abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45670169
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Welke rechten had jij willen hebben die je nu niet hebt dan ?
Het recht om mensen ongestraft te beledigen. Of haat zaaien op grond van oude fabeltjes. Of een eigen school waar het atheïsme onderwezen wordt en een modern-barokke gebouwen om Dawkins te eren.

Maar voornamelijk gaat het natuurlijk om rechtvaardigheid. "Voor iedereen geldt deze regel" in plaats van "voor iedereen geldt deze regel, tenzij je gelovig bent."
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:21:40 #202
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45670403
Sizzler, je begint een echte bestuurder te worden.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_45670504
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:00 schreef sizzler het volgende:

[..]

Exact. Er iz geen sprake van scheiding tussen kerk en staat. Gelovigen hebben meer rechten dan niet-gelovigen.
Heb je niet even een linkje maar het topic wat jij hierover geopend hebt, een aantal maanden geleden?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45670634
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:15 schreef sizzler het volgende:

[..]

Het recht om mensen ongestraft te beledigen. Of haat zaaien op grond van oude fabeltjes.
Jij mag hetzelfde, als ongelovige, op grond van de bijbel of koran.
quote:
Of een eigen school waar het atheïsme onderwezen wordt en een modern-barokke gebouwen om Dawkins te eren.
Het staat je geheel vrij deze vorm van onderwijs te geven
quote:
Maar voornamelijk gaat het natuurlijk om rechtvaardigheid. "Voor iedereen geldt deze regel" in plaats van "voor iedereen geldt deze regel, tenzij je gelovig bent."
Jij mag alles wat een gelovige ook mag, dus waarin schuilt de ongelijkheid ?
pi_45670676
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:06 schreef Yildiz het volgende:
Nu maar hopen dat er iemand om mijn stuk gaat reageren.
Yildiz, de meerderheid van de mensen is altijd geneigd autonomie in te leveren. Gretig.

En als de elite / de bestuurders niet genoeg autonomie bij de burgers laten klapt de boel uiteindelijk uiteen. Of het wordt een dictatuur, of het zijgt ineen onder het gewicht van te log bestuur.

Ergens daartussenin zit het speelveld, en het is nooit statisch.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45670840
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Heb je niet even een linkje maar het topic wat jij hierover geopend hebt, een aantal maanden geleden?
Naar een volkomen seculiere staat.

Deze?
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:38:19 #207
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45671074
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:42 schreef sigme het volgende:
En in de regels staat: levensovertuiging is geldige grond voor hoofddeksel, en om levensovertuiging vast te stellen moet de behoofddekselde zich erop beroepen. Da's al.
Dat is dus niet zo; een levensovertuiging heb je niet enkel omdat je je erop beroept. Of laat ik het zo zeggen: daarmee ga je het bij de rechter niet halen
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:44:50 #208
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45671362
Ik vraag me eigenlijk af of Oversight nog in beroep gaat tegen het besluit dat zijn ID ingenomen wordt.
pi_45671408
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:38 schreef Reya het volgende:

[..]

Dat is dus niet zo; een levensovertuiging heb je niet enkel omdat je je erop beroept. Of laat ik het zo zeggen: daarmee ga je het bij de rechter niet halen
Dat gaat de regel -uitzondering op basis van levensovertuiging- onmogelijk maken. Het blijft ontoetsbaar voor de ambtenaren, en zoals ik al eerder zei: ik kan mij bést beroepen op moslimdom om een raar hoedje te moeten dragen als de toegestane levensovertuigingen worden beperkt.

Geen rechter kan zich uitspreken over wat iemand meent dat moslimdom voorschrijft. Ongeacht of sluiers wel of niet in boekjes staan, zo kan ook geen seculiere bestuurder oordelen over de mate waarin heilige boeken rare hoedjes voorschrijven.

Gaat men zelfs dáár de vingers aan branden: de verplichting voor jodinnen om een pruik te dragen is al eeuwen beschreven.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:48:07 #210
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45671514
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat gaat de regel -uitzondering op basis van levensovertuiging- onmogelijk maken. Het blijft ontoetsbaar voor de ambtenaren, en zoals ik al eerder zei: ik kan mij bést beroepen op moslimdom om een raar hoedje te moeten dragen als de toegestane levensovertuigingen worden beperkt.
Dat gaat die regel helemaal niet onmogelijk maken; hooguit wordt het wat lastig voor de rechter om een lijn aan te brengen tussen wat nog kan en wat niet meer kan, maar er valt zeker wel een grof onderscheid te maken, onder andere op grond van de eerder genoemde bewijslast bij de eiser.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:48:49 #211
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45671565
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:38 schreef Reya het volgende:

[..]

Reya, kijk je nog even naar jouw posts in dat topic van sizzler?
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:50:35 #213
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45671626
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Yildiz, de meerderheid van de mensen is altijd geneigd autonomie in te leveren. Gretig.

En als de elite / de bestuurders niet genoeg autonomie bij de burgers laten klapt de boel uiteindelijk uiteen. Of het wordt een dictatuur, of het zijgt ineen onder het gewicht van te log bestuur.

Ergens daartussenin zit het speelveld, en het is nooit statisch.
Hmmm, ja. Dank voor het lezen. Ik vraag me af of het speelveld dan veranderd is.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:51:03 #214
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45671651
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Reya, kijk je nog even naar jouw posts in dat topic van sizzler?
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:23 schreef Reya het volgende:

[..]

Overigens kan dat, mits je aantoont dat het je werkelijke overtuiging is dat je met een hoedje op de foto moet.
Volgensmij gaat deze reactie nog steeds op
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:55:41 #215
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45671845
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:43 schreef Yildiz het volgende:
De overheid zal dus niet moeten beginnen met veranderen, maar de burger. De vraag is, hoe?
De burger het inzicht geven dat deze ontwikkeling niet het gewenste resultaat oplevert en feitelijk in sterke mate onze privacy insnoert. Dat is een lastig te vertolken boodschap, zeker in het huidige politieke klimaat, maar een schandaal als bijvoorbeeld Watergate zou wellicht het tij kunnen keren. Zodra de publieke opinie zich tegen privacybeperking keert, is het ijzer heet genoeg om werkelijke veranderingen te bewerkstelligen, en bepaalde tendensen kunnen tot een dergelijke omschakeling in de publieke opinie leiden.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:58:48 #216
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45671998
Overigens heeft dit me wel nieuwsgierig gemaakt, dus ik ga even uitzoeken hoe de vork precies in de steel zit.
pi_45672034
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Jij mag hetzelfde, als ongelovige, op grond van de bijbel of koran.
[..]
Dat weet ik nog zo net niet. Maar waarom zou je wel mensen mogen beledigen als je je mening onderbouwt met een geloof, en niet als je je mening onderbouwt met andere argumenten?
quote:
Jij mag alles wat een gelovige ook mag, dus waarin schuilt de ongelijkheid ?
Nee, juist niet! Als ik een petje opdoe voor een pasfoto dan mag dat niet. Ik ben verplicht verzekerd en moet me verplicht laten inenten. En, om een wijze user aan te halen:

Persoonlijke principes of overtuigingen tellen minder als ze niet godsdienstig gestoeld zijn. Sterker nog: een bedrijf kan zelfs verplicht worden een ongelijkheid als gelijk te zien wanneer en een godsdienstelijk principe wordt geuit terwijl het legitiem is te selecteren op principes die niet godsdienstelijk zijn. Een gelovigen heeft daardoor meer rechten dan een niet gelovige.
pi_45672315
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:59 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat weet ik nog zo net niet. Maar waarom zou je wel mensen mogen beledigen als je je mening onderbouwt met een geloof, en niet als je je mening onderbouwt met andere argumenten?
[..]
Als je iets citeert is dat niet strafbaar, en of dat nou uit de bijbel, de koran of Pinkeltje is, het maakt niet uit.
quote:
Nee, juist niet! Als ik een petje opdoe voor een pasfoto dan mag dat niet. Ik ben verplicht verzekerd en moet me verplicht laten inenten. En, om een wijze user aan te halen:
Een moslim of jood mag ook geen petje op doen, jij mag wel een keppeltje op doen als man zijnde. Je hoeft je niet verplicht te verzekeren, je betaalt dan alleen wel meer belasting. Inenten is ook niet verplicht.
quote:
Persoonlijke principes of overtuigingen tellen minder als ze niet godsdienstig gestoeld zijn. Sterker nog: een bedrijf kan zelfs verplicht worden een ongelijkheid als gelijk te zien wanneer en een godsdienstelijk principe wordt geuit terwijl het legitiem is te selecteren op principes die niet godsdienstelijk zijn. Een gelovigen heeft daardoor meer rechten dan een niet gelovige.
Wat zeg je nou allemaal ?
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:18:54 #219
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45672908
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:58 schreef Reya het volgende:
Overigens heeft dit me wel nieuwsgierig gemaakt, dus ik ga even uitzoeken hoe de vork precies in de steel zit.
Mail verstuurd.
pi_45673188
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef Reya het volgende:

[..]

Mail verstuurd.
Aan?
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:26:49 #221
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45673320
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Aan?
UHD bestuursrecht. Niet dat die het noodzakelijk bij het rechte eind heeft, maar die heeft waarschijnlijk wel wat zinnigs erover te zeggen. Ik ben in ieder geval benieuwd
pi_45673354
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Als je iets citeert is dat niet strafbaar, en of dat nou uit de bijbel, de koran of Pinkeltje is, het maakt niet uit.
Als je niet citeert, maar in een interview de mening uitspreekt dat een homo even verwerpelijk is als een dief, kan je maar beter van bijbelse huize komen.
quote:
[..]

Een moslim of jood mag ook geen petje op doen, jij mag wel een keppeltje op doen als man zijnde. Je hoeft je niet verplicht te verzekeren, je betaalt dan alleen wel meer belasting. Inenten is ook niet verplicht.
Een moslim of jood mag wel degelijk een petje op, ben je helemaal gek geworden?
Tegenwoordig kán je je niet meer onttrekken aan de verzekering. Je bent verplicht to die extra afdracht, die wordt voor je in een potje gestopt, en uit dat potje wordt geput bij ziekte (er wordt alleen niet méér uitgekeerd dan persoonlijk ingelegd, en wat overblijft krijg je terug). Je bent áltijd AWBZ-gerechtigd.
pi_45673538
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Wie heeft het over citeren? Ik heb het over het feit dat de vrijheid van meningsuiting voor gelovigen breder is als het om uitingen van haat gaat omdat zij zich kunnen verschuilen achter een religie. Vrouwen of homo's weigeren om imam te worden, puur om hun vrouw of homo zijn is discriminatie. Daar kom je als bedrijf niet mee weg. Als religeize instelling wel.
quote:
Jawel, ik kom alleen onder een verplichte verzekering uit als ik aan kan tonen daar zwaar religeuze bezwaren tegen te hebben. En ik mag geen hoofddeksel op een foto voor mijn paspoort, tenzij ik gelovig ben. Het gaat erom dat je een hoofddeksel alleen mag dragen als dat een religieuze betekenis heeft. Onder de noemer "religie" mag je meer dan wanneer religie geen rol speelt.
quote:
Wat zeg je nou allemaal ?
http://www.cgb.nl/opinion-full.php?id=453054860
http://www.nieuwsbank.nl/inp/1999/02/0211F055.htm
http://www.refdag.nl/arti(...)et+hoofddoekjes.html
http://www.refdag.nl/arti(...)nte+ontslag+aan.html
http://www.refdag.nl/arti(...)itspraak+CGB+af.html

etc.
pi_45673646
DEN HAAG - De invoering van de nieuwe zorgverzekering vorig jaar heeft geleid tot een verdubbeling van het aantal Nederlanders dat vanwege hun religie bewust onverzekerd is.

Het aantal gelovigen dat bewust niet verzekerd is, is vorig jaar verdubbeld. In totaal 11.000 Nederlanders maken gebruik van een speciale regeling om onder verplichte verzekeringen (zoals de WAO en de WW) uit te komen. Dat blijkt uit cijfers van de Sociale Verzekeringsbank (SVB).

Nederlanders die zich vanwege hun geloof niet willen verzekeren, de ‘gemoedsbezwaarden’, kunnen de SVB vragen om vrijstelling van premies. In ruil daarvoor betalen zij extra veel belasting.

De SVB schrijft de verdubbeling van het aantal gemoedsbezwaarden vooral toe aan de nieuwe zorgverzekering. ,,Sinds 1 januari 2006 is het voor iedereen verplicht zich tegen ziektekosten te verzekeren,’’ zegt een woordvoerster. ,,We hebben afgesproken dat mensen die dat per se niet willen zich óók als gemoedsbezwaarde (tegen de verplichte AWBZ) kunnen laten registreren. Kinderen moeten nu apart worden geregistreerd. Dat verklaart de toename.’’

Een voorwaarde om officieel gemoedsbezwaard te worden is dat je jezelf, je kinderen en je bezittingen op geen enkele manier mag verzekeren. De extra belasting die je moet betalen, is even hoog als de premie die je anders verschuldigd was. De opbrengst gaat in een soort spaarpot, waarop de premieweigeraars bijvoorbeeld bij zorgkosten een beroep kunnen doen.

Veel gemoedsbezwaarden zijn er van overtuigd dat god alle dingen bestuurt en het afsluiten van een verzekering dus inhoudt dat je zijn almacht niet zou erkennen.Veertig procent van de Uverzekeringsweigeraars woont in Gelderland, ruim een kwart komt uit Zuid-Holland. Daarna volgen Utrecht en Zeeland. Volgens de SVB-cijfers wonen de meeste gemoedsbezwaarden geografisch in ‘de zogenoemde bijbelbelt waar relatief veel gereformeerden wonen’.
[/q]

http://www.ad.nl/economie/article953654.ece
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:35:11 #226
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_45673750
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Rob (R@b) - Bron: FOK! (PVV)

Waarom is PVV tussen haakjes gezet? Zijn FOK! en de PVV soms dezelfde organisatie?

Mannelijke BSC
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:35:51 #227
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45673778
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:48 schreef Floripas het volgende:
Castraten
eunuchs aan het evalueren?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:39:52 #228
Stranger than fiction
pi_45673967
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:33 schreef sizzler het volgende:

DEN HAAG - De invoering van de nieuwe zorgverzekering vorig jaar heeft geleid tot een verdubbeling van het aantal Nederlanders dat vanwege hun religie bewust onverzekerd is.

http://www.ad.nl/economie/article953654.ece
Jemig de pemig. Over moeilijk doen gesproken.

En als je nu de neiging hebt iemand te schoppen, maar je toch inhoudt. Is dat dan ook tegen de wil van God in gaan of juist niet?

Misschien wil God wel dat je jezelf verzekerd? Als compensatie voor streken van de duivel...
pi_45674152
quote:
Krijgen Japanse scholieren opnieuw van de roe?

do 25/01/07 - Japan wil opnieuw lichte lijfstraffen invoeren op school. Er moet opnieuw meer discipline komen op school, vindt de Japanse premier Shinzo Abe.

Premier Abe vindt dat het Japanse onderwijs verloedert.

Als symptomen daarvan ziet hij het gebrek aan discipline en vaderlandsliefde en de achteruitgang van het leerniveau.

Japanse schoolkinderen blinken inderdaad niet meer uit in wiskunde of wetenschap.

Maar de voorgestelde remedies roepen weerstand op.

De leraren nemen aanstoot aan het voorstel om het aantal lesuren met tien procent te verhogen.

Kritiek is er ook op het voorstel om lastige leerlingen kordater aan te pakken. Er is zelfs sprake van herinvoering van lichte lijfstraffen.

Volgens critici geeft het gebruik van geweld een verkeerde boodschap aan de leerlingen.

Maar aanhangers van de premier wijzen erop dat de discipline op school er fel op achteruit is gegaan.

Abe is ook van plan om de schoolkinderen meer patriottisme bij te brengen. Dat lokt dan weer kritiek uit bij de buurlanden.

De hervorming van het onderwijs is het stokpaardje van de Japanse premier.
http://www.vrtnieuws.net/(...)straffen/index.shtml

heavy shit
pi_45674394
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Jemig de pemig. Over moeilijk doen gesproken.

En als je nu de neiging hebt iemand te schoppen, maar je toch inhoudt. Is dat dan ook tegen de wil van God in gaan of juist niet?

Misschien wil God wel dat je jezelf verzekerd? Als compensatie voor streken van de duivel...
Er is een mop van een man die in een overstroomd gebied op een dak zit. Komt er een ander slachtoffer langs, met een vlot, die hem toeroept dat 'ie op het vlot kan, naar droog land. Hij weigert: god zal 'm redden. Er volgt nog een bootje reddingwerkers, wiens hulp hij afslaat, en een helicopter, die hij ook afslaat. 's Nachts glijdt hij verstijfd van de kou het water in en verdrinkt.

Staat 'ie voor god en vraagt verontwaardigd waar god nou bleef, om 'm te redden. Waarop god vertwijfeld zegt dat 'ie eerste een vlot, toen een boot en toen zelfs nog een helicopter gestuurd heeft.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 20:57:53 #231
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45674741
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Er is een mop van een man die in een overstroomd gebied op een dak zit. Komt er een ander slachtoffer langs, met een vlot, die hem toeroept dat 'ie op het vlot kan, naar droog land. Hij weigert: god zal 'm redden. Er volgt nog een bootje reddingwerkers, wiens hulp hij afslaat, en een helicopter, die hij ook afslaat. 's Nachts glijdt hij verstijfd van de kou het water in en verdrinkt.

Staat 'ie voor god en vraagt verontwaardigd waar god nou bleef, om 'm te redden. Waarop god vertwijfeld zegt dat 'ie eerste een vlot, toen een boot en toen zelfs nog een helicopter gestuurd heeft.
Kende 'm al, maar blijft goed. God rock'n'rollt.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:02:50 #232
Stranger than fiction
pi_45674945
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

donderdag 25 januari 2007 @ 21:03:45 #233
Stranger than fiction
pi_45674993
Godv..... m'n werkmail ligt er weer uit. Men kan toch niet verwachten dat ik op deze wijze fatsoenlijk mijn werk kan doen?
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:09:18 #234
Stranger than fiction
pi_45675261
quote:
Op 25-12-2006 15:18 schreef Apropos
Ja hallo je kunt toch niet reageren in mijn fotoboek dus ik kan met gemak een belediging achterlaten maar dat doe ik niet ok doei
pi_45676533
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Maar god dobbelt niet..

Ik ga te neste.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:24:18 #236
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_45679363
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef sigme het volgende:

Ik ga te neste.
Ik ga met je mee.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 22:25:41 #237
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45679449
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik ga met je mee.
En wat dan? Ga je haar "liefste" aaien?
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:27:56 #238
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45679577
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En wat dan? Ga je haar "liefste" aaien?
begin je eindelijk te ontdooien?
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 22:29:17 #239
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45679664
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef Aoristus het volgende:

[..]

begin je eindelijk te ontdooien?
Beginnen je pillen uit te werken?
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:31:08 #240
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45679765
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Beginnen je pillen uit te werken?
Ik trakteer me juist op een glas rode wijn, voor de bloedlichaampjes. Meer heb ik niet nodig. En jij?
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 22:31:58 #241
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45679814
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:31 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik trakteer me juist op een glas rode wijn, voor de bloedlichaampjes. Meer heb ik niet nodig. En jij?
Stukje kaas en yogo yogo aardbeien.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:36:31 #242
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45680086
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Stukje kaas en yogo yogo aardbeien.
schimmels zijn okee. In kaas zit voldoende genotshormoon
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:38:09 #243
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45680188
Okee.
Ik heb nu drie mensen geFOKmaild in mijn leven. Al die mensen reageerden binnen een minuut. Een MINUUT! Zit iedereen dat fokmail de hele dag te F5en of hebben ze een rss-feed geinstalleerd oid?
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 22:38:38 #244
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45680214
Ha fijn ha fijn, een borrel van Florijn!
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 22:39:53 #245
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45680288
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef Floripas het volgende:
Okee.
Ik heb nu drie mensen geFOKmaild in mijn leven. Al die mensen reageerden binnen een minuut. Een MINUUT! Zit iedereen dat fokmail de hele dag te F5en of hebben ze een rss-feed geinstalleerd oid?
Het zijn bots.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:40:15 #246
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45680312
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ha fijn ha fijn, een borrel van Florijn!
Ik drink een oude klare.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:40:37 #247
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45680327
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het zijn bots.
Dan zijn het verdraaid intelligente bots.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:41:50 #248
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45680390
Ik ben alweer "mooie gifslang" genoemd in NWS. En nog steeds geen notes.
Welke mod mocht me, Aaaah?
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 22:42:51 #249
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45680444
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dan zijn het verdraaid intelligente bots.
Hoezo, vroeg je ze om raad?
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:43:23 #250
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45680467
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hoezo, vroeg je ze om raad?
Ik beet ze met mijn giftanden.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 22:43:37 #251
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45680480
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:41 schreef Floripas het volgende:
Ik denk die blauwe.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:44:24 #252
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45680844
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Wat is het tegenovergestelde van een Jodenkoek?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 22:53:51 #254
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45680934
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wat is het tegenovergestelde van een Jodenkoek?
Moslimmoeder?
pi_45680961
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Moslimmoeder?
Arabische Liga.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 22:55:19 #256
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45680999
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:54 schreef Apropos het volgende:

[..]

Arabische Liga.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:55:34 #257
130955 Floripas
Blast from the past
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:56:03 #258
Stranger than fiction
pi_45681025
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:54 schreef Apropos het volgende:

[..]

Arabische Liga.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 22:56:45 #259
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45681053
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

donderdag 25 januari 2007 @ 22:57:32 #260
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45681115
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Van een FPTurk.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:58:36 #262
Stranger than fiction
pi_45681133
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

† In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 23:00:31 #263
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45681200
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:57 schreef Floripas het volgende:

[..]

donderdag 25 januari 2007 @ 23:00:31 #264
Stranger than fiction
pi_45681201
Ik heb meerdere leerlingen betrapt op de volgende berekening:

243 miljoen euro/ 69 miljoen stuks = 3,52 miljoen euro.

Dat is %#%% havo 4...

Dat wordt de les-strategie aanpassen. Dit lijkt nergens op.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 23:00:44 #265
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45681208
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

pi_45681235
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Dat is %#%% havo 4...
´´Betrapt´´. Dat vind ik een geweldig woord. Dat kan niet bij het nakijken zijn gebeuerd. Je moet ze bespioneren.
pi_45681261
quote:

Dat is %#%% havo 4...

En hoe komt dat nou? Ergens gaat er dus iets mis....Lacune in het onderwijssyteem ? of ongelukkige incidenten? Idee?
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:02:58 #268
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45681299
quote:

Dat is %#%% havo 4...

Alsof miljoen een denominator is.
243 kilojoule gedeeld door 69 kilojoule = 3,52 kilojoule.
Wel lief, toch?
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:02:58 #269
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45681300
quote:

Dat is %#%% havo 4...

Iedereen weet dat dat 3,521739130434782608695652173913 moet zijn.. tsss
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 23:02:59 #270
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45681303
Strategie? Dat doe je alleen als er iets te redden valt.
pi_45681313
quote:

Dat is %#%% havo 4...

ach ik vergeet ook wel eens naar beneden af te ronden
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:03:35 #272
Stranger than fiction
pi_45681327
Ik denk dat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Van mijn kant een stuk overschatting, van hun kant een stuk onderschatting.

Als ze hun cijfer willen verbeteren zullen ze nu echt serieus de oefeningen moeten maken en de uitgedeelde opgaven maken en bestuderen.
pi_45681376
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik denk dat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Van mijn kant een stuk overschatting, van hun kant een stuk onderschatting.

Als ze hun cijfer willen verbeteren zullen ze nu echt serieus de oefeningen moeten maken en de uitgedeelde opgaven maken en bestuderen.
Paulus-Yde moet nu eenmaal af en toe bijspringen op de boerderij.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 23:05:06 #274
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45681379
quote:

Het doel is dus het cijfer verbeteren en niet hun kennis?
pi_45681403
quote:

Ja, maar hoe kan lesstof van basisschool groep 7 in havo 4 al weggespoeld zijn?
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:05:35 #276
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45681409
quote:

wacht maar tot ze zoveel geld in hun handen hebben om te verdelen, dan zie je ineens een heel andere kant. Ik zweer het je
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:06:30 #277
Stranger than fiction
pi_45681443
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het doel is dus het cijfer verbeteren en niet hun kennis?
Nee, ik geloof dat een meer directe begeleiding in dit geval nuttig zal zijn. Dit en een zweep.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 23:07:10 #278
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45681472
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

omdat zo'n gemiddelde pabo-trut ook niet beter weet dat een breuk met haar relatie te maken heeft.
pi_45681478
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Nee, ik geloof dat een meer directe begeleiding in dit geval nuttig zal zijn. Dit en een zweep.
Maakt je vriendin haar studie Engels nog ten gelde?
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:07:36 #280
Stranger than fiction
pi_45681495
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Die is al weggespoeld in groep 8....
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:08:13 #281
Stranger than fiction
pi_45681518
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef Apropos het volgende:

[..]

Maakt je vriendin haar studie Engels nog ten gelde?
Ja, haar bijdrage aan het gezamenlijke inkomen wordt zeer gewaardeerd.
pi_45681562
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Die is al weggespoeld in groep 8....
Zullen ze al in groep 8 al een alcoholprobleem hebben
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:11:34 #283
Stranger than fiction
pi_45681651
Het is echt bizar.
pi_45681760
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is echt bizar.
Maar dan nog: suggereer je hier een systematisch probleem of spreek je liever over incidenten?
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:16:38 #285
Stranger than fiction
pi_45681871
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Maar dan nog: suggereer je hier een systematisch probleem of spreek je liever over incidenten?
Het is wederom onderschatting. Ze kunnen veel beter.
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:18:28 #286
Stranger than fiction
pi_45681939
Lekker slapen doen.

donderdag 25 januari 2007 @ 23:21:08 #287
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45682048
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Lekker slapen doen.

Ja, ik ook zometeen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:43:57 #288
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45682828
ìk ga maar the Sopranos kijken..
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:48:02 #289
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_45684431
Doktoren hebben de hoop in m'n opa opgegeven en gaan niet opereren
pi_45684455
Ola! *plop*
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:50:02 #291
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684472
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:48 schreef problematiQue het volgende:
Doktoren hebben de hoop in m'n opa opgegeven en gaan niet opereren

Och laiverd toch. Wat heeft-ie?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:51:10 #292
158292 problematiQue
pi_45684490
Werd gisteren ziek, moest overgeven en scheurde zijn slokdarm waardoor zijn maaginhoud op allerlei plekken kwam waar het niet hoorde.
pi_45684524
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:49 schreef du_ke het volgende:
Ola! *plop*
Bijna onmogelijk pijnlijk.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:52:48 #294
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684527
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:51 schreef problematiQue het volgende:
Werd gisteren ziek, moest overgeven en scheurde zijn slokdarm waardoor zijn maaginhoud op allerlei plekken kwam waar het niet hoorde.
Oh, heel onverwach dus! Heeft-ie kanker? Hoe oud is-ie?
pi_45684535
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:41 schreef Floripas het volgende:
Je hebt over de schreef gaan en over de schreef gaan. In NWS zijn ze niet zo moeilijk. Ook niet vreemd als je kijkt wat ze er gewend zijn .
pi_45684541
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:52 schreef Apropos het volgende:

[..]

Bijna onmogelijk pijnlijk.
Bier en een vrolijke begroeting zijn zelden pijnlijk.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:54:30 #297
158292 problematiQue
pi_45684556
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, heel onverwach dus! Heeft-ie kanker? Hoe oud is-ie?
Ja hij is eigenlijk altijd kerngezond geweest. Heeft geen kanker (zover bekend is dan) en zou over een week 87 worden (maar dat zit er waarschijnlijk al niet meer in).
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:54:40 #298
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684561
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je hebt over de schreef gaan en over de schreef gaan. In NWS zijn ze niet zo moeilijk. Ook niet vreemd als je kijkt wat ze er gewend zijn .
Ik heb daar plezier.
pi_45684565
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Bier en een vrolijke begroeting zijn zelden pijnlijk.
In combinatie met het voorgaande bericht wel.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:55:37 #300
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684578
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:54 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Ja hij is eigenlijk altijd kerngezond geweest. Heeft geen kanker (zover bekend is dan) en zou over een week 87 worden (maar dat zit er waarschijnlijk al niet meer in0.
Dan is-ie in elk geval niet afgetakeld, laiverd, dat is toch een kleine troost?
Ga je nog naar hem toe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')