en weer iemand die denkt dat dit HOOLS isquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:05 schreef Bjoro het volgende:
Misschien is denksport wel iets voor Maudje ?
[afbeelding]
zilverquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Mdje gaat steeds meer op papa lijken
Kekke schoentjes ook
Ik zou echt elke keer in bed plassenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Ik zal straks na de verhuizing eens een foto van Glenn z'n nieuwe bed maken, incl. Napoli dekbed. Hij is er rete trots op.
Hij kan al bijna vliegenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Raúl: vrolijk als altijd
Dit is een buikschuiver, vlak na een goal neem ik aan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Raúl: vrolijk als altijd
Die hand in de broekzakquote:
Wat een hooliganquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:59 schreef PyTh het volgende:
Ook dit filmpje wil ik jullie niet onthouden.....
Jong geleerd is oud gedaan
Dat weet je nuquote:
Je jongste? Dat ettertje? Noemt-ie golfert al " pa"?quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk Doc
Bluezzezoon is gevraagd voor de hoofdklasse bij de Centrals in de Bilt
Softbal wel te verstaan
Ik vermoedde al dat-ie wat groter wasquote:
Dat was R.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Jaaa leuk
Hij heeft lenzen idd.
Ik heb hier nog steeds een foto van M.(?) met sjaalkan hem niet meer vinden
niet zo negatief over heren-softball hequote:Op zaterdag 22 september 2007 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk Doc
Bluezzezoon is gevraagd voor de hoofdklasse bij de Centrals in de Bilt
Softbal wel te verstaan
Klinkt geweldig!quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:22 schreef Doc het volgende:
M staat voor Mini-gatusso
Ik ben niet negatief, dat deed de smiliequote:Op zaterdag 22 september 2007 20:20 schreef Bjoro het volgende:
niet zo negatief over heren-softball he![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief, dat deed de smilie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik picture jou langs de lijn en dan net zo schreeuwend naar M. en naar de coach als golfer je wel eens gezien heeft (en ik ook in de kroeg)![]()
Ik scheld niet op mijn dochters. Normaal niet en dus ook niet bij het voetbal.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:26 schreef ruud_fr het volgende:
toen ik de kleintjes nog wel eens floot ergerde ik mij altijd aan vaders die hun kids verrot scholden
soms was het echt te erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |