quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:50 schreef sjimz het volgende:
Ik word zo opgehaald en ga een half dagje werken op de recherche
Lekker in burger
door lichamelijke ongemakken van de moeder (waarschijnlijk een hernia) staat de planning van het maken van een mascotte op de iets langere termijn !quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:12 schreef DIGGER het volgende:
Maaruh, komen er in dit nieuwe deel nog Mascottes bij?
Gaat Bjoor nog een voetballer maken?
Hools Youth is bepaald geen minderwaardig begrip, Docquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:48 schreef Doc het volgende:
Myrthe - dan wel geen mascotte, maar laten we heet Hools Youth noemen
GJS ligt op loopafstandquote:
Dalem. Je gooit hem naar de boerenquote:
Daar mag je toch alleen spelen als je familie bent van de familie Bos???quote:
Dan regel ik een oefenwedstrijdquote:Op zondag 18 februari 2007 17:13 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dan kan hij naar binnen trekken vanaf de vleugel en dan uithalen!
Word je ook leider bij GJS denk je?
Vooral die ogen zijn erg mooi.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:23 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaa deze foto's bedoelde ik. Heerlijk
Jullie hebben prachtkinders EW en DIGGER!
Het is niet stiekum de schaduw van een Volleybalnet op de achtergrond?quote:
precies...scherp gezienquote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:39 schreef DIGGER het volgende:
Het is niet stiekum de schaduw van een Volleybalnet op de achtergrond?
O, voetvolley natuurlijk, dan is ze al zeer goed in de techniek!![]()
quote:
Moet ik deze nog inkoppen of is ie eigenlijk al over de lijn?quote:(en ze vond het publiek te stil![]()
)
Beter, zo vader zo dochter. Alleen liever op Anfield.quote:zelf ging net zo te keer in het stadion als haar vader en dat beviel haar prima)
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Gedoopt worden is ook een sport!
Genomen vorige week zondag, bij zijn doop dus. Goed katholiek gebruik, zoals men (wellicht) weet.
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:25 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk kan ik ook heel snel hier met foto's posten![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:25 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk kan ik ook heel snel hier met foto's posten![]()
Ik herken je gezicht er wel aardig in DD, zeker in het gebied rond de ogen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Gedoopt worden is ook een sport!
Genomen vorige week zondag, bij zijn doop dus. Goed katholiek gebruik, zoals men (wellicht) weet.
Hij lijkt heel veel op mij zegt men, het schijnt een kopietje te zijn: een klein DD'tje! Alleen de kleur ogen hè: ikke bruin, hij echt staalblauw (van zijn mama).quote:Op maandag 12 maart 2007 21:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik herken je gezicht er wel aardig in DD, zeker in het gebied rond de ogen.
En deze kleine man groeit al verrekte snel, eet ie elke dag kool?
opzich is ze wel redelijk van het opruimen...scheelt een stuk !quote:Op maandag 26 maart 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
In de volgende serie ook afwassen, ramen lappen en het vuilins doen Bjoro? Handig he, dat ze heel af en toe ook iets willen bijdragen in het huishouden ipv afbreken en rommel maken
en weer iemand die denkt dat dit HOOLS isquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:05 schreef Bjoro het volgende:
Misschien is denksport wel iets voor Maudje ?
[afbeelding]
zilverquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Mdje gaat steeds meer op papa lijken
Kekke schoentjes ook
Ik zou echt elke keer in bed plassenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Ik zal straks na de verhuizing eens een foto van Glenn z'n nieuwe bed maken, incl. Napoli dekbed. Hij is er rete trots op.
Hij kan al bijna vliegenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Raúl: vrolijk als altijd
Dit is een buikschuiver, vlak na een goal neem ik aan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Raúl: vrolijk als altijd
Die hand in de broekzakquote:
Wat een hooliganquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:59 schreef PyTh het volgende:
Ook dit filmpje wil ik jullie niet onthouden.....
Jong geleerd is oud gedaan
Dat weet je nuquote:
Je jongste? Dat ettertje? Noemt-ie golfert al " pa"?quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk Doc
Bluezzezoon is gevraagd voor de hoofdklasse bij de Centrals in de Bilt
Softbal wel te verstaan
Ik vermoedde al dat-ie wat groter wasquote:
Dat was R.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Jaaa leuk
Hij heeft lenzen idd.
Ik heb hier nog steeds een foto van M.(?) met sjaalkan hem niet meer vinden
niet zo negatief over heren-softball hequote:Op zaterdag 22 september 2007 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk Doc
Bluezzezoon is gevraagd voor de hoofdklasse bij de Centrals in de Bilt
Softbal wel te verstaan
Klinkt geweldig!quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:22 schreef Doc het volgende:
M staat voor Mini-gatusso
Ik ben niet negatief, dat deed de smiliequote:Op zaterdag 22 september 2007 20:20 schreef Bjoro het volgende:
niet zo negatief over heren-softball he![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief, dat deed de smilie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik picture jou langs de lijn en dan net zo schreeuwend naar M. en naar de coach als golfer je wel eens gezien heeft (en ik ook in de kroeg)![]()
Ik scheld niet op mijn dochters. Normaal niet en dus ook niet bij het voetbal.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:26 schreef ruud_fr het volgende:
toen ik de kleintjes nog wel eens floot ergerde ik mij altijd aan vaders die hun kids verrot scholden
soms was het echt te erg
quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:00 schreef Mark het volgende:
Kijk, tot nu toe geweigerd om in OUD te posten, maar hier kan het wel:
[ afbeelding ]
Aahhh je krijgt jeuk van OUD he?quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:00 schreef Mark het volgende:
Kijk, tot nu toe geweigerd om in OUD te posten, maar hier kan het wel:
[ afbeelding ]
prinses irene kon toch ook zo goed met bomen praten ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:31 schreef DIGGER het volgende:
Kleine kink in de kabel: Kids zijn besmet met e.o.a. geheimzinnig "groen-links virus" met duidelijke ziekteverschijnselen
[ afbeelding ]
Inderdaad, echt onder de indruk van een nieuwe omgeving is meneer niet...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:54 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb zaterdag even kunnen kijken naar de vorderingen vanRaul
![]()
Grote knalblauwe kijkers en een blond koppie met wat krullen & slag in 't haar. En niet echt onder de indruk van een voor hem nieuwe omgeving met veel mensen.![]()
Nathanquote:
Maar even, he? Dan ben je weer veeeeeeeeel ouder dan ikquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:16 schreef Doc het volgende:
Mark, gefeliciteerd met je verjaardag! Vanwege privacy overwegingen zal ik achterwege laten hoe oud je geworden bent(even oud als ik ben)
Helaas niet. En zelf Brant in DenBosch heb ik aan me voorbij moeten laten gaan. Ik was ook niet lichamelijk in topconditie - maar dat krijg je al snel met die bejaardenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Maar even, he? Dan ben je weer veeeeeeeeel ouder dan ik
Maar thnx! Ben overigens niet meer naar Fu geweest, griep gehad deze week![]()
Goeiendag zeg, kunnen we het weer over kinderen hebben in plaats van die spionnentaal?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Helaas niet. En zelf Brant in DenBosch heb ik aan me voorbij moeten laten gaan. Ik was ook niet lichamelijk in topconditie - maar dat krijg je al snel met die bejaarden![]()
Over twee weken trouwens Hermano (you know, met Kyuss' John Garcia) in Eindhoven. Daar wl ik nog wel heen - C ook en moet dus nog wat qua oppas regelen (hoewel M - hee toch ontopic- vast graag mee zou gaan). Jij ook interesse om daar heen te gaan?
Nog verder offtopic: ik kwam ervandaag achter dat er een nieuwe MonsterMagnet dit weekend uit komt!
OKquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goeiendag zeg, kunnen we het weer over kinderen hebben in plaats van die spionnentaal?
Je zou eens een wedstrijd van haar moeten zien. Volgens mij zou jij het ook wel lachen vindenquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:47 schreef tong80 het volgende:
Ik moet nu al lachen Bloed fanatiek ?
ff 1 toegevoegd, waarop ze het meer naar haar zin heeftquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:31 schreef DIGGER het volgende:
Kleine kink in de kabel: Kids zijn besmet met e.o.a. geheimzinnig "groen-links virus" met duidelijke ziekteverschijnselen
[ afbeelding ]
Jaaaa, dan kan ik nu gerust gaan slapenquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:46 schreef Bjoro het volgende:
ff 1 toegevoegd, waarop ze het meer naar haar zin heeft
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:06 schreef Bjoro het volgende:
de nieuwe Annamarie Thomas ?
[ afbeelding ]
die vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar Annamarie Thomas lijkt me nou niet het goede voorbeeld
Tonny de Jong....quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die vind ik wel lekker
Had ook Christine Aaftink kunnen noemen, natuurlijk.......
quote:Op zondag 16 december 2007 19:24 schreef Mark het volgende:
Mini-me heeft door dat er nog een dimensie is: hoogte:
[ afbeelding ]
leuke foto'squote:Op zaterdag 22 december 2007 15:06 schreef Bjoro het volgende:
de nieuwe Annamarie Thomas ?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:46 schreef Mark het volgende:
Ge-inspireerd door 3rd Rock from the sun:
"Incoming message from the Big Giant Head"
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:46 schreef Mark het volgende:
Ge-inspireerd door 3rd Rock from the sun:
"Incoming message from the Big Giant Head"
[ afbeelding ]
quote:
Mijn Italiaans is niet goed genoeg om dat helemaal te vattenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:02 schreef DIGGER het volgende:
Myrthe scoort meer dan de hele voorhoede van Liverpool, lijkt me.
Kady heeft hier een nieuw liedje verzonnen: "Chi non salta e Juve-Nero" (ipv Bianconero of Juventino)
Verkeerde topicquote:
Weet je, het verbaast me absoluut niet dat ze:quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:36 schreef Doc het volgende:
Myrthe was "de stofzuiger" op het middenveld.
Ik had het er vandaag nog langs de lijn overquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:02 schreef tong80 het volgende:
Digger.....Myrthe kan door die genen nooit een fluwelen techniek hebben
quote:
M (van 10) is de voetbalfanaat (en rocker; speelt graag snel en hard op haar electrisch gitaar).quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:15 schreef bixister het volgende:
leuk topic! bedankt voor de tip, Mark! en erg leuk omNathan
te zien.
doc, ik begrijp dat een van jouw dochters een waar voetbaltalent is? (of allebei?) stoer!
Whehe.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:26 schreef Doc het volgende:
(vorige keer was ze meer geintresserd in het doen van de radslag tijdens de wedstrijd
tongetjes horen niet bij het waterquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:08 schreef tong80 het volgende:
Verder Heb ik misschien kinderen van een jaar of 20 in Vlieland of op Terschelling die hun vader niet kennen
nog? al zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:26 schreef Doc het volgende:
[..]
M (van 10) is de voetbalfanaat (en rocker; speelt graag snel en hard op haar electrisch gitaar).
Hoewel R (9) niet op voetbal zit doet ze wel mee met het schoolvoetbaltoernooi (vorige keer was ze meer geintresserd in het doen van de radslag tijdens de wedstrijd - en moest na de eerste wedstrijd beloven dat alleen te doen als het team gescoord had).
Dit jaar ben ik trouwens coach van het meiden team (dus van M & R). Ik ben benieuwd
Doen die van jou nog aan sport?
Was wel grappig iddquote:
Van beide teams heeft ze een shirtjequote:Op woensdag 23 april 2008 20:16 schreef tong80 het volgende:
Cool Doc.
Ik vroeg aan M of ze ook fan was van Liverpool. Natuurlijk zei ze. Maar ook van Ajax hoor
Is the pope catholic?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:16 schreef tong80 het volgende:
Ik vroeg aan M of ze ook fan was van Liverpool.
Ik wilde het uit haar eigen mond horenquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hef je tijdens een wedstrijd ook wel eens het You'll Never Walk Alone aan, Doc?
Ik dacht dat jij als voorbeeld diende voor de SIRE campagne?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:52 schreef Doc het volgende:
[..]Nee, maar ik ben wel behoorijk fanatiek - het kan nog net. Ik bedoel, het is nog sportief hoe ik aan de kant sta (ik heb het nagevraagd voor de zekerheid
)
quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij als voorbeeld diende voor de SIRE campagne?.
Ai, gepoort door je eigen dochter....quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:43 schreef Doc het volgende:
daarna de meiden tegen (een deel van de) ouders voetballen.
Als ze dat zou doen, zou ik me direct omkeren en haar tackellen denk ik - no mercyquote:
quote:
Ik heb het net doorgegeven (ze ligt op de bank naast me wat te lezen) en ze zegt bedankt!quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:21 schreef tong80 het volgende:
Gefeliciteerd Doc. Feliciteer M namens mij
En ik twijfel daar ook niet aanquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:37 schreef Doc het volgende:
Als ze dat zou doen, zou ik me direct omkeren en haar tackellen denk ik - no mercy
Geniet van de komende zomermaanden, daarna rent je oudste je eruit.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:43 schreef Doc het volgende:
na de zomer op het grote veld. Ik ben benieuwd.
quote:Op woensdag 30 april 2008 14:33 schreef Bluezz het volgende:
Een marksleeër
Is bloesezoon te oud of zo heren
Je hebt mailquote:
Als ze naar de D's gaan zal het denk ik wel wat rustiger worden op dat front denk ikquote:Op maandag 26 mei 2008 21:51 schreef DIGGER het volgende:
Nog even en de prijzenkast van M kan zich meten met die van Liverpool, Milan of Real.
Seedorf eat your heart outquote:Op maandag 26 mei 2008 21:51 schreef DIGGER het volgende:
Nog even en de prijzenkast van M kan zich meten met die van Liverpool, Milan of Real.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |