ik heb hem ook maar uitgezet. Kijken of het bevalt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef pascalheister het volgende:
ik heb hem ook nog aanstaan hoor
ja ik nu ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik heb hem ook maar uitgezet. Kijken of het bevalt.
Dus ik was niet de enige ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik heb hem ook maar uitgezet. Kijken of het bevalt.
ik wist dat die optie er bij stond, maar wist niet precies wat het inhieldquote:
Noca heeft die OP link gemaaktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:43 schreef DIGGER het volgende:
Ik weet niet van wie de Hools OP is (Gerwin zegt me niks), maar dit is de nieuwe: HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic deel 2
Die kan dus de oude, volle, vervangen in de OP.
Ik heb hem al jaren uitstaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef Bos81 het volgende:
ik wist dat die optie er bij stond, maar wist niet precies wat het inhield
Je zou hem voor de gein eens aan moeten zetten. Dan zie je hoe irritant het is.quote:
Was bij ons niks aan de hand hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef VoreG het volgende:
Net wezen trainen, hele veld was bevroren. Niet lekker trainen is dat.
Zal wel afgelast worden.
ik zag het laatste, waar die moeder helemaal over de zeik was.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef SCH het volgende:
Ik heb weer genoten van de Rijdende Rechter
Heerlijk was hetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef SCH het volgende:
Ik heb weer genoten van de Rijdende Rechter
Dan ben ik al bijna op weg naar het werkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef RayMania het volgende:
06:15 op vind ik een beetje vroeg ja.
dan zit ik al aan de uitsmijtersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef RayMania het volgende:
Dan draai ik me nog een keer om in mijn bedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ben ik al bijna op weg naar het werk
En tot hoe laat werk je?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ben ik al bijna op weg naar het werk
Mietjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef RayMania het volgende:
quote:Een Saudische drugsgebruiker moet van een rechter zes maanden lang de Koran uit zijn hoofd leren. Wanneer hij er daarna niet in slaagt het heilige boek volledig te citeren, moet hij alsnog een jaar de gevangenis in. Dat meldde de Saudische krant al-Watan dinsdag.
De Koran telt 77.000 woorden. Het duurt gemiddeld twee jaar om een 'hafez' te worden, ofwel iemand die de volledige tekst uit zijn hoofd kent.
Goed plan, al ben ik benieuwd hoe ze dit willen aanpakken. Je salaris voor werk in de gevangenis is niet echt hoog (quote:Een kleine meerderheid in de Tweede Kamer wil dat de kosten van gevangenschap verhaald worden op de gevangene. Geert Wilders' Partij voor de Vrijheid (PVV) diende daartoe vandaag een motie in die werd gesteund door CDA, VVD, SGP en de Partij voor de Dieren. Samen goed voor 76 van de 150 zetels.
Volgens de PVV zijn de kosten om iemand gevangen te houden erg hoog en is het onaanvaardbaar dat die kosten niet kunnen worden verhaald op de gevangene. Wat de PVV betreft, wordt het hele financiėle vermogen van een gevangene gevorderd.
De minister van Justitie (Ernst Hirsch Ballin) is sinds oktober al aan het onderzoeken of het mogelijk is om van een vermogende gevangene een bijdrage voor 'kost en inwoning' te vragen. Een Kamermeerderheid wil dat de justitie-minister snel met voorstellen komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |