I go where the fish goes...quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik een winst van ongeveer 1500 dollar (over 2 jaar dus niet dat ik er nou stinkend rijk van word)
Ja, helaas heb ik geen invites meer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:02 schreef borisz het volgende:
[..]
helaas zijn de signups gesloten, is dr ook een invite systeem?![]()
quote:
Nu pas ?? das laat, veel succesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om naar het werk te gaan
Tot vanavond![]()
Ja, klopt. Ik werd vandaag gebeld of ik van 16.45 tot 20.00 uur wilde werken. Vind ik niet zo erg voor 1 keer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nu pas ?? das laat, veel succes
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:32 schreef VoreG het volgende:
Vandaag in de media
Ze zullen toch niet zo dom te zijn om dit zo naar buiten te brengen? Je hebt al een slecht imago en dan ga je dit soort dingen zeggen.
Het afschuiven op een toevallige passant. Dat kan ook natuurlijkquote:Bezoeker brengt Amsterdamse moskee in problemen
Uitgegeven: 23 januari 2007 15:42
AMSTERDAM - Een bezoeker van de Assoenna-moskee in het Amsterdamse stadsdeel Westerpark heeft het gebedshuis dinsdag in grote problemen gebracht.
De man had tegen het universiteitsblad Folia gezegd dat studentencabaretier Ewout Jansen mocht worden "doodgemaakt" naar aanleiding van zijn grappen over moslims. Volgens Folia was de man de tolk van de moskee.
In een allerijl gearrangeerd gesprek tussen het moskeebestuur en wethouder Ahmed Aboutaleb bleek dat het hier om een bezoeker ging, liet een woordvoerder van de gemeente Amsterdam weten.
"De moskee neemt honderd procent afstand van de uitspraken van die man. Ze vinden het verschrikkelijk dat ze hiermee in verband worden gebracht." De man is niet meer welkom in de moskee, aldus de zegsman.
Toch gelukt (en nog gestudeerd voor het tentamen van morgen ook).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen een half uur een post van je
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Toch gelukt (en nog gestudeerd voor het tentamen van morgen ook).
quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Toch gelukt (en nog gestudeerd voor het tentamen van morgen ook).
Beetje extra verdienenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik werd vandaag gebeld of ik van 16.45 tot 20.00 uur wilde werken. Vind ik niet zo erg voor 1 keer.
en dank je
Nou idd, daarom blijf ik m'n studietijd ook maar rekkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]zo zag mijn studie tijd er ook uit.... mooi was die tijd
Verstandigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nou idd, daarom blijf ik m'n studietijd ook maar rekken![]()
quote:
quote:
Gomes, Alex, Salcido, Farfan, Kone, Simons en Mendez schenen wat problemen te hebben met het paspoortquote:
En Kluivert en Reiziger hebben bedanktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gomes, Alex, Salcido, Farfan, Kone, Simons en Mendez schenen wat problemen te hebben met het paspoort
daarom, onze laatste kans voor een geselcteerde speler voor Oranje was Jan!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gomes, Alex, Salcido, Farfan, Kone, Simons en Mendez schenen wat problemen te hebben met het paspoort
Harris Huizingh en Martin Drent zitten nog steeds op een belletje te wachtenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
't is maar een oefenwedstrijd tho, maar van Basten heeft onderhand wel meer proefballonnetjes opgelaten dan die minister van de LPF, Nawijn ofzo.
Misschien roept hij Van 't Schip wel op, omdat hij nog steeds zo goed doet op de training...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Harris Huizingh en Martin Drent zitten nog steeds op een belletje te wachten
Die zit er toch al bij? Als een van zijn assistentenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Misschien roept hij Van 't Schip wel op, omdat hij nog steeds zo goed doet op de training...
Hoe kan hij anders tenslotte meedoen aan de training..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die zit er toch al bij? Als een van zijn assistenten
u got mequote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:56 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hoe kan hij anders tenslotte meedoen aan de training..
En hoe...quote:
Invaliden met wapenstok en pepperspray dan.quote:
en mijn blafferquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Invaliden met wapenstok en pepperspray dan.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:14 schreef borisz het volgende:
VOORLOPIGE SELECTIE NEDERLANDS ELFTAL
Verdediging: Wilfred Bouma (Aston Villa, Eng)
Stonden ook al fouten (en censuur) in toch?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:04 schreef SCH het volgende:
Matig krantje trouwens: De Pers
Censuur weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:06 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Stonden ook al fouten (en censuur) in toch?
Gratis is waardeloosquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Censuur weet ik niet.
De pagina met radio en televisiegegevens was die van gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |