Het hangt van je wensen af.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:16 schreef Monidique het volgende:
En zoals Godslasteraar zei: laptops zijn kut, want te duur en nauwelijks aan te passen.
IKEA doet aan kinderarbeid, daarbij opgeteld wat negerzweet en slavenhandel t.b.v koffie. Het staat je netjes, Du_kequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:22 schreef du_ke het volgende:
Het politieke café voor al uw slappe gezever en sterke koffie. Iedereen is welkom vooral Arabica's, Robusta's en Sumatra's
[afbeelding]
Maken die mongolen hem dood...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:02 schreef Monidique het volgende:
[[url=http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/01_wk4/FrilledSharkG_468x331.jpg]afbeelding][/url].
The NeverEnding Story.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:02 schreef Monidique het volgende:
[[url=http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/01_wk4/FrilledSharkG_468x331.jpg]afbeelding][/url].
Jaja, en volgende week op het menu van een Japans restaurant in Las Vegas.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:05 schreef Monidique het volgende:
On January 23, 2007, staff at Awashima Marine Park in Shizuoka, south of Tokyo, were alerted by fishermen to a 'strange eel like fish with razor sharp teeth'. The fish was identified as a female 1.6m frilled shark and was captured by park staff who were concerned that the shark appeared to be unhealthy. The shark died a few hours after capture. This rare surface appearance of a frilled shark has been attributed to the animal being unwell and possibly disoriented.
http://en.wikipedia.org/wiki/Frilled_shark
Heb jij ook reclameschapen?quote:
Haha maar bevalt het verder wel?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:23 schreef Napalm het volgende:
Ga nooit werken voor een klein bedrijf: je moet er harder werken dan voor de overheid en bij een grootbedrijf bij elkaar.
Zelfs geen fok-tijd @ work.
Ja dat is wel jammer wanneer het al je tijd opvreet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:27 schreef Napalm het volgende:
Nuttig werk doen is ook wel relaxt.
Had vandaag tien minuten lunchpauze waarvan ik er 4 aan de lijn zat met een klant. Voelt nuttig en dat heb ik een tijdje gemist
Alleen door het reizen e.d. wordt de avond wat kort. Daarmee weinig tijd voor boodschappen en sport.
Wel ff wennen. Doe een beetje van alles wat van offertes doornemen tot aan praten met de klantquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer wanneer het al je tijd opvreet.
Maar jezelf nuttig voelen is ook heel wat.
Dat je dat volhoudt. Ik zou gek worden van de traagheid van je laptop. Alleen al IE opstarten op die flaptop duurt een eeuwigheid....quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Het hangt van je wensen af.
Mijn laptop is voor mij perfect. We schatten dat 'ie zo'n 6 jaar oud is (tweedehandsje), even kijken naar de sticker met specificaties op de onderkant:
* zet laptop op de kop
MMX/PII 266
64MB SDRAM
4 GB
TFT 13,3" XGA
![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 06:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat je dat volhoudt. Ik zou gek worden van de traagheid van je laptop. Alleen al IE opstarten op die flaptop duurt een eeuwigheid....
volkskrantquote:Man krijgt identiteitskaart met clown als pasfoto
ANP
HELLEVOETSLUIS - Een man uit Hellevoetsluis heeft een identiteitskaart bemachtigd met een pasfoto waar hij als clown op staat afgebeeld. Dat bleek donderdag in het Radio 1 Journaal. De man schminkte zichzelf als de Joker, naar het personage in de Batman-films. Ook zette hij een hoedje op. De strenge regels waaraan een pasfoto moet voldoen, omzeilde hij door te zeggen dat het zijn levensovertuiging was. De gemeente ging daarmee akkoord.
Ten behoeve van de wereldvrede bepleit ik castratie van alle mannen. Er zou weinig zo preventief succesvol zijn. Kunnen we de angst voor terrorisme niet gebruiken om dit punt door te voeren?quote:De toespraak waarin Katsav woensdag zijn onschuld betuigde werd op televisie uitgezonden. De getergde president stampvoette en beschuldigde de politie en de media ervan samen te spannen om hem ten val te brengen, waarbij hij termen liet vallen als "heksenjacht" en "McCartyisme". "Ik ben het doelwit van een van de ergste aanvallen in de geschiedenis van Israël", zei hij. Hij zwoer tot zijn laatste ademtocht te zullen vechten om zijn naam te zuiveren, "zelfs als dat een wereldoorlog betekent".
Nou ja, in het kader van creatieve bangmakerij zou je dat kunnen opperen. Net zoals de volgende mededeling:quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ten behoeve van de wereldvrede bepleit ik castratie van alle mannen. Er zou weinig zo preventief succesvol zijn. Kunnen we de angst voor terrorisme niet gebruiken om dit punt door te voeren?
Voor het klimaat zou algehele castratie óók een uitkomst zijn. Ik denk dat ik het maar als oplossing van álle problemen ga opperen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nou ja, in het kader van creatieve bangmakerij zou je dat kunnen opperen. Net zoals de volgende mededeling:
http://news.yahoo.com/s/nm/20070124/sc_nm/climate_security_dc
quote:Op donderdag 25 januari 2007 @ 07:11 schreef yvonne het volgende:
Hulde en alle respect!
Op radio1, op tv als eerste item, op de FP.
En dit hele ID geintje heeft miljoenen gekost
Waterdicht
Eerste item!quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:52 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
hij gaat het Journaal halenhttp://www.nos.nl/nosjour(...)25/240107_joker.html
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, die dhimmi bestuurders met hun godsdienstwaanzinfilie zijn eens goed op hun plaats gezet.
quote:Zou de man uit Hellevoetssluit enig idee hebben wat voor problemen hij nu veroorzaakt?
Op dit moment zegt de wet dat transseksuelen en transgendere mensen hun geboortegeslacht houden tot het moment na de geslachtsoperatie. Om een geslachtsoperatie te krijgen is een procedure nodig die minstens 4 jaar duurt. Binnen deze procedure zal men minimaal 3 jaar 24 uur per dag, 7 dagen per week in de nieuwe genderrol moeten leven. Voor de meeste mensen, ook voor mij, is dit geen straf maar een bevrijding.
Waar ik nu bang voor ben is dat naar aanleiding van deze man de regel gewijzigd wordt in iets als "je mag niet zonder make-up of schminck op de pasfoto voor een ID-kaart". U voelt 'm al aankomen: kom ik bij de ambtenaar, die eist dat ik met een pasfoto kom van mijn gezicht zonder make-up, dus in een vorm die zeker niet bij mij past. Vervolgens wordt er een ID-kaart gemaakt, waarbij de controleur van die kaart zegt: "leuk dat u make-up draagt, maar zo kan ik niet zien of de pasfoto wel-of-niet klopt - haal dus uw make-up maar van uw gezicht".
Natuurlijk - ik weet ook wel dat dit in de praktijk -gelukkig- veel soepeler loopt, dat er kaartjes met 2 pasfoto's te maken zijn, dat controleurs ook best begrijpen dat het voor ons ook niet altijd even simpel is. Maar feit blijft dat als de regels door deze actie aangepast worden het voor ons als transgenders en transseksuelen moeilijker wordt om zo te leven als dat het beste bij ons past en dat het voor strenge regelneven gemakkelijker wordt om ons leven veel moeilijker te maken dan nodig is...
http://www.nosforum.nl/forum.php/list_messages/1246
Geniale actiequote:Op donderdag 25 januari 2007 09:52 schreef Yildiz het volgende:
Rijbewijs met hoed op en schmink & Rijbewijs met hoed en schmink. #2 &
Man als clown op pasfoto ID-kaart
FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplicht
http://www.nrc.nl/binnenl(...)rt_met_clown-pasfoto
FOK!ker vindt maas in wet op de identificatieplicht
[afbeelding]
PWND!Briljant!
[..]
Oei, sterkte en hopelijk komt je opa er weer overheen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:44 schreef problematiQue het volgende:
Het houdt niet op. Is mijn nichtje aan de beterende hand, ligt mijn opa in het ziekenhuis omdat hij ziek werd, moest overgeven, zijn slokdarm scheurde, en nu zijn maaginhoud zich op allemaal plekken in zijn lichaam ophoudt waar het niet hoort.
Ik wacht nog altijd op een door Oversight uitgelokt proefproces mbt discrimineren op bisexualiteit, ik betaal wel mee.quote:
Een goede mogen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:22 schreef du_ke het volgende:
Het politieke café voor al uw slappe gezever en sterke koffie. Iedereen is welkom vooral Arabica's, Robusta's en Sumatra's
[afbeelding]
En dat klopt helemaal. Moet je dus ook niet doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:23 schreef Napalm het volgende:
Ga nooit werken voor een klein bedrijf: je moet er harder werken dan voor de overheid en bij een groot bedrijf bij elkaar.
Dat wordt een nieuwe baan zoeken, Napalm. Ik mis je hier wel.quote:Zelfs geen fok-tijd @ work.![]()
quote:Morocco Could Be 100th Country to Abolish Death Penalty, association
Rabat, Jan. 23 - Morocco could be the 100th country to abolish capital punishment, said, here Tuesday, spokesman of the international association "Together Against Capital Punishment", Michel Taube.
Speaking at a press conference in preparation for the 3rd World Congress Against the Death Penalty, slated for February 1-3 in Paris, Taube said that Morocco, where no death penalty has taken place since 1994, is the closest country to death penalty abolition.
He voiced hope the North African country "will be the first Arab country to take this courageous decision," notably that the current conditions are mature enough.
Choosing Morocco to hold this press conference in preparation for the World Congress Against Death Penalty is a “political and strategic choice” that supports Moroccan and Arab abolitionists.
The 3rd World Congress Against Death Penalty aspires to promote death penalty abolition in North Africa and Middle East and supports the action of the abolitionists
http://www.ipsnews.be/news.php?idnews=8467quote:ONTWIKKELING:
Analfabetisme hinderpaal voor democratie in Marokko
Abderrahim El Ouali
CASABLANCA, 24 januari (IPS) - Marokko gaat er prat op dat het in zeven jaar tijd de ongeletterdheid onder zijn bevolking met tien procent heeft teruggedrongen. Toch kan nog altijd 68 procent van de stemgerechtigde bevolking niet lezen of schrijven. Critici zeggen dat de ongeletterdheid in Marokko een hindernis vormt voor democratie en ontwikkeling en steeds meer tot een breuk leidt tussen het volk en de elite.
Twee jaar geleden pakte Marokko uit met het overheidsprogramma “mars naar het licht” of in het Arabisch “massariat al nour”. Daarmee wil het Noord-Afrikaanse land tegen 2015, in het kader van de millenniumdoelstellingen, de ongeletterdheid onder zijn bevolking uitroeien. Volgens officiële cijfers is de graad van ongeletterdheid in Marokko vandaag gezakt naar 38 procent op een totaal van 30 miljoen inwoners. In 1960 was dat nog 80 procent, in 1999 48 procent.
Op het eerste gezicht lijken dit indrukwekkende resultaten. Maar volgens Abdessamad Hassan, die de impact van geletterdheid op de democratie en ontwikkeling van het land onderzoekt, zijn de cijfers van de overheid geen goede graadmeter. Hij neemt er de cijfers van de krantenverkoop bij. De ongeveer 700 kranten en magazines in Marokko hebben in totaal een bereik van 300.000 lezers. Te weinig, zegt hij. Maar ook deze cijfers zijn voor discussie vatbaar.
De 68-jarige Hajja Fatima bijvoorbeeld kan dankzij het overheidsprogramma nu lezen en schrijven, maar is gewoon niet geïnteresseerd in wat er in de krant staat. ,,Politici geven niet om wat wij zeggen, dus geef ik niet om wat zij in de kranten zeggen”, is haar mening.
Hoewel 38 procent van de totale bevolking in Marokko ongeletterd is, is nog altijd 68 procent van de stemgerechtigde bevolking analfabeet. Dat wijst erop dat vooral oudere mensen nog niet kunnen lezen en schrijven. ,,Ongeletterdheid is een grote hindernis voor democratie en ontwikkeling”, zegt Hassad.
,,Als meer dan tweederde van de kiezers analfabeet is, kunnen ze geen onderscheid maken tussen de programma’s van de verschillende politieke partijen. Daardoor zijn kiezers gemakkelijk beïnvloedbaar. Dit leidt tot frauduleuze verkiezingen, valse resultaten en valse vertegenwoordigingsorganen.”
De ongeletterdheid leidt ook tot een breuk tussen het volk en de elite, zegt Hassad. ,,Twaalf miljoen Marokkanen zijn analfabeet. Dit betekent dat ze geen toegang hebben tot wat de elite produceert, zoals wetten. De communicatie tussen deze mensen en de politieke klasse beperkt zich tot de verkiezingscampagnes.”
Ook de politici kunnen niet allemaal lezen of schrijven. Volgens de Marokkaanse wet moet elk parlementslid of gemeenteraadslid op zijn minst een diploma lager onderwijs hebben. Na de verkiezingen in 2002 en 2003 bleken veel certificaten van winnende kandidaten te zijn vervalst.
Om de ongeletterdheid uit te roeien, heeft Marokko nog een lange weg te gaan. Volgens Hassad moeten de Marokkanen daarvoor niet wachten op de overheid, maar zelf het initiatief nemen om te leren lezen en schrijven. IPS MDG2 (YD/MC)(EINDE/2007)
Er is nog een lange weg te gaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:12 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.ipsnews.be/news.php?idnews=8467
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:52 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
PWND!Briljant!
[..]
Mooi klotequote:Op donderdag 25 januari 2007 10:44 schreef problematiQue het volgende:
Het houdt niet op. Is mijn nichtje aan de beterende hand, ligt mijn opa in het ziekenhuis omdat hij ziek werd, moest overgeven, zijn slokdarm scheurde, en nu zijn maaginhoud zich op allemaal plekken in zijn lichaam ophoudt waar het niet hoort.
Man kon er vannacht niet van slapen. Overdosis koffiequote:Op donderdag 25 januari 2007 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een goede mogen.
Du_ke, bevalt dat apparaat nou?
Ik herken hier alles uit, maar je was vannacht toch aan het studeren? ....En dan is die drug wel handigquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Man kon er vannacht niet van slapen. Overdosis koffie.
Houd ik wel van, de grenzen van de wet opzoeken. Klasse dus.....Het wachten is op verdere aanscherping van de wet...quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:52 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
PWND!Briljant!
[..]
Klopt maar na kwart over 2 niet meerquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik herken hier alles uit, maar je was vannacht toch aan het studeren? ....En dan is die drug wel handig
Verlang je al naar het eind van de studie?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt maar na kwart over 2 niet meer.
Ja, dat weet ik eigenlijk wel hoor. Dat ik dat gelezen hoor te hebben. Eerstvolgende keer bij de bieb, ok? (Dat kan wel even duren).quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:12 schreef problematiQue het volgende:
sigme, ik kan iemand die zo in de politiek is geintreseerd als jij het absoluut aanraden om meteen animal farm te lenen of te kopen. Een must, zo je wil.
Ik ben nog bezig in animal farm, wil het vandaag uit hebben zodat ik het naar de bieb kan brengen (hij is al over de datum).quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik eigenlijk wel hoor. Dat ik dat gelezen hoor te hebben. Eerstvolgende keer bij de bieb, ok? (Dat kan wel even duren).
Ik heb de vliegeraar uit. Wat lees jij nu? Ik ben even met praktisch huiswerk bezig:
[afbeelding]
Ik leen niet zo heel veel meer, tegenwoordig, maar wat ik leen mag ik 6 weken houden. Dat scheelt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:20 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig in animal farm, wil het vandaag uit hebben zodat ik het naar de bieb kan brengen (hij is al over de datum).
ik vond dat wel leuk hoor.......Ach ja, alles op zijn tijd.....25 jaar is wel leuk om af te studeren.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:17 schreef du_ke het volgende:
Ja zie vooral op tegen het schrijven van m'n scriptie maar heb wel zin om echt te gaan werken.
En in welke fase zit jij nu? Geen werk, geen studie?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik vond dat wel leuk hoor.......Ach ja, alles op zijn tijd.....25 jaar is wel leuk om af te studeren.....![]()
Totdat **opeens** blijkt dat je er huidkanker van kan krijgen ofzo.quote:US military unveils heat-ray gun
The US military has given the first public display of what it says is a revolutionary heat-ray weapon to repel enemies or disperse hostile crowds.
The weapon - called the Active Denial System - projects an invisible high energy beam that produces a sudden burning feeling, but is harmless.
Military officials believe the gun could be used as a non-lethal way of making enemies surrender their weapons.
Officials said there was wide-ranging military interest in the technology.
"This is a breakthrough technology that's going to give our forces a capability they don't now have," defence official Theodore Barna told Reuters news agency.
"We expect the services to add it to their tool kit. And that could happen as early as 2010."
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/6297149.stm
Maar ze norm of zis country is that we Netherlands talken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:48 schreef Autodidact het volgende:
Zo. Bachelor of Information and Communication Technology.
That falls the latest time a bit against, find you not?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:49 schreef sigme het volgende:
Maar ze norm of zis country is that we Netherlands talken.
I had, latest, a gouvernemental website, that it verdomde the info in Netherlands te verstrekken. I was pissed, but did not make no work from it.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:52 schreef problematiQue het volgende:
[..]
That falls the latest time a bit against, find you not?
Dat ding is zo groot en makkelijk te spotten, gaat niet echt werken. Zelfs een blinde kan dat ding raken met een rpg.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:48 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Totdat **opeens** blijkt dat je er huidkanker van kan krijgen ofzo.
Dat klinkt best mooiquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:48 schreef Autodidact het volgende:
I mean but.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:54 schreef sigme het volgende:
[..]
I had, latest, a gouvernemental website, that it verdomde the info in Netherlands te verstrekken. I was pissed, but did not make no work from it.
In een echte oorlogssituatie is het natuurlijk veels te onhandig en ondodelijk, maar als een groepje zogeheten voetbalsupporters in een doldwaze bui een winkelstraat loopt te vernielen is waarschijnlijk retehandig.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat ding is zo groot en makkelijk te spotten, gaat niet echt werken. Zelfs een blinde kan dat ding raken met een rpg.
I did not need no translation from that, butjequote:
I thought that it maybe too cryptic would be.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:58 schreef sigme het volgende:
[..]
I did not need no translation from that, butje.
Ik word Master in Environmental and Infrastructure planning. En ik ben al milieukundig ingenieurquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:57 schreef Autodidact het volgende:
[..]
"computernerd" op je cv zetten volstaat meestal ook wel, maar dit klinkt inderdaad ruiger.
Ah is dat de titel die je krijgt na BI. Die krijg ik dus ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:48 schreef Autodidact het volgende:
Dank je. Hoe lang moet jij nog zitten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah is dat de titel die je krijgt na BI. Die krijg ik dus ook.
Gefeliciteerd.
En nu, een master of wordt je loonslaaf?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:48 schreef Autodidact het volgende:
Eerst proberen wat geld te verdienen....misschien later/erbij ook een master.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:09 schreef Reya het volgende:
[..]
En nu, een master of wordt je loonslaaf?
Ik vrees nog een jaartje. Vanmiddag wel mijn officieel laatste tentamen maar moet nog wat herkansingen doen enzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:06 schreef Autodidact het volgende:
Dank je. Hoe lang moet jij nog zitten?
Ik vind dat Christendom eigenlijk ook maar een uit de hand gelopen hobbyquote:In een toelichting laat Van der Staaij weten dat de uitzonderingsregel waar Oversight zich op beroept - levensbeschouwelijke gronden - niet bedoeld is om als clown op paspoort of rijbewijs afgebeeld te worden. Bovendien is het clown-zijn volgens de SGP'er 'natuurlijk geen levensbeschouwing'. Hij verwijt de gemeente Hellevoetsluis dat ze veel te lichtvoetig met de aanvraag zijn omgegaan.
[upd] FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplicht
Ai. Heb je nog wel genoeg te doen? Anders een beetje zonde van de tijd hèquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vrees nog een jaartje. Vanmiddag wel mijn officieel laatste tentamen maar moet nog wat herkansingen doen enzo.
Ik heb nog wel genoeg te doen ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:18 schreef Autodidact het volgende:
Ai. Heb je nog wel genoeg te doen? Anders een beetje zonde van de tijd hè. Ik ken iemand die een half jaar over twee luttele studiepuntjes gedaan heeft
.
Wat een arrogantie, dus vd Staaij wil bepalen wat wel een geen levensbeschouwing is....ik vraag me af wat zijn criteria zijn. Carnaval is voor sommige mensen (en Limburgers) hun hele leven.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:15 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik vind dat Christendom eigenlijk ook maar een uit de hand gelopen hobby![]()
Oh ja. European Credits of zo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel genoeg te doen ja.
Bij ons krijg je 5 studiepunten EC's of niets. Dus dan gaat het allemaal wat sneller.
Enkel wat we hebben afgesproken in de synode van Dordrecht. Zo moeilijk is het nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat een arrogantie, dus vd Staaij wil bepalen wat wel een geen levensbeschouwing is....ik vraag me af wat zijn criteria zijn.
Helaas zegt de Grondwet toch iets anders.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Enkel wat we hebben afgesproken in de synode van Dordrecht. Zo moeilijk is het niet.
Uhuhquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:31 schreef Autodidact het volgende:Is Oversight niet degene die steeds smileys voor elke zin zet?
En dan een regel tussen elke zin.
Jawel dat moet ik ook nog schrijven tijdens een afstudeerstage. Maar daarvoor heb ik nog niet genoeg EC's dus dat moet eerst gebeuren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:28 schreef Autodidact het volgende:
Oh ja. European Credits of zo.. Je hoeft dus geen scriptie te schrijven?
Je wou de wet toch niet boven Gods woord zetten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas zegt de Grondwet toch iets anders.
Mjah, gereformeerde lange tenenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:33 schreef problematiQue het volgende:
de reactie van van der Staaij bewijst de kracht van de actie.
Ik erken alleen de Talmoed als Gods woord. Degenen die daar niet in geloven zijn allen zondaars.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je wou de wet toch niet boven Gods woord zetten?
Inderdaad, hij krijgt het benauwd nu zijn levensbeschouwing voor de wet gelijk staat met die van een clown.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:33 schreef problematiQue het volgende:
de reactie van van der Staaij bewijst de kracht van de actie.
En dat terwijl de missing link tussen clowns en het Christendom allang gevonden is in de huidige president van de Verenigde Staten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Inderdaad, hij krijgt het benauwd nu zijn levensbeschouwing voor de wet gelijk staat met die van een clown.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:36 schreef Reya het volgende:
[..]
En dat terwijl de missing link tussen clowns en het Christendom allang gevonden is in de huidige president van de Verenigde Staten.
Dat ligt eraan; over sommige dingen kunnen (protestants-)christenen onderling heel gevoelig doen (vooral theologische aangelegenheden), maar zodra iemand van buitenaf hun levensbeschouwing 'bedreigt', dan weten de gelederen zich wel aardig te sluiten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:37 schreef Autodidact het volgende:
[..]. Is er niet een of andere religieuze vete tussen evangelisten en gereformeerden?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:36 schreef Reya het volgende:
[..]
En dat terwijl de missing link tussen clowns en het Christendom allang gevonden is in de huidige president van de Verenigde Staten.
Verstandig van ze, al zou het wel leuker zijn als ze op straat lagen te vechten over die theologische disputen. "Liever Turks dan Rooms" en zo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat ligt eraan; over sommige dingen kunnen (protestants-)christenen onderling heel gevoelig doen (vooral theologische aangelegenheden), maar zodra iemand van buitenaf hun levensbeschouwing 'bedreigt', dan weten de gelederen zich wel aardig te sluiten.
stelletje slimbo'squote:US military looks to 'black ice'
The substance would be designed for use in arid environments
The US military has appealed to scientists to help develop a novel weapon - artificial black ice.
The plastic-like substance, the brainchild of the US Defence Advanced Research Projects Agency (Darpa), would be used to force slip-ups from enemies.
The "polymer ice" would be designed for hot, arid environments, "as found in Iraq and Afghanistan", it said.
A spray-on "reversal agent" could be incorporated into boots and tyres to prevent friendly forces sliding around.
In a document published on the agency's website, officials point out that "to get from point A to point B, one must have sufficient traction with the ground".
Darpa believes a polymer-based compound could replicate the properties of black ice - a thin, translucent slippery coating, typically found on roads in winter - to reduce traction.
The agency's wish list for the "Mobility Control System" includes the polymer ice or raw materials to produce it very quickly, a spray-on reversal agent and a means to clean the ice up.
"Such a system will provide unprecedented situational control and sustained operational tempo," said Darpa.
"It would degrade the ability of our adversaries to shoot and chase us."
Researchers interested in joining the Polymer Ice Project are being invited to respond by the middle of April 2007.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/6295567.stm
Dat klopt, maar voor West-Europa - en onze hele cultuur - heeft de reformatie veruit het meeste gevolgen gehad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:51 schreef MrX1982 het volgende:
Het grootste theologische dispuut in het christendom ligt toch alweer ver achter ons. Het Grote Schisma van 1054.
De reformatie heeft misschien meer directe invloed gehad op "ons" maar het Schisma van 1054 heeft toch ook een niet geringe rol gehad in het grotere geheel binnen het christendom. Dat Schisma is overigens wel fascinerend omdat het ogenschijnlijk om iets simpels gaat als de filioque.Hoewel het wel meer is dan dat alleen maar dat vormt toch wel de kern van het Schisma.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:20 schreef Reya het volgende:
Dat klopt, maar voor West-Europa - en onze hele cultuur - heeft de reformatie veruit het meeste gevolgen gehad.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:10 schreef sigme het volgende:
Die Transgender legt wel de vinger op de zere plek: slechte regels worden gewoonlijk niet afgeschaft, maar aangescherpt met méér regels. Die gewoonlijk even slecht zijn, omdat het idee achter de slechte regel niet deugde.
Dit paspoort gedoe kan rechtstreeks bijgeschreven worden in Regelingen die bij voorbaat tot mislukken gedoemd waren
quote:PvdA-Kamerlid Aleid Wolfsen vraagt zich af of de richtlijnen duidelijk genoeg zijn en of de criteria voor pasfoto's aanscherping nodig hebben. Ook hij vindt het raar dat de gemeente Hellevoetsluis 'De Joker' als een levensbeschouwelijk iets beschouwt.
[upd] FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplicht
Je kan het wel ráár vinden, maar zolang de overheid geen omschrijving heeft van 'jokers', 'moslims', 'zwarte kousen', en geen register waarin staat dat de een een zwarte kous is, en de ander moslim (zeg maar: zolang er scheiding van kerk & staat is), kan de staat zich nul komma nul uitspreken over de inhoud van een levensovertuiging.quote:
Het verbaasd mij dat er nog geen politicus is geweest die dit heeft gezegd. Of nouja, ik heb het nog niet langs horen komen in ieder geval.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan het wel ráár vinden, maar zolang de overheid geen omschrijving heeft van 'jokers', 'moslims', 'zwarte kousen', en geen register waarin staat dat de een een zwarte kous is, en de ander moslim (zeg maar: zolang er scheiding van kerk & staat is), kan de staat zich nul komma nul uitspreken over de inhoud van een levensovertuiging.
Er is geen toetsing mogelijk.
Dat laatste zou je moeten aanspreken. Is dat niet de droom van elke extreem-nationalistische Turk?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat waren bij jullie de scores van de allochtoon-o-meter? Ik zit op iets meer dan een kwart. Op naar de helft.
Bepaalde Amsterdamse wijken halen met gemak boven de 80%.
Ik voorspel goede mogelijkheden met dit uitstekende tooltje uit het nieuwe Apartheidsland dat Nederland heet.
Juist zo mag ik het graag zien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
LOL net op TV (NL2):
De paus wilde het kwalijk gebruik (koffie drinken) van moslims verbieden!
Wat is in vredesnaam de allochtoon-o-meterquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat waren bij jullie de scores van de allochtoon-o-meter? Ik zit op iets meer dan een kwart. Op naar de helft.
Bepaalde Amsterdamse wijken halen met gemak boven de 80%.
Ik voorspel goede mogelijkheden met dit uitstekende tooltje uit het nieuwe Apartheidsland dat Nederland heet.
Goede vraag, Google zwijgt in alle talen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam de allochtoon-o-meter![]()
Politici houden niet zo van het debiteren van waarheden die ze niet zo goed uitkomen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:31 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dat er nog geen politicus is geweest die dit heeft gezegd. Of nouja, ik heb het nog niet langs horen komen in ieder geval.
De ene standplaats 4,5%, de andere 0,6%.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:10 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/mijnburen/
quote:mensen, waarvan 10 niet-westerse allochtonen
Natuurlijk wel, een levensovertuiging hang je meestal niet een dag of paar dagen aan, ongeacht de inhoud van die overtuiging. Dat is dan ook meestal het struikelblok voor velen; men is kennelijk jaloers op mensen die wel aanspraak maken op een overtuiging maar kunnen het zelf niet opbrengen een overtuiging aan te hangen. Langer dan een paar dagen that is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan het wel ráár vinden, maar zolang de overheid geen omschrijving heeft van 'jokers', 'moslims', 'zwarte kousen', en geen register waarin staat dat de een een zwarte kous is, en de ander moslim (zeg maar: zolang er scheiding van kerk & staat is), kan de staat zich nul komma nul uitspreken over de inhoud van een levensovertuiging.
Er is geen toetsing mogelijk.
5.7%quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:10 schreef MrX1982 het volgende:
Toetsing die de overheid kan uitvoeren, gelly. Ik hoef niet te weten wat in het gewone spraakgebruik bedoeld wordt met een levensovertuigingquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, een levensovertuiging hang je meestal niet een dag of paar dagen aan, ongeacht de inhoud van die overtuiging. Dat is dan ook meestal het struikelblok voor velen; men is kennelijk jaloers op mensen die wel aanspraak maken op een overtuiging maar kunnen het zelf niet opbrengen een overtuiging aan te hangen. Langer dan een paar dagen that is.
Een rechter zal oordelen dat iemand die een dag als The Joker verkleed gaat dat niet als levensovertuiging heeft, lijkt mij dan he.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Toetsing die de overheid kan uitvoeren, gelly. Ik hoef niet te weten wat in het gewone spraakgebruik bedoeld wordt met een levensovertuiging.
Dagelijkse controle of 'ie z'n hoedje nog wel op heeft?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, een levensovertuiging hang je meestal niet een dag of paar dagen aan, ongeacht de inhoud van die overtuiging. Dat is dan ook meestal het struikelblok voor velen; men is kennelijk jaloers op mensen die wel aanspraak maken op een overtuiging maar kunnen het zelf niet opbrengen een overtuiging aan te hangen. Langer dan een paar dagen that is.
17,4%quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:10 schreef MrX1982 het volgende:
De rechter heeft dan toch iets nodig om aan te toetsen he. Iets waarin staat wat precies de uitzonderingsgrond definieert. En dat is... tatata.. wat de betrokkene zegt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Een rechter zal oordelen dat iemand die een dag als The Joker verkleed gaat dat niet als levensovertuiging heeft, lijkt mij dan he.
11,7 procent.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:10 schreef MrX1982 het volgende:
Gewoon vragen of ie elke dag zo gekleed gaat, onder ede.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dagelijkse controle of 'ie z'n hoedje nog wel op heeft?
Hij kan zeggen dat ie gisteren de levensbeschouwing heeft aangenomen en van plan is deze zijn hele leven te dragen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ie elke dag zo gekleed gaat, onder ede.
Dat kan hij zeggen idd. Ik denk dat een rechter het ziet als een brandverzekering die je afsluit als je huis al in de fik staat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:28 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hij kan zeggen dat ie gisteren de levensbeschouwing heeft aangenomen en van plan is deze zijn hele leven te dragen.
Ik heb zelf ongeveer eenzelfde situatie ooit eens voorgelegd aan een rechtendocent die zelf een tijd vervangend rechter was geweest, en die stelde dat zaken met dergelijke overwegingen bijzonder schaars waren in de rechtspraaks, maar was van mening dat het tot op een zekere hoogte redelijk is om de bewijslast bij de eiser (in dit geval Oversight) zelf te leggen, en dat deze dus zelf moet bewijzen dat het zijn diepste overtuiging is om op deze manier door het leven te gaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:28 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hij kan zeggen dat ie gisteren de levensbeschouwing heeft aangenomen en van plan is deze zijn hele leven te dragen.
In hoeverre is dat anders bij iemand die op een moment beslist om een hoofddoek om te doen? Heeft die meer recht op levensbeschouwing?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat kan hij zeggen idd. Ik denk dat een rechter het ziet als een brandverzekering die je afsluit als je huis al in de fik staat.
Volgens mij moet je een erkende organisatie aanhangen wil je aanspraak maken op uitzondering op de wet :quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
In hoeverre is dat anders bij iemand die op een moment beslist om een hoofddoek om te doen? Heeft die meer recht op levensbeschouwing?
quote:kerken en andere publieke of particuliere organisaties, waarvan de grondslag op godsdienst of overtuiging is gebaseerd
Je eigen tempel, een appartementje met de heilige clownshoed? Twee leden: jij en Zijne Clownheid.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een erkende organisatie aanhangen wil je aanspraak maken op uitzondering op de wet :
Dat is niet zo. Je hoeft geen geregistreerd moslim te zijn (waarquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een erkende organisatie aanhangen wil je aanspraak maken op uitzondering op de wet :
[..]
Zoals het moslima's met kopdoek op paspoort verboden is zich blootshoofds te vertonen? Zo?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ie elke dag zo gekleed gaat, onder ede.
Ik heb het ook nergens over registratie ? Als je je overtuiging erkend wil hebben moet je kunnen hardmaken dat het ook echt een levensovertuiging is. Dat is voor moslims, joden en christenen niet zo'n probleem, een malloot met schmink is een ander verhaal.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:47 schreef Autodidact het volgende:
Lijkt me ook vreemd inderdaad, moskeeën hebben niet eens een registratie geloof ik.
Hoe wil je dan controleren of ze iets aanhangen? Wat maakt dat joden er meer recht op hebben dan het clowngeloof? Zo moeilijk is het niet om een levensbeschouwing te maken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens over registratie ? Als je je overtuiging erkend wil hebben moet je kunnen hardmaken dat het ook echt een levensovertuiging is. Dat is voor moslims, joden en christenen niet zo'n probleem, een malloot met schmink is een ander verhaal.
Hoe ga je het een moslim laten aantonen danquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens over registratie ? Als je je overtuiging erkend wil hebben moet je kunnen hardmaken dat het ook echt een levensovertuiging is. Dat is voor moslims, joden en christenen niet zo'n probleem, een malloot met schmink is een ander verhaal.
Kennelijk wel om het wettelijk erkend te krijgen... en daar gaat het om lijkt me. Ook niet meer dan logisch, elke malloot kan wel roepen dat ie een bepaalde overtuiging heeft om zodoende wetten en regels te kunnen omzeilen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:57 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hoe wil je dan controleren of ze iets aanhangen? Wat maakt dat joden er meer recht op hebben dan het clowngeloof? Zo moeilijk is het niet om een levensbeschouwing te maken.
Die hoeven niks aan te tonen, het zijn immers al erkende geloofsovertuigingen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe ga je het een moslim laten aantonen dan?
Of een chisten, of een jood, maakt echt niet uit hoor.
Zoals ik eerder al postte, licht de bewijslast primair bij de eiser zelf; een moslim, joof of christen kan de religieuze instelling waarbij hij/zij is aangesloten, dan wel andere leden van deze instelling of andere gelovigen waar hij/zij vaak contact mee heeft, laten getuigen dat hij/zij inderdaad in het dagelijks leven dezelfde overtuiging aanhangt. Voor iemand die zich een dag als clown schminkt, lijkt me dat al een stuk moeilijker.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe ga je het een moslim laten aantonen dan?
Of een chisten, of een jood, maakt echt niet uit hoor.
Als je je in een grote groep van medestanders bevindt heb je meer individuele rechten? Wat een discriminatiequote:Op donderdag 25 januari 2007 18:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Kennelijk wel om het wettelijk erkend te krijgen... en daar gaat het om lijkt me. Ook niet meer dan logisch, elke malloot kan wel roepen dat ie een bepaalde overtuiging heeft om zodoende wetten en regels te kunnen omzeilen.
Het verschil tussen het jodendom en het clownsgeloof ? Dat het ene miljoenen en het ander 1 aanhanger heeft ? Dat maakt het eerste al een stuk meer erkend en geloofwaardig dan het 2e.
Ook dat, en dat is tevens het verschil tussen godsdienst enerzijds en levensovertuiging anderzijds.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Die hoeven niks aan te tonen, het zijn immers al erkende geloofsovertuigingen.
Dus als de clown zich soms in een sekte met een paar andere clowns bevindt heeft hij wel rechten? Daar zou fok! een goede uitkomst voor zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al postte, licht de bewijslast primair bij de eiser zelf; een moslim, joof of christen kan de religieuze instelling waarbij hij/zij is aangesloten, dan wel andere leden van deze instelling of andere gelovigen waar hij/zij vaak contact mee heeft, laten getuigen dat hij/zij inderdaad in het dagelijks leven dezelfde overtuiging aanhangt. Voor iemand die zich een dag als clown schminkt, lijkt me dat al een stuk moeilijker.
Je zou inderdaad al wat meer kans hebben als je een vereniging opricht (incluis degelijke statuten, bestuur etc.) en daar een aantal leden voor vindt; dat kunnen meteen je getuigen in een eventuele rechtszaak zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dus als de clown in een sekte met clowns leeft heeft hij wel rechten? Daar zou fok! een goede uitkomst voor zijn.
Waar staat dat bepaalde geloven erkend zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Goede vraag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Waar staat dat bepaalde geloven erkend zijn?
Ja, en zijn aankondiging is achteraf juridisch ook niet verstandig. Maar de grap is uitgehaaldquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:08 schreef Reya het volgende:
Maar goed, in het geval van Oversight heeft hij al tegen zichzelf op de televisie lopen getuigen, dan wordt het toch wat lastig
Nee gelly, het gaat niet om een erkende geloofsovertuiging (met bijbehorende belastingvoordelen), maar om de claim dat iemand wegens levensovertuiging (hoeft niet godsdienstig te zijn) een hoofddeksel op moet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Als men zo dom is het terug te brengen tot 'erkende geloofsovertuigingen', dan kan je nog stééds je uitdossen als Joker, en zeggen dat je moslimgeloof (of jodendom, of ander erkende religie) dit voorschrijft. De overheid kan niets toetsen over religieuze voorschriften.quote:3. In afwijking van het tweede lid kan een pasfoto worden geaccepteerd indien de aanvrager heeft aangetoond dat godsdienstige of levensbeschouwelijke redenen zich verzetten tegen het niet bedekken van het hoofd.
Nee, dat mag ook wel, en zelfs in het geval dat je de enige bent met die specifieke levensovertuiging valt het wel aannemelijk te maken dat dat ook werkelijk je diepste overtuiging is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:11 schreef Autodidact het volgende:
Ik zie overigens niet waarom je niet in je eentje een levensovertuiging mag hebben, Reya.
Als zijn levensovertuiging hem hoogst particulier voorschrijft op officiële documenten zijn dracht te dragen, is er geen regel die voorschrijft dat dat een onvoldoende overtuigd leven is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al postte, licht de bewijslast primair bij de eiser zelf; een moslim, joof of christen kan de religieuze instelling waarbij hij/zij is aangesloten, dan wel andere leden van deze instelling of andere gelovigen waar hij/zij vaak contact mee heeft, laten getuigen dat hij/zij inderdaad in het dagelijks leven dezelfde overtuiging aanhangt. Voor iemand die zich een dag als clown schminkt, lijkt me dat al een stuk moeilijker.
Ik denk dat een rechter daar niet in gaat trappen; in dat geval prevaleert simpelweg het algemene belang van een identificeerbare foto op een reisdocumentquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Als zijn levensovertuiging hem hoogst particulier voorschrijft op officiële documenten zijn dracht te dragen, is er geen regel die voorschrijft dat dat een onvoldoende overtuigd leven is.
Nee hoor, wel meer zaken zijn niet gecodificeerd maar juridisch wel relevant. Denk alleen al maar aan rechtsbeginselenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zolang er geen officiële lijst is van levensovertuigingen is het begrip juridisch inhoudsloos.
Ja, je hebt gisteren een missie van een sprituele entiteit gekregen die je de opdracht geeft om bepaalde handelingen te doen, waaronder door op elke foto die een overheid van je nodig heeft een hoed te dragen. De overige voorschriften kun je persoonlijk invullen. Lijkt me...quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, dat mag ook wel, en zelfs in het geval dat je de enige bent met die specifieke levensovertuiging valt het wel aannemelijk te maken dat dat ook werkelijk je diepste overtuiging is.
Oh ja? Bij een regel die dit wel toestaat op basis van levensovertuiging?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat een rechter daar niet in gaat trappen; in dat geval prevaleert simpelweg het algemene belang van een identificeerbare foto op een reisdocument![]()
Wanneer goed gepland en vantevoren dichtgetimmerd zou je wel eens een sterke zaak kunnen hebben, maar er bestaat alsnog de kans dat de rechter - vanwege angst voor precedentwerking - het hele feest afblaast.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:19 schreef Autodidact het volgende:
Ik doe maar even mee met de juridische simulatie hè.
Volgens mij is de grapfactor, mits goed bedacht, juridisch slecht tegen te houden.
Oversight heeft er aardig werk van gemaakt, ik volg het sinds die nieuwe pasfoto-regel bekend werd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Wanneer goed gepland en vantevoren dichtgetimmerd zou je wel eens een sterke zaak kunnen hebben, maar er bestaat alsnog de kans dat de rechter - vanwege angst voor precedentwerking - het hele feest afblaast.
14.8%, maar ik woon dan ook in een communistengemeentequote:Op donderdag 25 januari 2007 17:10 schreef MrX1982 het volgende:
He, wat weer een lekkere uitspraak. Moest er een dom blondje gevonden worden als zondebok?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:27 schreef gelly het volgende:
Maar goed, eigenlijk had de loketmiep de foto gewoon niet moeten aannemen ongeacht wat de clown beweerde.
Ze hebben daar helemaal geen grond voor nodig, weigeren is voldoende. Wil de clown dan nog zo op z'n ID kaart dan vecht ie dat maar aan. De meest simpele manier om dit soort frusten aan te pakken, hoewel Oversight een fulltime frust is. Beetje type buurman dat om elk burengeruchtje de politie belt, niet omdat ie er last van heeft maar omdat ie er lol in heeft de politie te bellen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:29 schreef sigme het volgende:
[..]
De gemeente heeft de aanvraag een aantal malen in overweging genomen, over vergaderd. Ze hebben geen grond voor weigering.
Er is een legitimatieplicht, de overheid moet legitimatiebewijzen verstreken en voor weigeren hebben ze goede gronden nodig. Iets beters dan 'uw smoel staat me niet aan'.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze hebben daar helemaal geen grond voor nodig, weigeren is voldoende.
Ik wou er eigenlijk vanochtend op reageren, maargoed.quote:
Exact. Er iz geen sprake van scheiding tussen kerk en staat. Gelovigen hebben meer rechten dan niet-gelovigen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja? Bij een regel die dit wel toestaat op basis van levensovertuiging?
[afbeelding]
In het algemeen belang mogen vrouwen-met-zwart-haar een doek om die de oren uit beeld houdt, maar je mag geen petje op?
Welke rechten had jij willen hebben die je nu niet hebt dan ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Exact. Er iz geen sprake van scheiding tussen kerk en staat. Gelovigen hebben meer rechten dan niet-gelovigen.
Dat zijn er ook niet veel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
oooh ja, pvda en sgp meten met 2 maten.
Het recht om mensen ongestraft te beledigen. Of haat zaaien op grond van oude fabeltjes. Of een eigen school waar het atheïsme onderwezen wordt en een modern-barokke gebouwen om Dawkins te eren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Welke rechten had jij willen hebben die je nu niet hebt dan ?
Heb je niet even een linkje maar het topic wat jij hierover geopend hebt, een aantal maanden geleden?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Exact. Er iz geen sprake van scheiding tussen kerk en staat. Gelovigen hebben meer rechten dan niet-gelovigen.
Jij mag hetzelfde, als ongelovige, op grond van de bijbel of koran.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het recht om mensen ongestraft te beledigen. Of haat zaaien op grond van oude fabeltjes.
Het staat je geheel vrij deze vorm van onderwijs te gevenquote:Of een eigen school waar het atheïsme onderwezen wordt en een modern-barokke gebouwen om Dawkins te eren.
Jij mag alles wat een gelovige ook mag, dus waarin schuilt de ongelijkheid ?quote:Maar voornamelijk gaat het natuurlijk om rechtvaardigheid. "Voor iedereen geldt deze regel" in plaats van "voor iedereen geldt deze regel, tenzij je gelovig bent."
Yildiz, de meerderheid van de mensen is altijd geneigd autonomie in te leveren. Gretig.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:06 schreef Yildiz het volgende:
Nu maar hopen dat er iemand om mijn stuk gaat reageren.
Naar een volkomen seculiere staat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je niet even een linkje maar het topic wat jij hierover geopend hebt, een aantal maanden geleden?
Dat is dus niet zo; een levensovertuiging heb je niet enkel omdat je je erop beroept. Of laat ik het zo zeggen: daarmee ga je het bij de rechter niet halenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:42 schreef sigme het volgende:
En in de regels staat: levensovertuiging is geldige grond voor hoofddeksel, en om levensovertuiging vast te stellen moet de behoofddekselde zich erop beroepen. Da's al.
Dat gaat de regel -uitzondering op basis van levensovertuiging- onmogelijk maken. Het blijft ontoetsbaar voor de ambtenaren, en zoals ik al eerder zei: ik kan mij bést beroepen op moslimdom om een raar hoedje te moeten dragen als de toegestane levensovertuigingen worden beperkt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo; een levensovertuiging heb je niet enkel omdat je je erop beroept. Of laat ik het zo zeggen: daarmee ga je het bij de rechter niet halen![]()
Dat gaat die regel helemaal niet onmogelijk maken; hooguit wordt het wat lastig voor de rechter om een lijn aan te brengen tussen wat nog kan en wat niet meer kan, maar er valt zeker wel een grof onderscheid te maken, onder andere op grond van de eerder genoemde bewijslast bij de eiser.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat gaat de regel -uitzondering op basis van levensovertuiging- onmogelijk maken. Het blijft ontoetsbaar voor de ambtenaren, en zoals ik al eerder zei: ik kan mij bést beroepen op moslimdom om een raar hoedje te moeten dragen als de toegestane levensovertuigingen worden beperkt.
Reya, kijk je nog even naar jouw posts in dat topic van sizzler?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo; een levensovertuiging heb je niet enkel omdat je je erop beroept. Of laat ik het zo zeggen: daarmee ga je het bij de rechter niet halen![]()
Hmmm, ja. Dank voor het lezen. Ik vraag me af of het speelveld dan veranderd is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Yildiz, de meerderheid van de mensen is altijd geneigd autonomie in te leveren. Gretig.
En als de elite / de bestuurders niet genoeg autonomie bij de burgers laten klapt de boel uiteindelijk uiteen. Of het wordt een dictatuur, of het zijgt ineen onder het gewicht van te log bestuur.
Ergens daartussenin zit het speelveld, en het is nooit statisch.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Reya, kijk je nog even naar jouw posts in dat topic van sizzler?
Naar een volkomen seculiere staat.
Volgensmij gaat deze reactie nog steeds opquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Overigens kan dat, mits je aantoont dat het je werkelijke overtuiging is dat je met een hoedje op de foto moet.
De burger het inzicht geven dat deze ontwikkeling niet het gewenste resultaat oplevert en feitelijk in sterke mate onze privacy insnoert. Dat is een lastig te vertolken boodschap, zeker in het huidige politieke klimaat, maar een schandaal als bijvoorbeeld Watergate zou wellicht het tij kunnen keren. Zodra de publieke opinie zich tegen privacybeperking keert, is het ijzer heet genoeg om werkelijke veranderingen te bewerkstelligen, en bepaalde tendensen kunnen tot een dergelijke omschakeling in de publieke opinie leiden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:43 schreef Yildiz het volgende:
De overheid zal dus niet moeten beginnen met veranderen, maar de burger. De vraag is, hoe?
Dat weet ik nog zo net niet. Maar waarom zou je wel mensen mogen beledigen als je je mening onderbouwt met een geloof, en niet als je je mening onderbouwt met andere argumenten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij mag hetzelfde, als ongelovige, op grond van de bijbel of koran.
[..]
Nee, juist niet! Als ik een petje opdoe voor een pasfoto dan mag dat niet. Ik ben verplicht verzekerd en moet me verplicht laten inenten. En, om een wijze user aan te halen:quote:Jij mag alles wat een gelovige ook mag, dus waarin schuilt de ongelijkheid ?
Als je iets citeert is dat niet strafbaar, en of dat nou uit de bijbel, de koran of Pinkeltje is, het maakt niet uit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet. Maar waarom zou je wel mensen mogen beledigen als je je mening onderbouwt met een geloof, en niet als je je mening onderbouwt met andere argumenten?
[..]
Een moslim of jood mag ook geen petje op doen, jij mag wel een keppeltje op doen als man zijnde. Je hoeft je niet verplicht te verzekeren, je betaalt dan alleen wel meer belasting. Inenten is ook niet verplicht.quote:Nee, juist niet! Als ik een petje opdoe voor een pasfoto dan mag dat niet. Ik ben verplicht verzekerd en moet me verplicht laten inenten. En, om een wijze user aan te halen:
Wat zeg je nou allemaal ?quote:Persoonlijke principes of overtuigingen tellen minder als ze niet godsdienstig gestoeld zijn. Sterker nog: een bedrijf kan zelfs verplicht worden een ongelijkheid als gelijk te zien wanneer en een godsdienstelijk principe wordt geuit terwijl het legitiem is te selecteren op principes die niet godsdienstelijk zijn. Een gelovigen heeft daardoor meer rechten dan een niet gelovige.
Mail verstuurd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:58 schreef Reya het volgende:
Overigens heeft dit me wel nieuwsgierig gemaakt, dus ik ga even uitzoeken hoe de vork precies in de steel zit.
Aan?quote:
UHD bestuursrecht. Niet dat die het noodzakelijk bij het rechte eind heeft, maar die heeft waarschijnlijk wel wat zinnigs erover te zeggen. Ik ben in ieder geval benieuwdquote:
Als je niet citeert, maar in een interview de mening uitspreekt dat een homo even verwerpelijk is als een dief, kan je maar beter van bijbelse huize komen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Als je iets citeert is dat niet strafbaar, en of dat nou uit de bijbel, de koran of Pinkeltje is, het maakt niet uit.
Een moslim of jood mag wel degelijk een petje op, ben je helemaal gek geworden?quote:[..]
Een moslim of jood mag ook geen petje op doen, jij mag wel een keppeltje op doen als man zijnde. Je hoeft je niet verplicht te verzekeren, je betaalt dan alleen wel meer belasting. Inenten is ook niet verplicht.
Wie heeft het over citeren? Ik heb het over het feit dat de vrijheid van meningsuiting voor gelovigen breder is als het om uitingen van haat gaat omdat zij zich kunnen verschuilen achter een religie. Vrouwen of homo's weigeren om imam te worden, puur om hun vrouw of homo zijn is discriminatie. Daar kom je als bedrijf niet mee weg. Als religeize instelling wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Als je iets citeert is dat niet strafbaar, en of dat nou uit de bijbel, de koran of Pinkeltje is, het maakt niet uit.
Jawel, ik kom alleen onder een verplichte verzekering uit als ik aan kan tonen daar zwaar religeuze bezwaren tegen te hebben. En ik mag geen hoofddeksel op een foto voor mijn paspoort, tenzij ik gelovig ben. Het gaat erom dat je een hoofddeksel alleen mag dragen als dat een religieuze betekenis heeft. Onder de noemer "religie" mag je meer dan wanneer religie geen rol speelt.quote:Een moslim of jood mag ook geen petje op doen, jij mag wel een keppeltje op doen als man zijnde. Je hoeft je niet verplicht te verzekeren, je betaalt dan alleen wel meer belasting. Inenten is ook niet verplicht.
http://www.cgb.nl/opinion-full.php?id=453054860quote:Wat zeg je nou allemaal ?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Rob (R@b) - Bron: FOK! (PVV)
Waarom is PVV tussen haakjes gezet? Zijn FOK! en de PVV soms dezelfde organisatie?
eunuchs aan het evalueren?quote:
Jemig de pemig. Over moeilijk doen gesproken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:33 schreef sizzler het volgende:
DEN HAAG - De invoering van de nieuwe zorgverzekering vorig jaar heeft geleid tot een verdubbeling van het aantal Nederlanders dat vanwege hun religie bewust onverzekerd is.
http://www.ad.nl/economie/article953654.ece
http://www.vrtnieuws.net/(...)straffen/index.shtmlquote:Krijgen Japanse scholieren opnieuw van de roe?
do 25/01/07 - Japan wil opnieuw lichte lijfstraffen invoeren op school. Er moet opnieuw meer discipline komen op school, vindt de Japanse premier Shinzo Abe.
Premier Abe vindt dat het Japanse onderwijs verloedert.
Als symptomen daarvan ziet hij het gebrek aan discipline en vaderlandsliefde en de achteruitgang van het leerniveau.
Japanse schoolkinderen blinken inderdaad niet meer uit in wiskunde of wetenschap.
Maar de voorgestelde remedies roepen weerstand op.
De leraren nemen aanstoot aan het voorstel om het aantal lesuren met tien procent te verhogen.
Kritiek is er ook op het voorstel om lastige leerlingen kordater aan te pakken. Er is zelfs sprake van herinvoering van lichte lijfstraffen.
Volgens critici geeft het gebruik van geweld een verkeerde boodschap aan de leerlingen.
Maar aanhangers van de premier wijzen erop dat de discipline op school er fel op achteruit is gegaan.
Abe is ook van plan om de schoolkinderen meer patriottisme bij te brengen. Dat lokt dan weer kritiek uit bij de buurlanden.
De hervorming van het onderwijs is het stokpaardje van de Japanse premier.
Er is een mop van een man die in een overstroomd gebied op een dak zit. Komt er een ander slachtoffer langs, met een vlot, die hem toeroept dat 'ie op het vlot kan, naar droog land. Hij weigert: god zal 'm redden. Er volgt nog een bootje reddingwerkers, wiens hulp hij afslaat, en een helicopter, die hij ook afslaat. 's Nachts glijdt hij verstijfd van de kou het water in en verdrinkt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jemig de pemig. Over moeilijk doen gesproken.
En als je nu de neiging hebt iemand te schoppen, maar je toch inhoudt. Is dat dan ook tegen de wil van God in gaan of juist niet?
Misschien wil God wel dat je jezelf verzekerd? Als compensatie voor streken van de duivel...
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Er is een mop van een man die in een overstroomd gebied op een dak zit. Komt er een ander slachtoffer langs, met een vlot, die hem toeroept dat 'ie op het vlot kan, naar droog land. Hij weigert: god zal 'm redden. Er volgt nog een bootje reddingwerkers, wiens hulp hij afslaat, en een helicopter, die hij ook afslaat. 's Nachts glijdt hij verstijfd van de kou het water in en verdrinkt.
Staat 'ie voor god en vraagt verontwaardigd waar god nou bleef, om 'm te redden. Waarop god vertwijfeld zegt dat 'ie eerste een vlot, toen een boot en toen zelfs nog een helicopter gestuurd heeft.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kende 'm al, maar blijft goed. God rock'n'rollt.
quote:Op 25-12-2006 15:18 schreef Apropos
Ja hallo je kunt toch niet reageren in mijn fotoboek dus ik kan met gemak een belediging achterlaten maar dat doe ik niet ok doei
Maar god dobbelt niet..quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kende 'm al, maar blijft goed. God rock'n'rollt.
Ik ga met je mee.quote:
En wat dan? Ga je haar "liefste" aaien?quote:
begin je eindelijk te ontdooien?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En wat dan? Ga je haar "liefste" aaien?![]()
Beginnen je pillen uit te werken?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
begin je eindelijk te ontdooien?
Ik trakteer me juist op een glas rode wijn, voor de bloedlichaampjes. Meer heb ik niet nodig. En jij?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Beginnen je pillen uit te werken?![]()
Stukje kaas en yogo yogo aardbeien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik trakteer me juist op een glas rode wijn, voor de bloedlichaampjes. Meer heb ik niet nodig. En jij?
schimmels zijn okee. In kaas zit voldoende genotshormoonquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Stukje kaas en yogo yogo aardbeien.
Het zijn bots.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef Floripas het volgende:
Okee.
Ik heb nu drie mensen geFOKmaild in mijn leven. Al die mensen reageerden binnen een minuut. Een MINUUT! Zit iedereen dat fokmail de hele dag te F5en of hebben ze een rss-feed geinstalleerd oid?
Ik drink een oude klare.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ha fijn ha fijn, een borrel van Florijn!
Hoezo, vroeg je ze om raad?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan zijn het verdraaid intelligente bots.![]()
Ik beet ze met mijn giftanden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoezo, vroeg je ze om raad?
Ik denk die blauwe.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:41 schreef Floripas het volgende:
Ik ben alweer "mooie gifslang" genoemd in NWS. En nog steeds geen notes.
Welke mod mocht me, Aaaah?
Wat is het tegenovergestelde van een Jodenkoek?quote:
Moslimmoeder?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van een Jodenkoek?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
´´Betrapt´´. Dat vind ik een geweldig woord. Dat kan niet bij het nakijken zijn gebeuerd. Je moet ze bespioneren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb meerdere leerlingen betrapt op de volgende berekening:
243 miljoen euro/ 69 miljoen stuks = 3,52 miljoen euro.![]()
Dat is %#%% havo 4...
En hoe komt dat nou? Ergens gaat er dus iets mis....Lacune in het onderwijssyteem ? of ongelukkige incidenten? Idee?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is %#%% havo 4...
Dat wordt de les-strategie aanpassen. Dit lijkt nergens op.
Alsof miljoen een denominator is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is %#%% havo 4...
Iedereen weet dat dat 3,521739130434782608695652173913 moet zijn.. tsssquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is %#%% havo 4...
ach ik vergeet ook wel eens naar beneden af te rondenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is %#%% havo 4...
Paulus-Yde moet nu eenmaal af en toe bijspringen op de boerderij.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik denk dat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Van mijn kant een stuk overschatting, van hun kant een stuk onderschatting.Als ze hun cijfer willen verbeteren zullen ze nu echt serieus de oefeningen moeten maken en de uitgedeelde opgaven maken en bestuderen.
Het doel is dus het cijfer verbeteren en niet hun kennis?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik denk dat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Van mijn kant een stuk overschatting, van hun kant een stuk onderschatting.Als ze hun cijfer willen verbeteren zullen ze nu echt serieus de oefeningen moeten maken en de uitgedeelde opgaven maken en bestuderen.
Ja, maar hoe kan lesstof van basisschool groep 7 in havo 4 al weggespoeld zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
wacht maar tot ze zoveel geld in hun handen hebben om te verdelen, dan zie je ineens een heel andere kant. Ik zweer het jequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nee, ik geloof dat een meer directe begeleiding in dit geval nuttig zal zijn. Dit en een zweep.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het doel is dus het cijfer verbeteren en niet hun kennis?![]()
omdat zo'n gemiddelde pabo-trut ook niet beter weet dat een breuk met haar relatie te maken heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kan lesstof van basisschool groep 7 in havo 4 al weggespoeld zijn?
Maakt je vriendin haar studie Engels nog ten gelde?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat een meer directe begeleiding in dit geval nuttig zal zijn. Dit en een zweep.![]()
Die is al weggespoeld in groep 8....quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kan lesstof van basisschool groep 7 in havo 4 al weggespoeld zijn?
Ja, haar bijdrage aan het gezamenlijke inkomen wordt zeer gewaardeerd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maakt je vriendin haar studie Engels nog ten gelde?
Zullen ze al in groep 8 al een alcoholprobleem hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Die is al weggespoeld in groep 8....
Maar dan nog: suggereer je hier een systematisch probleem of spreek je liever over incidenten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is echt bizar.
Het is wederom onderschatting. Ze kunnen veel beter.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar dan nog: suggereer je hier een systematisch probleem of spreek je liever over incidenten?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:48 schreef problematiQue het volgende:
Doktoren hebben de hoop in m'n opa opgegeven en gaan niet opereren
Bijna onmogelijk pijnlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:49 schreef du_ke het volgende:
Ola! *plop*
Oh, heel onverwach dus! Heeft-ie kanker? Hoe oud is-ie?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:51 schreef problematiQue het volgende:
Werd gisteren ziek, moest overgeven en scheurde zijn slokdarm waardoor zijn maaginhoud op allerlei plekken kwam waar het niet hoorde.
Je hebt over de schreef gaan en over de schreef gaan. In NWS zijn ze niet zo moeilijk. Ook niet vreemd als je kijkt wat ze er gewend zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:41 schreef Floripas het volgende:
Ik ben alweer "mooie gifslang" genoemd in NWS. En nog steeds geen notes.
Welke mod mocht me, Aaaah?
Bier en een vrolijke begroeting zijn zelden pijnlijk.quote:
Ja hij is eigenlijk altijd kerngezond geweest. Heeft geen kanker (zover bekend is dan) en zou over een week 87 worden (maar dat zit er waarschijnlijk al niet meer in).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, heel onverwach dus! Heeft-ie kanker? Hoe oud is-ie?
Ik heb daar plezier.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt over de schreef gaan en over de schreef gaan. In NWS zijn ze niet zo moeilijk. Ook niet vreemd als je kijkt wat ze er gewend zijn.
In combinatie met het voorgaande bericht wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bier en een vrolijke begroeting zijn zelden pijnlijk.
Dan is-ie in elk geval niet afgetakeld, laiverd, dat is toch een kleine troost?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:54 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja hij is eigenlijk altijd kerngezond geweest. Heeft geen kanker (zover bekend is dan) en zou over een week 87 worden (maar dat zit er waarschijnlijk al niet meer in0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |