Het is niet in Breda, maar wel in Oosterhout (nabij Breda): Merlijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef LaZZ_NL het volgende:
Iemand nog tips om ergens lekker te eten in Breda??
Daarvoor schijn je naar de Vulling te moeten.. iets met tosti'squote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:28 schreef hannekethemaster het volgende:
en ook lunchen bij Dante
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daarvoor schijn je naar de Vulling te moeten.. iets met tosti's![]()
Ja, Merlijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is niet in Breda, maar wel in Oosterhout (nabij Breda): Merlijn
Niks te newbie, dat betekent dat ik nog enigszins een leven heb naast Fok.quote:
De toetjes daar.. geweldigquote:
Ohw ik vond de lasagna goed te doen hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:17 schreef travelman het volgende:
Donatello's ?!?!?![]()
Niet duur maar ook niet te eten...
ok, maar de pizza's vond ik echt niet te eten en dat terwijl ik voldoende bier op had !! en dan eet ik alles...en het ligt er natuurlijk aan hoe de bediening eruit zietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw ik vond de lasagna goed te doen hoorde bediening suckte vierkant de pan uit, maarja.
De bediening hoef je niet te eten
Ja nu je het zegt, een vriend van me had een Hawaii pizza met 6 stukjes banaan en wat ham. En hij had al extra banaan besteld.. Dus wat dat betreft heb je gelijk denk ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:23 schreef travelman het volgende:
[..]
ok, maar de pizza's vond ik echt niet te eten en dat terwijl ik voldoende bier op had !! en dan eet ik alles...en het ligt er natuurlijk aan hoe de bediening eruit ziet![]()
Owwkee. Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:33 schreef travelman het volgende:
Voor goede pizza's moet je bij Girasole (Sophiastraat), da Atillo (grote Markt) of voraan op de Nieuwe Ginnekenstraat zijn (helaas doet geen van allen bezorgen)![]()
Daar zul je mij niet op betrappen iddquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niks te newbie, dat betekent dat ik nog enigszins een leven heb naast Fok.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar zul je mij niet op betrappen idd
Present, mits veldmuis ook aanwezig is natuurlijk voor zn bierquote:
gaan jullie ook nog eens ergens anders toe dan de vulling?quote:
Nou dan heb je nog ruime tijd om wat anders te zoekenquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:33 schreef Dalamar het volgende:
En goeiemorgen weer....
Humphreys vind ik ook goed te eten en Dickens & Jones valt me meestal ook niet tegen.
Damn, m'n arbeidsconflictje is dusdanig opgelopen dat ik tot 1 mei de tijd heb een andere werkgever te zoeken. Ik zal blij zijn als ik weg ben uit deze ballentent.
Irritant dat je in een 1 vs 1 situatie met je meneger automatisch het onderspit delft.
Ik heb er nu nog wel vertrouwen in, maar het ligt toch niet echt voor het oprapen helaas. Iemand nog een leuke systeembeheerder nodig ergens?quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou dan heb je nog ruime tijd om wat anders te zoeken. Genoeg leuke bedrijven in Breda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |