SP2 slipstream werkt wel, alleen waarschijnlijk heeft VIA net als de NVIDIA drivers die fijne bug dat die vergeet dat ze uberhaubt op floppy staan,quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:57 schreef twiFight het volgende:
Jawel, moet je een SP2 install disk hebben (let op, een normale winxp cd met sp2 geslipstreamed werkt niet).
Overigens hebben nieuwe moederborden zelf al SATA ondersteuning ingebouwd
SATA zit gewoon op mijn moederbord. Maar dat bedoel je zeker niet met "Overigens hebben nieuwe moederborden zelf al SATA ondersteuning ingebouwd"?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:57 schreef twiFight het volgende:
Jawel, moet je een SP2 install disk hebben (let op, een normale winxp cd met sp2 geslipstreamed werkt niet).
Overigens hebben nieuwe moederborden zelf al SATA ondersteuning ingebouwd
Heb ik ook geprobeerd, maar dat werkt dus niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:04 schreef Suikermais het volgende:
Zelfs mijn oude en nog steeds in gebruik zijnde P4C800 Deluxe werkt zonder problemen op SATA. Tijden de install zag XP gewoon mijn SATA-Hdd..
Hoe doe je datquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
SP2 slipstream werkt wel, alleen waarschijnlijk heeft VIA net als de NVIDIA drivers die fijne bug dat die vergeet dat ze uberhaubt op floppy staan,
enige wat vaak goed werkt is de driver te integreren in de XP CD :/
Ai ai, net een tikkie te ingewikkeld voor mijquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
http://unattended.msfn.org/unattended.xp/view/web/36/ ?
Dit doet me denken aan een eerder topic, dacht ook van jouquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:50 schreef pberends het volgende:
Ik probeerde Windows XP te installeren op een SATA HD. Nu herkent dit stupide besturingssysteem (het is dat er geen betere alternatieven zijn) SATA controllers niet automatisch, dus moet je heel ouderwets, anno 2007, met een floppy te werk gaan waarop de SATA-drivers staan (waarom kan het niet via een cd?)
Bestaat er soms geen Windows XP versie die standaard SATA herkent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |