Ik denk die blauwe.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:41 schreef Floripas het volgende:
Ik ben alweer "mooie gifslang" genoemd in NWS. En nog steeds geen notes.
Welke mod mocht me, Aaaah?
Wat is het tegenovergestelde van een Jodenkoek?quote:
Moslimmoeder?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van een Jodenkoek?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
´´Betrapt´´. Dat vind ik een geweldig woord. Dat kan niet bij het nakijken zijn gebeuerd. Je moet ze bespioneren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb meerdere leerlingen betrapt op de volgende berekening:
243 miljoen euro/ 69 miljoen stuks = 3,52 miljoen euro.![]()
Dat is %#%% havo 4...
En hoe komt dat nou? Ergens gaat er dus iets mis....Lacune in het onderwijssyteem ? of ongelukkige incidenten? Idee?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is %#%% havo 4...
Dat wordt de les-strategie aanpassen. Dit lijkt nergens op.
Alsof miljoen een denominator is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is %#%% havo 4...
Iedereen weet dat dat 3,521739130434782608695652173913 moet zijn.. tsssquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is %#%% havo 4...
ach ik vergeet ook wel eens naar beneden af te rondenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is %#%% havo 4...
Paulus-Yde moet nu eenmaal af en toe bijspringen op de boerderij.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik denk dat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Van mijn kant een stuk overschatting, van hun kant een stuk onderschatting.Als ze hun cijfer willen verbeteren zullen ze nu echt serieus de oefeningen moeten maken en de uitgedeelde opgaven maken en bestuderen.
Het doel is dus het cijfer verbeteren en niet hun kennis?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik denk dat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Van mijn kant een stuk overschatting, van hun kant een stuk onderschatting.Als ze hun cijfer willen verbeteren zullen ze nu echt serieus de oefeningen moeten maken en de uitgedeelde opgaven maken en bestuderen.
Ja, maar hoe kan lesstof van basisschool groep 7 in havo 4 al weggespoeld zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
wacht maar tot ze zoveel geld in hun handen hebben om te verdelen, dan zie je ineens een heel andere kant. Ik zweer het jequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nee, ik geloof dat een meer directe begeleiding in dit geval nuttig zal zijn. Dit en een zweep.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het doel is dus het cijfer verbeteren en niet hun kennis?![]()
omdat zo'n gemiddelde pabo-trut ook niet beter weet dat een breuk met haar relatie te maken heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kan lesstof van basisschool groep 7 in havo 4 al weggespoeld zijn?
Maakt je vriendin haar studie Engels nog ten gelde?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat een meer directe begeleiding in dit geval nuttig zal zijn. Dit en een zweep.![]()
Die is al weggespoeld in groep 8....quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kan lesstof van basisschool groep 7 in havo 4 al weggespoeld zijn?
Ja, haar bijdrage aan het gezamenlijke inkomen wordt zeer gewaardeerd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maakt je vriendin haar studie Engels nog ten gelde?
Zullen ze al in groep 8 al een alcoholprobleem hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Die is al weggespoeld in groep 8....
Maar dan nog: suggereer je hier een systematisch probleem of spreek je liever over incidenten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is echt bizar.
Het is wederom onderschatting. Ze kunnen veel beter.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar dan nog: suggereer je hier een systematisch probleem of spreek je liever over incidenten?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:48 schreef problematiQue het volgende:
Doktoren hebben de hoop in m'n opa opgegeven en gaan niet opereren
Bijna onmogelijk pijnlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:49 schreef du_ke het volgende:
Ola! *plop*
Oh, heel onverwach dus! Heeft-ie kanker? Hoe oud is-ie?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:51 schreef problematiQue het volgende:
Werd gisteren ziek, moest overgeven en scheurde zijn slokdarm waardoor zijn maaginhoud op allerlei plekken kwam waar het niet hoorde.
Je hebt over de schreef gaan en over de schreef gaan. In NWS zijn ze niet zo moeilijk. Ook niet vreemd als je kijkt wat ze er gewend zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:41 schreef Floripas het volgende:
Ik ben alweer "mooie gifslang" genoemd in NWS. En nog steeds geen notes.
Welke mod mocht me, Aaaah?
Bier en een vrolijke begroeting zijn zelden pijnlijk.quote:
Ja hij is eigenlijk altijd kerngezond geweest. Heeft geen kanker (zover bekend is dan) en zou over een week 87 worden (maar dat zit er waarschijnlijk al niet meer in).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, heel onverwach dus! Heeft-ie kanker? Hoe oud is-ie?
Ik heb daar plezier.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt over de schreef gaan en over de schreef gaan. In NWS zijn ze niet zo moeilijk. Ook niet vreemd als je kijkt wat ze er gewend zijn.
In combinatie met het voorgaande bericht wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bier en een vrolijke begroeting zijn zelden pijnlijk.
Dan is-ie in elk geval niet afgetakeld, laiverd, dat is toch een kleine troost?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:54 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja hij is eigenlijk altijd kerngezond geweest. Heeft geen kanker (zover bekend is dan) en zou over een week 87 worden (maar dat zit er waarschijnlijk al niet meer in0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |