Ga jij eens netjes aan het werk student.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
niet aanstellen jij
gewoon gaan en zuipen![]()
ik ben vrijquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga jij eens netjes aan het werk student.
Zit ze in de eh..dienstverlenende sector ja?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:48 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik ben vrij
in tegenstelling tot jou
maar ik heb niet veel geld om uit te gaan
ik moet kuukske nog betalen en dat is mad veel![]()
![]()
collegegeld.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zit ze in de eh..dienstverlenende sector ja?
Vorig jaar betaalde ik in 10 termijnen van 149 euro, dit jaar zijn het rare termijnen geworden, 126, 126 en dan opeens 24nogwattes...quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:27 schreef JDude het volgende:
Ik betaalde altijd in 5 gelijke termijnen, kan dat niet meer?
deze maand is het 253quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vorig jaar betaalde ik in 10 termijnen van 149 euro, dit jaar zijn het rare termijnen geworden, 126, 126 en dan opeens 24nogwattes....
Avans!
Kuukske, fix dat eens!
een RIP uit m'n lijf jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:32 schreef veldmuis het volgende:
-253,16 EUR
RIP aan de nabestaanden!
En nu is het wachten tot er iemand Darwin Award gaat roepen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:32 schreef veldmuis het volgende:
-253,16 EUR
RIP aan de nabestaanden!
Daar moet je voor bij DPAO zijn. Niet bij mijquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vorig jaar betaalde ik in 10 termijnen van 149 euro, dit jaar zijn het rare termijnen geworden, 126, 126 en dan opeens 24nogwattes....
Avans!
Kuukske, fix dat eens!
Het lijkt heel lang te duren, die 2 maanden? Maar geloof me.. ze vliegen omquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
deze maand is het 253
echt freaking veel
ik moet nu 2 maanden bezuinigen
kut kolere tering appie heijn die me niet voldoende betaald
Ze doen iets met de telefoons vandaag dus er zijn wat mensen slecht bereikbaar. Plus hebben mensen nieuwe toestellen enzo... Men weet niet hoe het werkt.. enzo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef veldmuis het volgende:
Bel ik die even!
Morgen nog een daggie!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:34 schreef Dalamar het volgende:
[..]
En nu is het wachten tot er iemand Darwin Award gaat roepen.
Anywho, een wat late reaktie van mij vandaag, maar ik heb dan ook al weekend![]()
Oh je moet haar bellen vm.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:44 schreef esjuh het volgende:
daar valt niets aan te doen dat collegegeld, de financiële administratie die heeft voor die verdeling gekozenDaar zijn wij hier bij het CIC ook heel blij mee, want we krijgen er elke keer telefoontjes over...
Bredaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:22 schreef bassieVL het volgende:
nog 48 uur en dan ben ik weer in Breda.
Ik wou het net vragenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:44 schreef veldmuis het volgende:
Zou in heel Breda straks het licht uit zijn?
Jep, VROM roept zelfs op om niet te enthousiast mee te doen met z'n allenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:57 schreef bassieVL het volgende:
wordt er nog stroomuitval verwacht als iedereen weer tegelijk de lampen aan doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |