Landzaatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan je van De Jong en landzaat niet zeggen
Bij Maud?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks een cursusje kunstschilderen.
Daar balen ze dan ook flink van, hoewel Cornelis v.d. Berg net deed alsof hij niet boos was.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:10 schreef SCH het volgende:
De pagina met radio en televisiegegevens was die van gisteren
Vreemde reactie net idd bij Eén vandaag, ik had er toch wel van gebaald, hij deed bijna alsof het 'm niet interesseerde.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar balen ze dan ook flink van, hoewel Cornelis v.d. Berg net deed alsof hij niet boos was.
Gefietst, getrained, haartjes geverfd/ontgrijst. En u dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:57 schreef SCH het volgende:
Hallo Hoolsbewoners, hoe is het ermee en waarom dan?
Boerenkool net op. Blijft niet te vreten.quote:
bahquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Boerenkool net op. Blijft niet te vreten.
Ik wacht altijd tot het wat minder lekker isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:47 schreef maril het volgende:
Ik krijg honger , ga koken en het lekker opeten.
En dan weer opwarmen in de magnetronquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wacht altijd tot het wat minder lekker is
Peestampquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:44 schreef Suijk het volgende:
Peestamp is lekker, maar boerenkool ook! Ik ga voor de pasta vandaag.
o okequote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:53 schreef toma het volgende:
[..]
Hutspot met hasjee
(peestamp op zn Tilburgs)
Wel netjes achteraan aansluiten he!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o oke
goed ik ga in de file staan..
Ik stond vanmiddig met de trein in de filequote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o oke
goed ik ga in de file staan..
Was ie ontspoort danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik stond vanmiddig met de trein in de file![]()
Stoptreinen voor intercity'squote:
Ja, er stond een dubbeldekker op 2 sporenquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stoptreinen voor intercity's
Op het traject Rotterdam - Utrecht krijgen ze dat erg vaak voormekaar
Ik zou gewoon in Groningen blijven, hoef je ook geen Amsterdams te leren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:19 schreef clauwheee het volgende:
Dus ik moet naar Amsterdam verhuizen om Gronings te leren?
Maar een nieuwe jas gehaald. Duur geintje
Had je beter een lelijke goedkope kunnen kopenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:19 schreef clauwheee het volgende:
Amsterdams...nee..tou eem!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zou gewoon in Groningen blijven, hoef je ook geen Amsterdams te leren.
ligt er aan wat voor eenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:19 schreef clauwheee het volgende:
Voor je vinger naar het ziekenhuis en met een klaplong terug komenquote:Ingeklapte long Collen na medische fout
23/1/2007 19:26
Feyenoorder Pieter Collen ligt tot zeker eind deze week in het ziekenhuis met een ingeklapte long, die het resultaat is van een medische misser.
Collen ging vorige week naar het Rotterdamse ziekenhuis Ikazia voor een operatie aan een gebroken ringvinger. Het werd een ingreep met vervelende gevolgen: de Belgische verdediger ligt in het ziekenhuis met een ingeklapte long.
Aanvankelijk ging Collen gewoon naar huis na de operatie aan zijn vinger. Enkele dagen later hij keerde terug in het ziekenhuis, omdat hij last bleef houden van zijn longen. Na onderzoek bleek de Belg te maken te hebben met een ingeklapte long.
Bij het verdoven voor de vingeroperatie was het misgegaan in het Rotterdamse ziekenhuis, waardoor er vocht in de longen kon komen. Woensdag wordt duidelijk hoe lang Collen nodig heeft om weer helemaal te herstellen.
Ach, ze hebben z'n been niet geamputeerd...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor je vinger naar het ziekenhuis en met een klaplong terug komen
Hij kon er dan nooit slechter van geworden zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, ze hebben z'n been niet geamputeerd...
Zijn trouwring zat vastquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:48 schreef VoreG het volgende:
Operatie aan een gebroken ringvinger? Spalken en weer doorgaan, wat een watje.
Ooijer?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:48 schreef VoreG het volgende:
Operatie aan een gebroken ringvinger? Spalken en weer doorgaan, wat een watje.
tja, Belgen en Rotterdamquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor je vinger naar het ziekenhuis en met een klaplong terug komen
ik ben ook erg tevreden over mijn pizzaquote:
Ik wil het niet weten!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben ook erg tevreden over mijn pizza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |