ach, kan je vast leuk een bedrag voor je eerst auto ofzo bij elkaar sparenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een bijbaantjes hebben jullie allemaal gehad.
Ik had daar nooit zoveel zin in, gaf toch amper iets uit.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een bijbaantjes hebben jullie allemaal gehad.
Ik had daar nooit zoveel zin in, gaf toch amper iets uit.
Zal wel veel animo voor zijn..quote:Gronings leren, wie wil het niet? Voor de lezer die nu nog niet is afgehaakt, is er goed nieuws: in Amsterdam start op 1 maart een cursus Gronings, gegeven door Jan Sleumer, een van Nederlands gediplomeerde docenten Gronings.
Primeur
Het is een primeur: nooit eerder was het mogelijk buiten Groningen deze Noordnederlandse streektaal te leren. In de provincie kan dat al twee jaar onder leiding van gediplomeerde docenten, opgeleid door het Huis van de Groninger Cultuur. Sleumer gaf eerder al lessen in Uithuizen. Nu moet zijn woonplaats Amsterdam aan het Gronings. ''Omdat Uithuizen steeds een hele reis betekent, en omdat ik het gewoon leuk vind'', motiveert hij.
Doelgroep
De 15 lessen omvattende cursus zal alle varianten van de streektaal behandelen. Met gebruik van teksten van Groningse schrijvers komen spelling en grammatica aan bod. De docent geeft de cursus in eerste aanleg voor oud-Groningers, ''maar bij voldoende belangstelling kunnen we zeker een aparte groep voor Nederlandstaligen maken'', laat hij weten. Sleumer heeft al enkele aanmeldingen mogen ontvangen. ''En nu maar hopen dat ik de doelgroep kan bereiken. Veel steden hebben Groningse verenigingen, maar uitgerekend Amsterdam niet.''
Hij had het blok ook op z'n voet kunnen krijgen! Dan zit je zomaar in de ziektewet.quote:Een agent is zaterdag in Antwerpen gewond geraakt nadat een man een betonblok in zijn gezicht gooide. Dat gebeurde in een politiebureau in Antwerpen. De vermoedelijke gooier is aangehouden.
De agent was zaterdag aan het werk op het commissariaat van de lokale politie in de Handelsstraat. Een man van Somalische komaf ging het kantoor binnen en wierp het stuk beton in het gezicht van de agent. Het slachtoffer ligt nu met zware verwondingen aan het hoofd in het ziekenhuis.
De verdachte is na het incident opgepakt. Hij zit voorlopig vast en wordt beschuldigd van opzettelijke slagen en verwondingen. Waarom hij tot zijn daad kwam is niet bekend.
Ze zullen toch niet zo dom te zijn om dit zo naar buiten te brengen? Je hebt al een slecht imago en dan ga je dit soort dingen zeggen.quote:Een woordvoerder van de Amsterdamse Assoenna-moskee aan de Frederik Hendrikstraat heeft voor de microfoon van universiteitsblad Folia laten weten dat iemand die de islam beledigt, gedood mag worden. Folia toog naar de moskee om een reactie te vragen over de show van cabaretier Ewout Jansen. In een klein onderdeel van die show, die wordt opgevoerd in cabaretzaaltjes in het hele land, maakt Jansen enkele grappen over moslims.
Die moslimgrappen komen hem vaak op negatieve reacties te staan uit de zaal, variërend van gescheld tot bestorming van het podium. Volgens een zegsman van de moskee mag de cabaretier (en rechtenstudent) Jansen geslagen worden of dood gemaakt. Dat mag namelijk van de Islam, zo beweert de woordvoerder. ''De Islam zegt je mag de Islam niet beledigen. Een moslim die hoort dat de Islam wordt beledigd, moet ingrijpen. En als het beledigen blijft doorgaan of de rechter niet ingrijpt, wat moet je dan?'' Eerder zei de woordvoerder dat een moslim die radicaal is de belediger eventueel kan dood maken. Iets dat hij ook goedkeurde.
De woordvoerder verklaarde overigens spontaan ook nog dat Theo van Gogh ''gewaarschuwd'' was voor het lot hem te wachten stond. ''Hij heeft verschillende briefjes en bedreigingen gehad, maar hij trok zich er niets van aan.''
Op de site van Folia is een deel van het interview te beluisteren (in mp3). Aan het woord is de tolk, een man die zich voorstelt als de heer Kabli. Hij spreekt in het bijzijn van enkele bestuursleden. De imam van de moskee, Mohammed Bouljhaf, was ook bij het interview aanwezig maar vertrok halverwege het gesprek.
.
Nu moet je weer 1400+ hools wachten totdat je er weer in voorkomt!quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:32 schreef VoreG het volgende:
Vandaag in de media
Hij had het blok ook op z'n voet kunnen krijgen! Dan zit je zomaar in de ziektewet.
Het is mij als redelijke Hools newbie toch gelukt om een keer in de TT voor te komenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nu moet je weer 1400+ hools wachten totdat je er weer in voorkomt!
Vandaag in de media
Ze zullen toch niet zo dom te zijn om dit zo naar buiten te brengen? Je hebt al een slecht imago en dan ga je dit soort dingen zeggen.
Ze weten niet beter he.quote:
hulde!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is mij als redelijke Hools newbie toch gelukt om een keer in de TT voor te komen
Voor sommige users is het een droom, voor anderen blijft het een illusiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hulde!
Ik heb er nog neit zoveel volgens mij.
Ik heb er een paar en het hoeft voor mij ook niet zo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb er nog neit zoveel volgens mij.
Kans op een straight, meer niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:46 schreef Messenga het volgende:
Even voor ze zekerheid, Schoppen aas en koning, ruiten vrouw en boer had niets opgeleverd dan high card hé?
Je hebt voor een straight enzo altijd een combinatie van 5 kaarten nodigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:46 schreef Messenga het volgende:
Even voor ze zekerheid, Schoppen aas en koning, ruiten vrouw en boer had niets opgeleverd dan high card hé?
Ik wist et.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt voor een straight enzo altijd een combinatie van 5 kaarten nodig
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:46 schreef Messenga het volgende:
99,5% van de pokeraars geloof ikquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het moet me nog steeds overkomen dat ik een Royal Flush krijg
idd...quote:
één keer in het echt gehad, dat was best lekker. Alleen viel er niet veel aan te verdienen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wist et.
Het moet me nog steeds overkomen dat ik een Royal Flush krijg
Tot over een half uur (kijken of het lukt)quote:
Amateurquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één keer in het echt gehad, dat was best lekker. Alleen viel er niet veel aan te verdienen.
Ik verwacht binnen een half uur een post van jequote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Tot over een half uur (kijken of het lukt)![]()
quote:
Ik poker veelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]poker jij veel Sjimz? Of was jij bij de inval in Vleuten?
waar heb je die vandaan getrokken?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef Messenga het volgende:
Marco_V-Simulated_(The_Marco_V_Edits)_Promo-CDS-2007-DOC.torrent
in het echt is ook veel leukerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik poker veelAlleen niet op internet..
helaas zijn de signups gesloten, is dr ook een invite systeem?quote:
Maar op internet win ik meer.quote:
Op internet heb ik toch altijd het gevoel dat een goede computertechneut wel iets kan sjoemelen.quote:
quote:
Tot nu toe heb ik een winst van ongeveer 1500 dollar (over 2 jaar dus niet dat ik er nou stinkend rijk van wordquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op internet heb ik toch altijd het gevoel dat een goede computertechneut wel iets kan sjoemelen.
Ik weet het, ik ben paranoia
nou, dat valt wel mee, als ervaren speler pik je even snel de prutsers eruit..... om ze vervolgens van hun geld te ontdoenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan is het voor de minder ervarenen wat moeilijker en voor de gevorderden wat makkelijker
I go where the fish goes...quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik een winst van ongeveer 1500 dollar (over 2 jaar dus niet dat ik er nou stinkend rijk van word)
Ja, helaas heb ik geen invites meer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:02 schreef borisz het volgende:
[..]
helaas zijn de signups gesloten, is dr ook een invite systeem?![]()
quote:
Nu pas ?? das laat, veel succesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om naar het werk te gaan
Tot vanavond![]()
Ja, klopt. Ik werd vandaag gebeld of ik van 16.45 tot 20.00 uur wilde werken. Vind ik niet zo erg voor 1 keer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nu pas ?? das laat, veel succes
Vandaag in de media
Ze zullen toch niet zo dom te zijn om dit zo naar buiten te brengen? Je hebt al een slecht imago en dan ga je dit soort dingen zeggen.
Het afschuiven op een toevallige passant. Dat kan ook natuurlijkquote:Bezoeker brengt Amsterdamse moskee in problemen
Uitgegeven: 23 januari 2007 15:42
AMSTERDAM - Een bezoeker van de Assoenna-moskee in het Amsterdamse stadsdeel Westerpark heeft het gebedshuis dinsdag in grote problemen gebracht.
De man had tegen het universiteitsblad Folia gezegd dat studentencabaretier Ewout Jansen mocht worden "doodgemaakt" naar aanleiding van zijn grappen over moslims. Volgens Folia was de man de tolk van de moskee.
In een allerijl gearrangeerd gesprek tussen het moskeebestuur en wethouder Ahmed Aboutaleb bleek dat het hier om een bezoeker ging, liet een woordvoerder van de gemeente Amsterdam weten.
"De moskee neemt honderd procent afstand van de uitspraken van die man. Ze vinden het verschrikkelijk dat ze hiermee in verband worden gebracht." De man is niet meer welkom in de moskee, aldus de zegsman.
Toch gelukt (en nog gestudeerd voor het tentamen van morgen ook).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen een half uur een post van je
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Toch gelukt (en nog gestudeerd voor het tentamen van morgen ook).
quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Toch gelukt (en nog gestudeerd voor het tentamen van morgen ook).
Beetje extra verdienenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik werd vandaag gebeld of ik van 16.45 tot 20.00 uur wilde werken. Vind ik niet zo erg voor 1 keer.
en dank je
Nou idd, daarom blijf ik m'n studietijd ook maar rekkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]zo zag mijn studie tijd er ook uit.... mooi was die tijd
Verstandigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nou idd, daarom blijf ik m'n studietijd ook maar rekken![]()
quote:
quote:
Gomes, Alex, Salcido, Farfan, Kone, Simons en Mendez schenen wat problemen te hebben met het paspoortquote:
En Kluivert en Reiziger hebben bedanktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gomes, Alex, Salcido, Farfan, Kone, Simons en Mendez schenen wat problemen te hebben met het paspoort
daarom, onze laatste kans voor een geselcteerde speler voor Oranje was Jan!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gomes, Alex, Salcido, Farfan, Kone, Simons en Mendez schenen wat problemen te hebben met het paspoort
Harris Huizingh en Martin Drent zitten nog steeds op een belletje te wachtenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
't is maar een oefenwedstrijd tho, maar van Basten heeft onderhand wel meer proefballonnetjes opgelaten dan die minister van de LPF, Nawijn ofzo.
Misschien roept hij Van 't Schip wel op, omdat hij nog steeds zo goed doet op de training...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Harris Huizingh en Martin Drent zitten nog steeds op een belletje te wachten
Die zit er toch al bij? Als een van zijn assistentenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Misschien roept hij Van 't Schip wel op, omdat hij nog steeds zo goed doet op de training...
Hoe kan hij anders tenslotte meedoen aan de training..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die zit er toch al bij? Als een van zijn assistenten
u got mequote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:56 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hoe kan hij anders tenslotte meedoen aan de training..
En hoe...quote:
Invaliden met wapenstok en pepperspray dan.quote:
en mijn blafferquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Invaliden met wapenstok en pepperspray dan.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:14 schreef borisz het volgende:
VOORLOPIGE SELECTIE NEDERLANDS ELFTAL
Verdediging: Wilfred Bouma (Aston Villa, Eng)
Stonden ook al fouten (en censuur) in toch?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:04 schreef SCH het volgende:
Matig krantje trouwens: De Pers
Censuur weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:06 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Stonden ook al fouten (en censuur) in toch?
Gratis is waardeloosquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Censuur weet ik niet.
De pagina met radio en televisiegegevens was die van gisteren
Landzaatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan je van De Jong en landzaat niet zeggen
Bij Maud?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks een cursusje kunstschilderen.
Daar balen ze dan ook flink van, hoewel Cornelis v.d. Berg net deed alsof hij niet boos was.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:10 schreef SCH het volgende:
De pagina met radio en televisiegegevens was die van gisteren
Vreemde reactie net idd bij Eén vandaag, ik had er toch wel van gebaald, hij deed bijna alsof het 'm niet interesseerde.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar balen ze dan ook flink van, hoewel Cornelis v.d. Berg net deed alsof hij niet boos was.
Gefietst, getrained, haartjes geverfd/ontgrijst. En u dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:57 schreef SCH het volgende:
Hallo Hoolsbewoners, hoe is het ermee en waarom dan?
Boerenkool net op. Blijft niet te vreten.quote:
bahquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Boerenkool net op. Blijft niet te vreten.
Ik wacht altijd tot het wat minder lekker isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:47 schreef maril het volgende:
Ik krijg honger , ga koken en het lekker opeten.
En dan weer opwarmen in de magnetronquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wacht altijd tot het wat minder lekker is
Peestampquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:44 schreef Suijk het volgende:
Peestamp is lekker, maar boerenkool ook! Ik ga voor de pasta vandaag.
o okequote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:53 schreef toma het volgende:
[..]
Hutspot met hasjee
(peestamp op zn Tilburgs)
Wel netjes achteraan aansluiten he!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o oke
goed ik ga in de file staan..
Ik stond vanmiddig met de trein in de filequote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o oke
goed ik ga in de file staan..
Was ie ontspoort danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik stond vanmiddig met de trein in de file![]()
Stoptreinen voor intercity'squote:
Ja, er stond een dubbeldekker op 2 sporenquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stoptreinen voor intercity's
Op het traject Rotterdam - Utrecht krijgen ze dat erg vaak voormekaar
Ik zou gewoon in Groningen blijven, hoef je ook geen Amsterdams te leren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:19 schreef clauwheee het volgende:
Dus ik moet naar Amsterdam verhuizen om Gronings te leren?
Maar een nieuwe jas gehaald. Duur geintje
Had je beter een lelijke goedkope kunnen kopenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:19 schreef clauwheee het volgende:
Amsterdams...nee..tou eem!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zou gewoon in Groningen blijven, hoef je ook geen Amsterdams te leren.
ligt er aan wat voor eenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:19 schreef clauwheee het volgende:
Voor je vinger naar het ziekenhuis en met een klaplong terug komenquote:Ingeklapte long Collen na medische fout
23/1/2007 19:26
Feyenoorder Pieter Collen ligt tot zeker eind deze week in het ziekenhuis met een ingeklapte long, die het resultaat is van een medische misser.
Collen ging vorige week naar het Rotterdamse ziekenhuis Ikazia voor een operatie aan een gebroken ringvinger. Het werd een ingreep met vervelende gevolgen: de Belgische verdediger ligt in het ziekenhuis met een ingeklapte long.
Aanvankelijk ging Collen gewoon naar huis na de operatie aan zijn vinger. Enkele dagen later hij keerde terug in het ziekenhuis, omdat hij last bleef houden van zijn longen. Na onderzoek bleek de Belg te maken te hebben met een ingeklapte long.
Bij het verdoven voor de vingeroperatie was het misgegaan in het Rotterdamse ziekenhuis, waardoor er vocht in de longen kon komen. Woensdag wordt duidelijk hoe lang Collen nodig heeft om weer helemaal te herstellen.
Ach, ze hebben z'n been niet geamputeerd...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor je vinger naar het ziekenhuis en met een klaplong terug komen
Hij kon er dan nooit slechter van geworden zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, ze hebben z'n been niet geamputeerd...
Zijn trouwring zat vastquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:48 schreef VoreG het volgende:
Operatie aan een gebroken ringvinger? Spalken en weer doorgaan, wat een watje.
Ooijer?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:48 schreef VoreG het volgende:
Operatie aan een gebroken ringvinger? Spalken en weer doorgaan, wat een watje.
tja, Belgen en Rotterdamquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor je vinger naar het ziekenhuis en met een klaplong terug komen
ik ben ook erg tevreden over mijn pizzaquote:
Ik wil het niet weten!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben ook erg tevreden over mijn pizza
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:53 schreef toma het volgende:
[..]
Hutspot met hasjee
(peestamp op zn Tilburgs)
Ik vind het in het Nederlands al niet klinken, laat staan..........quote:
en jij dacht dat m'n pizza erg wasquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik vind het in het Nederlands al niet klinken, laat staan..........
AZ: Ik vind een Noord Italiaanse pizza al erg.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
en jij dacht dat m'n pizza erg was
Dan nodig ik je uit om een keer bij mij hondenbrokken te komen etenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:26 schreef Suijk het volgende:
Ik vreet alles.
Daar lusten de honden geen brood van.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan nodig ik je uit om een keer bij mij hondenbrokken te komen eten
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Sientjeuh, goed werk!
Dat heb ik serieus al een keer op, ivm een weddenschap.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus al een keer op, ivm een weddenschap.
serieus ?? en was 't lekkerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus al een keer op, ivm een weddenschap.
Ach, na wat biertjes maakte het me niet zoveel uit. Kattenvoer nog nooit geprobeerd trouwens.quote:
Dus als ik honger heb.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ach, na wat biertjes maakte het me niet zoveel uit. Kattenvoer nog nooit geprobeerd trouwens.
Misschien verstandig om dat tegelijk te eten met je schoen. Wie weet maakt dat de schoen wat smakelijker.quote:
oja moet de dvdbox van season 5 nog ff kijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:14 schreef golfer het volgende:
Zo, even naar deeltje 5 van 24 season 6 gekeken.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:30 schreef tong80 het volgende:
Ik kom er na 200.000 posts nu pas achter dat je dat uit kunt zetten![]()
Ik ben ongeduldig.
ik heb hem ook maar uitgezet. Kijken of het bevalt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef pascalheister het volgende:
ik heb hem ook nog aanstaan hoor
ja ik nu ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik heb hem ook maar uitgezet. Kijken of het bevalt.
Dus ik was niet de enige ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik heb hem ook maar uitgezet. Kijken of het bevalt.
ik wist dat die optie er bij stond, maar wist niet precies wat het inhieldquote:
Noca heeft die OP link gemaaktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:43 schreef DIGGER het volgende:
Ik weet niet van wie de Hools OP is (Gerwin zegt me niks), maar dit is de nieuwe: HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic deel 2
Die kan dus de oude, volle, vervangen in de OP.
Ik heb hem al jaren uitstaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef Bos81 het volgende:
ik wist dat die optie er bij stond, maar wist niet precies wat het inhield
Je zou hem voor de gein eens aan moeten zetten. Dan zie je hoe irritant het is.quote:
Was bij ons niks aan de hand hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef VoreG het volgende:
Net wezen trainen, hele veld was bevroren. Niet lekker trainen is dat.
Zal wel afgelast worden.
ik zag het laatste, waar die moeder helemaal over de zeik was.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef SCH het volgende:
Ik heb weer genoten van de Rijdende Rechter
Heerlijk was hetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef SCH het volgende:
Ik heb weer genoten van de Rijdende Rechter
Dan ben ik al bijna op weg naar het werkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef RayMania het volgende:
06:15 op vind ik een beetje vroeg ja.
dan zit ik al aan de uitsmijtersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef RayMania het volgende:
Dan draai ik me nog een keer om in mijn bedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ben ik al bijna op weg naar het werk
En tot hoe laat werk je?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ben ik al bijna op weg naar het werk
Mietjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef RayMania het volgende:
quote:Een Saudische drugsgebruiker moet van een rechter zes maanden lang de Koran uit zijn hoofd leren. Wanneer hij er daarna niet in slaagt het heilige boek volledig te citeren, moet hij alsnog een jaar de gevangenis in. Dat meldde de Saudische krant al-Watan dinsdag.
De Koran telt 77.000 woorden. Het duurt gemiddeld twee jaar om een 'hafez' te worden, ofwel iemand die de volledige tekst uit zijn hoofd kent.
Goed plan, al ben ik benieuwd hoe ze dit willen aanpakken. Je salaris voor werk in de gevangenis is niet echt hoog (quote:Een kleine meerderheid in de Tweede Kamer wil dat de kosten van gevangenschap verhaald worden op de gevangene. Geert Wilders' Partij voor de Vrijheid (PVV) diende daartoe vandaag een motie in die werd gesteund door CDA, VVD, SGP en de Partij voor de Dieren. Samen goed voor 76 van de 150 zetels.
Volgens de PVV zijn de kosten om iemand gevangen te houden erg hoog en is het onaanvaardbaar dat die kosten niet kunnen worden verhaald op de gevangene. Wat de PVV betreft, wordt het hele financiële vermogen van een gevangene gevorderd.
De minister van Justitie (Ernst Hirsch Ballin) is sinds oktober al aan het onderzoeken of het mogelijk is om van een vermogende gevangene een bijdrage voor 'kost en inwoning' te vragen. Een Kamermeerderheid wil dat de justitie-minister snel met voorstellen komt.
Gezellig. Ook morgen tentamen dan?quote:
Nee dat niet, vakantiequote:Op woensdag 24 januari 2007 00:23 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Gezellig. Ook morgen tentamen dan?![]()
Komt door de spanning he...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga ook nog niet pitten, morgen vroeg mondeling, maar heb geen slaap.
Biertje?quote:
quote:
Nee, gewoon omdat ik in een ander ritme zit deze week.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Komt door de spanning he...
Ik ben wel moe, maar moet nog 90 sheets.
Weer helemaal bij.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:04 schreef golfer het volgende:
Nog even de laatste USA-aflevering van Prison Break nu bekijken.
Succesquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Nog even leren met de computer uit... Dat werkt meestal toch wat efficienter
quote:
En Golfer heeft daarna niet meer getongzoent ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb mijn mondeling al gehad
* Bluezz houdt verder haar mondje dicht, en ga ff paar uurtjes liggen
quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:33 schreef tong80 het volgende:
En Golfer heeft daarna niet meer getongzoent ?
Goeie collega'squote:Op woensdag 24 januari 2007 02:14 schreef sjimz het volgende:
Als ik niet naar de kroeg kan dan komt de kroeg nbaar mij toe!
Net 4 collegas langsgeweest met een koelkast vol met guinness
My kind of guys!quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:14 schreef sjimz het volgende:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:14 schreef sjimz het volgende:
En kruipend naar huisquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:19 schreef rubbereend het volgende:dan kun je tenminste de WC makkelijk vinden
1.72 m. is inderdaad wel erg jong grut.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:20 schreef sjimz het volgende:
Dat is het voordeel als je op een wijkteam zit met jong grut
Ze hebben wel mogen schrijven op mijn voet
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
1.72 m. is inderdaad wel erg jong grut.
Geheugentje he?quote:
Die was er ooit wel en die lag in de 1.65 ofzo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Geheugentje he?
Hoe ben je ooit aangenomen?
Dacht dat er een minimale lengte was?
En cup AA voor vrouwen, maar voor mannen dus ook die lengte?quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:24 schreef sjimz het volgende:
Die was er ooit wel en die lag in de 1.65 ofzo.
Je wilt toch niet bij die landverradersquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
En cup AA voor vrouwen, maar voor mannen dus ook die lengte?
Tering, ik had gewoon een juut kunnen worden dus met 1.76?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:27 schreef sjimz het volgende:
Je wilt toch niet bij die landverraders![]()
Trusteh boeren en buitenlui en ook tong80.quote:
Geniet maar even lekker van je weekje ziektewet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:31 schreef sjimz het volgende:
Volgende week dinsdag ga ik weer aan het werk
stillequote:Op woensdag 24 januari 2007 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou een hele goede stille geweest kunnen zijn, als ik wat jonger was.
Dan moet je haar liefje tong80 even achtervolgen, zoals zij dat doet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:36 schreef rubbereend het volgende:
gisteren kwam Ole ineens binnen.................... daar wacht ik nog op
fotoboek is makkelijkerquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je haar liefje tong80 even achtervolgen, zoals zij dat doet.
Gegarandeerd dat je haar ergens in zijn topics tegen komt.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:43 schreef golfer het volgende:
Ik ga trouwens ook achter die befaamde billen liggen.
Trusteh allemaal.
Drink dan nog maar een biertje op mijn kosten in afwachting van .....quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:36 schreef rubbereend het volgende:
gisteren kwam Ole ineens binnen.................... daar wacht ik nog op
dank u, maar lang wachten ga ik niet meer trekkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 03:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Drink dan nog maar een biertje op mijn kosten in afwachting van .....
16.45 (maar kan soms ook eerder zijn)quote:
Dan bij deze het verzoek aan NOCA de link naar het Hools mascottes topic te updaten in de OPquote:
Inderdaad. Hoeveel coaches hebben hun excuus moeten aanbieden nadat ze Advocaat soms op echt hele harde wijze hadden aangevallen na "De Wissel".quote:
Is het tandje explosief?quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:42 schreef Againzender het volgende:
goedemorgen.
Axel heeft nogal last van een tandje, alsof het luchtalarm hier afgaat
quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:02 schreef pascalheister het volgende:
mogge
ben ik wel bang voorquote:
voor ons hoef je alleen de afwijkenede/gekke bij te houdenquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:54 schreef Bluezz het volgende:
Mooooooooooooooooooooorning
Alle telefoontjes bijhouden vandaag, of je ze kan afhandelen en zo nee wat er mee gebeurt is
Ze zijn stapelgek geworden hiero
moet je enigma ook eens proberenquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga op school aan in elk geval, tot later.
Dat zijn ze allemaal. Wat moeknouwdoendan ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:14 schreef Bjoro het volgende:
voor ons hoef je alleen de afwijkenede/gekke bij te houden
Zeggen dat je het automatische antwoordapparaat bentquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal. Wat moeknouwdoendan ?
vooruit dan maar omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:48 schreef dndiek het volgende:
Zal ik dan nog maar even zeggen dat ik de volgende HOOLS open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |