Ze reageert niet meer.. ik denk dat ze ontruimd is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:21 schreef Helsie het volgende:
[..]
Er rijden NU 3 mooie brandweerwagens naar jouw mooie werkgebouw toe...
BRAN PRIO 1 6135 6152 6136 AVANS HOGESCHOOL (1591) HOGESCHOOLLAAN 1 BREDA ALARM SPRINKLER (INC: 07)
(en ik weet dat ze mooi zijn, omdat ik ze net zag rijden)
Nee, ze ging net juist naar d'r werk, dus ik denk dat ze niet binnenmag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:28 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ze reageert niet meer.. ik denk dat ze ontruimd is.
Zal wel tegenvallen: De brandweer (dezelfde wagens) zijn alweer doorgestuurd naar onze wijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:38 schreef JDude het volgende:
Dat is er vast eentje met een vrije dag vandaag!
Koffie? En ik maar denken dat je zweefteventhee dronk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:08 schreef Kuukske het volgende:
Goeiemorgen! Off to work![]()
Werk ze. Koffieleut ze. etc. etc. Halleej.
Groene! Met citroen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:27 schreef veldmuis het volgende:
Koffie? En ik maar denken dat je zweefteventhee dronk.
Wheheh ja klopt. Groen. Met citroen. Zoals JD zegt!quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:27 schreef veldmuis het volgende:
Je denkt toch niet dat ik foto's ga maken van een niet-brand he?
Goedemorgen!
[..]
Koffie? En ik maar denken dat je zweefteventhee dronk.
Ohja shit, die ben ik gisterenavond vergeten mee te nemen voor hier in de koektrommel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:05 schreef JDude het volgende:
Gelijk na je ontbijt al denken "wat staan die pepernoten daar uitnodigend" is nooit grappig.
Wat houdt je tegen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:10 schreef JDude het volgende:
Op donderdagavond de stad in... waar is die goeie oude studietijd gebleven.
Ohjaquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:13 schreef JDude het volgende:
[..]
De vrij grote kans dat ik vrijdagochtend weer aan het werk moet?
niet aanstellen jijquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:13 schreef JDude het volgende:
[..]
De vrij grote kans dat ik vrijdagochtend weer aan het werk moet?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:27 schreef veldmuis het volgende:
JD IS EEN MIETJE!!!!!!
Ah, gezellig, jullie gaan ook begrijp ik?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:26 schreef tha_rizzo het volgende:
niet aanstellen jij
gewoon gaan en zuipen![]()
So untrue.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:27 schreef veldmuis het volgende:
JD IS EEN MIETJE!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |