quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:27 schreef sjimz het volgende:
Je wilt toch niet bij die landverraders![]()
Trusteh boeren en buitenlui en ook tong80.quote:
Geniet maar even lekker van je weekje ziektewet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:31 schreef sjimz het volgende:
Volgende week dinsdag ga ik weer aan het werk
stillequote:Op woensdag 24 januari 2007 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou een hele goede stille geweest kunnen zijn, als ik wat jonger was.
Dan moet je haar liefje tong80 even achtervolgen, zoals zij dat doet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:36 schreef rubbereend het volgende:
gisteren kwam Ole ineens binnen.................... daar wacht ik nog op
fotoboek is makkelijkerquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je haar liefje tong80 even achtervolgen, zoals zij dat doet.
Gegarandeerd dat je haar ergens in zijn topics tegen komt.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:43 schreef golfer het volgende:
Ik ga trouwens ook achter die befaamde billen liggen.
Trusteh allemaal.
Drink dan nog maar een biertje op mijn kosten in afwachting van .....quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:36 schreef rubbereend het volgende:
gisteren kwam Ole ineens binnen.................... daar wacht ik nog op
dank u, maar lang wachten ga ik niet meer trekkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 03:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Drink dan nog maar een biertje op mijn kosten in afwachting van .....
16.45 (maar kan soms ook eerder zijn)quote:
Dan bij deze het verzoek aan NOCA de link naar het Hools mascottes topic te updaten in de OPquote:
Inderdaad. Hoeveel coaches hebben hun excuus moeten aanbieden nadat ze Advocaat soms op echt hele harde wijze hadden aangevallen na "De Wissel".quote:
Is het tandje explosief?quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:42 schreef Againzender het volgende:
goedemorgen.
Axel heeft nogal last van een tandje, alsof het luchtalarm hier afgaat
quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:02 schreef pascalheister het volgende:
mogge
ben ik wel bang voorquote:
voor ons hoef je alleen de afwijkenede/gekke bij te houdenquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:54 schreef Bluezz het volgende:
Mooooooooooooooooooooorning
Alle telefoontjes bijhouden vandaag, of je ze kan afhandelen en zo nee wat er mee gebeurt is
Ze zijn stapelgek geworden hiero
moet je enigma ook eens proberenquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga op school aan in elk geval, tot later.
Dat zijn ze allemaal. Wat moeknouwdoendan ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:14 schreef Bjoro het volgende:
voor ons hoef je alleen de afwijkenede/gekke bij te houden
Zeggen dat je het automatische antwoordapparaat bentquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal. Wat moeknouwdoendan ?
vooruit dan maar omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:48 schreef dndiek het volgende:
Zal ik dan nog maar even zeggen dat ik de volgende HOOLS open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |