quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:50 schreef sjimz het volgende:
Ik word zo opgehaald en ga een half dagje werken op de recherche
Lekker in burger
door lichamelijke ongemakken van de moeder (waarschijnlijk een hernia) staat de planning van het maken van een mascotte op de iets langere termijn !quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:12 schreef DIGGER het volgende:
Maaruh, komen er in dit nieuwe deel nog Mascottes bij?
Gaat Bjoor nog een voetballer maken?
Hools Youth is bepaald geen minderwaardig begrip, Docquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:48 schreef Doc het volgende:
Myrthe - dan wel geen mascotte, maar laten we heet Hools Youth noemen
GJS ligt op loopafstandquote:
Dalem. Je gooit hem naar de boerenquote:
Daar mag je toch alleen spelen als je familie bent van de familie Bos???quote:
Dan regel ik een oefenwedstrijdquote:Op zondag 18 februari 2007 17:13 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dan kan hij naar binnen trekken vanaf de vleugel en dan uithalen!
Word je ook leider bij GJS denk je?
Vooral die ogen zijn erg mooi.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:23 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaa deze foto's bedoelde ik. Heerlijk
Jullie hebben prachtkinders EW en DIGGER!
Het is niet stiekum de schaduw van een Volleybalnet op de achtergrond?quote:
precies...scherp gezienquote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:39 schreef DIGGER het volgende:
Het is niet stiekum de schaduw van een Volleybalnet op de achtergrond?
O, voetvolley natuurlijk, dan is ze al zeer goed in de techniek!![]()
quote:
Moet ik deze nog inkoppen of is ie eigenlijk al over de lijn?quote:(en ze vond het publiek te stil![]()
)
Beter, zo vader zo dochter. Alleen liever op Anfield.quote:zelf ging net zo te keer in het stadion als haar vader en dat beviel haar prima)
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Gedoopt worden is ook een sport!
Genomen vorige week zondag, bij zijn doop dus. Goed katholiek gebruik, zoals men (wellicht) weet.
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:25 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk kan ik ook heel snel hier met foto's posten![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:25 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk kan ik ook heel snel hier met foto's posten![]()
Ik herken je gezicht er wel aardig in DD, zeker in het gebied rond de ogen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Gedoopt worden is ook een sport!
Genomen vorige week zondag, bij zijn doop dus. Goed katholiek gebruik, zoals men (wellicht) weet.
Hij lijkt heel veel op mij zegt men, het schijnt een kopietje te zijn: een klein DD'tje! Alleen de kleur ogen hè: ikke bruin, hij echt staalblauw (van zijn mama).quote:Op maandag 12 maart 2007 21:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik herken je gezicht er wel aardig in DD, zeker in het gebied rond de ogen.
En deze kleine man groeit al verrekte snel, eet ie elke dag kool?
opzich is ze wel redelijk van het opruimen...scheelt een stuk !quote:Op maandag 26 maart 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
In de volgende serie ook afwassen, ramen lappen en het vuilins doen Bjoro? Handig he, dat ze heel af en toe ook iets willen bijdragen in het huishouden ipv afbreken en rommel maken
en weer iemand die denkt dat dit HOOLS isquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:05 schreef Bjoro het volgende:
Misschien is denksport wel iets voor Maudje ?
[afbeelding]
zilverquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Mdje gaat steeds meer op papa lijken
Kekke schoentjes ook
Ik zou echt elke keer in bed plassenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Ik zal straks na de verhuizing eens een foto van Glenn z'n nieuwe bed maken, incl. Napoli dekbed. Hij is er rete trots op.
Hij kan al bijna vliegenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Raúl: vrolijk als altijd
Dit is een buikschuiver, vlak na een goal neem ik aan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Raúl: vrolijk als altijd
Die hand in de broekzakquote:
Wat een hooliganquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:59 schreef PyTh het volgende:
Ook dit filmpje wil ik jullie niet onthouden.....
Jong geleerd is oud gedaan
Dat weet je nuquote:
Je jongste? Dat ettertje? Noemt-ie golfert al " pa"?quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk Doc
Bluezzezoon is gevraagd voor de hoofdklasse bij de Centrals in de Bilt
Softbal wel te verstaan
Ik vermoedde al dat-ie wat groter wasquote:
Dat was R.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Jaaa leuk
Hij heeft lenzen idd.
Ik heb hier nog steeds een foto van M.(?) met sjaalkan hem niet meer vinden
niet zo negatief over heren-softball hequote:Op zaterdag 22 september 2007 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk Doc
Bluezzezoon is gevraagd voor de hoofdklasse bij de Centrals in de Bilt
Softbal wel te verstaan
Klinkt geweldig!quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:22 schreef Doc het volgende:
M staat voor Mini-gatusso
Ik ben niet negatief, dat deed de smiliequote:Op zaterdag 22 september 2007 20:20 schreef Bjoro het volgende:
niet zo negatief over heren-softball he![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief, dat deed de smilie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik picture jou langs de lijn en dan net zo schreeuwend naar M. en naar de coach als golfer je wel eens gezien heeft (en ik ook in de kroeg)![]()
Ik scheld niet op mijn dochters. Normaal niet en dus ook niet bij het voetbal.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:26 schreef ruud_fr het volgende:
toen ik de kleintjes nog wel eens floot ergerde ik mij altijd aan vaders die hun kids verrot scholden
soms was het echt te erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |