je overtuigd?quote:
Ik woon nu sinds okt. 1999 in de Hoge Vucht en het bevalt me, mede door de korte afstand naar het centrum, de vele bussen en bovenalles het winkelcentrum, echt ontzettend goed! Tuurlijk woon er wat aparte figuren, maar tussen een stel kakkers in het Ginneken zou ik me niet thuisvoelen...quote:Op maandag 29 januari 2007 14:34 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ach, hiervoor woonde ik in de Hoge Vucht, dus de Kroeten was een hele verbetering![]()
Op zich viel het wel mee in de Brusselstraat, maar het ging hard achteruit in het laatste jaar dat ik daar heb gewoond. Mensen die hun hond uitlieten in de lift, een stelletje schuin onder ons waarvan zij regelmatig gemept werd.... Nee, blij dat ik daar weg ben.
Ja ik weet het, HB is een makkelijk doelwit en daar is eerlijk gezegd ook wel een goede reden voor
Ook jij kan te ver gaan, het is prima wonen met het Mastbos, het valkeniersplein en de kroegen op loopafstand. En ja hockeymiepen.. daar val ik wel op. Dus zit ik goed in het Ginneken.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:13 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ik woon nu sinds okt. 1999 in de Hoge Vucht en het bevalt me, mede door de korte afstand naar het centrum, de vele bussen en bovenalles het winkelcentrum, echt ontzettend goed! Tuurlijk woon er wat aparte figuren, maar tussen een stel kakkers in het Ginneken zou ik me niet thuisvoelen...
Nah d'r wonen niet alleen maar kakkers natuurlijkquote:Op maandag 29 januari 2007 23:13 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ik woon nu sinds okt. 1999 in de Hoge Vucht en het bevalt me, mede door de korte afstand naar het centrum, de vele bussen en bovenalles het winkelcentrum, echt ontzettend goed! Tuurlijk woon er wat aparte figuren, maar tussen een stel kakkers in het Ginneken zou ik me niet thuisvoelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |