quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:46 schreef Messenga het volgende:
Even voor ze zekerheid, Schoppen aas en koning, ruiten vrouw en boer had niets opgeleverd dan high card hé?
99,5% van de pokeraars geloof ikquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het moet me nog steeds overkomen dat ik een Royal Flush krijg
idd...quote:
één keer in het echt gehad, dat was best lekker. Alleen viel er niet veel aan te verdienen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wist et.
Het moet me nog steeds overkomen dat ik een Royal Flush krijg
Tot over een half uur (kijken of het lukt)quote:
Amateurquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één keer in het echt gehad, dat was best lekker. Alleen viel er niet veel aan te verdienen.
Ik verwacht binnen een half uur een post van jequote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Tot over een half uur (kijken of het lukt)![]()
quote:
Ik poker veelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]poker jij veel Sjimz? Of was jij bij de inval in Vleuten?
waar heb je die vandaan getrokken?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef Messenga het volgende:
Marco_V-Simulated_(The_Marco_V_Edits)_Promo-CDS-2007-DOC.torrent
in het echt is ook veel leukerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik poker veelAlleen niet op internet..
helaas zijn de signups gesloten, is dr ook een invite systeem?quote:
Maar op internet win ik meer.quote:
Op internet heb ik toch altijd het gevoel dat een goede computertechneut wel iets kan sjoemelen.quote:
quote:
Tot nu toe heb ik een winst van ongeveer 1500 dollar (over 2 jaar dus niet dat ik er nou stinkend rijk van wordquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op internet heb ik toch altijd het gevoel dat een goede computertechneut wel iets kan sjoemelen.
Ik weet het, ik ben paranoia
nou, dat valt wel mee, als ervaren speler pik je even snel de prutsers eruit..... om ze vervolgens van hun geld te ontdoenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan is het voor de minder ervarenen wat moeilijker en voor de gevorderden wat makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |