Dan ben ik al bijna op weg naar het werkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef RayMania het volgende:
06:15 op vind ik een beetje vroeg ja.
dan zit ik al aan de uitsmijtersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef RayMania het volgende:
Dan draai ik me nog een keer om in mijn bedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ben ik al bijna op weg naar het werk
En tot hoe laat werk je?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ben ik al bijna op weg naar het werk
Mietjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef RayMania het volgende:
quote:Een Saudische drugsgebruiker moet van een rechter zes maanden lang de Koran uit zijn hoofd leren. Wanneer hij er daarna niet in slaagt het heilige boek volledig te citeren, moet hij alsnog een jaar de gevangenis in. Dat meldde de Saudische krant al-Watan dinsdag.
De Koran telt 77.000 woorden. Het duurt gemiddeld twee jaar om een 'hafez' te worden, ofwel iemand die de volledige tekst uit zijn hoofd kent.
Goed plan, al ben ik benieuwd hoe ze dit willen aanpakken. Je salaris voor werk in de gevangenis is niet echt hoog (quote:Een kleine meerderheid in de Tweede Kamer wil dat de kosten van gevangenschap verhaald worden op de gevangene. Geert Wilders' Partij voor de Vrijheid (PVV) diende daartoe vandaag een motie in die werd gesteund door CDA, VVD, SGP en de Partij voor de Dieren. Samen goed voor 76 van de 150 zetels.
Volgens de PVV zijn de kosten om iemand gevangen te houden erg hoog en is het onaanvaardbaar dat die kosten niet kunnen worden verhaald op de gevangene. Wat de PVV betreft, wordt het hele financiële vermogen van een gevangene gevorderd.
De minister van Justitie (Ernst Hirsch Ballin) is sinds oktober al aan het onderzoeken of het mogelijk is om van een vermogende gevangene een bijdrage voor 'kost en inwoning' te vragen. Een Kamermeerderheid wil dat de justitie-minister snel met voorstellen komt.
Gezellig. Ook morgen tentamen dan?quote:
Nee dat niet, vakantiequote:Op woensdag 24 januari 2007 00:23 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Gezellig. Ook morgen tentamen dan?![]()
Komt door de spanning he...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga ook nog niet pitten, morgen vroeg mondeling, maar heb geen slaap.
Biertje?quote:
quote:
Nee, gewoon omdat ik in een ander ritme zit deze week.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Komt door de spanning he...
Ik ben wel moe, maar moet nog 90 sheets.
Weer helemaal bij.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:04 schreef golfer het volgende:
Nog even de laatste USA-aflevering van Prison Break nu bekijken.
Succesquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Nog even leren met de computer uit... Dat werkt meestal toch wat efficienter
quote:
En Golfer heeft daarna niet meer getongzoent ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb mijn mondeling al gehad
* Bluezz houdt verder haar mondje dicht, en ga ff paar uurtjes liggen
quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:33 schreef tong80 het volgende:
En Golfer heeft daarna niet meer getongzoent ?
Goeie collega'squote:Op woensdag 24 januari 2007 02:14 schreef sjimz het volgende:
Als ik niet naar de kroeg kan dan komt de kroeg nbaar mij toe!
Net 4 collegas langsgeweest met een koelkast vol met guinness
My kind of guys!quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:14 schreef sjimz het volgende:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:14 schreef sjimz het volgende:
En kruipend naar huisquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:19 schreef rubbereend het volgende:dan kun je tenminste de WC makkelijk vinden
1.72 m. is inderdaad wel erg jong grut.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:20 schreef sjimz het volgende:
Dat is het voordeel als je op een wijkteam zit met jong grut
Ze hebben wel mogen schrijven op mijn voet
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
1.72 m. is inderdaad wel erg jong grut.
Geheugentje he?quote:
Die was er ooit wel en die lag in de 1.65 ofzo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Geheugentje he?
Hoe ben je ooit aangenomen?
Dacht dat er een minimale lengte was?
En cup AA voor vrouwen, maar voor mannen dus ook die lengte?quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:24 schreef sjimz het volgende:
Die was er ooit wel en die lag in de 1.65 ofzo.
Je wilt toch niet bij die landverradersquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
En cup AA voor vrouwen, maar voor mannen dus ook die lengte?
Tering, ik had gewoon een juut kunnen worden dus met 1.76?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |