Ja toch hebben die Fransen daar een neus voor. Ze moesten naar Purple nogwat zeker?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb van de week die toko bij het station nog aan klanten geholpen. Franse auto reed midden in het centrum (echt, hoe raak je daar verzeild), maar stond even later inderdaad keurig voor de coffeeshop geparkeerd.
Rain.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja toch hebben die Fransen daar een neus voor. Ze moesten naar Purple nogwat zeker?
Helemaal goed inderdaad! En ook wel opvallendquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:56 schreef veldmuis het volgende:
Bordje 2: stationnement interdit <-- schrijf ik dat zo goed?
Behalve fransozen zie ik er ook duiters, belgen en engelsen voor staan wachten. En inderdaad die buschauffeur die zijn claxon dan even gaat testen. Heerlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja en dan zo'n bus er achter die expres dat ding nog even niet activeert.... TOEEEEEET!
Whehehe. Wordt het een soort van Berlijn van vroegerquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:59 schreef veldmuis het volgende:
Niet echt inderdaad! Nou is het ook wel een franse zone daar bij de oude vest.
Maargoed, ik ga snurken! Hallee!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef Kuukske het volgende:
Oh en niet teveel op mijn helft liggen he veldmuis.
quote:
Tenzij je zelf in de bus zit te stressen omdat je je trein wil halen en dr staat weer zon kuttoerist.. dan is et een stuk minder tofquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:58 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Behalve fransozen zie ik er ook duiters, belgen en engelsen voor staan wachten. En inderdaad die buschauffeur die zijn claxon dan even gaat testen. Heerlijk.
Ik zit nooit in een bus te stressen. En ik woon op 3 minuten loopafstand van het station. Dus ik amuseer me wel met die toeristen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tenzij je zelf in de bus zit te stressen omdat je je trein wil halen en dr staat weer zon kuttoerist.. dan is et een stuk minder tof
Neehoor!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef Kuukske het volgende:
Oh en niet teveel op mijn helft liggen he veldmuis.
Ik nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe. Wordt het een soort van Berlijn van vroeger.
You are entering the American sector. Sie betreten den Deutschen Sektor. Vous entrez le secteur Francais. Etcetera.
Ja, ik heb 'de muur' nog zien staan, en zo.
Auto's horen ook helegaar niet in de binnenstad!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef veldmuis het volgende:
Ik niet.
Breda zou ook een muur moeten hebben, maar wat doen ze..een haven waardoor de halve binnenstad niet meer met de auto te bereiken is.
Jawel! Dat is de gamma-route!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Auto's horen ook helegaar niet in de binnenstad!
Truste!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:11 schreef Kuukske het volgende:
Nou vm, als jij niet gaat ga ik wel. Daahaaaglieve bredase medemensjes
Zijn er geen dichterbijere Gamma's?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:11 schreef veldmuis het volgende:
Jawel! Dat is de gamma-route!
Over de markendaalseweg, bij de tramsingel oversteken, onder het viaduct door en dan ben je er.
Lieke?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:45 schreef _Supreme het volgende:
Ik kom net uit de suykerkist. Lieke was zat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |