quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:00 schreef Mark het volgende:
Kijk, tot nu toe geweigerd om in OUD te posten, maar hier kan het wel:
[ afbeelding ]
Aahhh je krijgt jeuk van OUD he?quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:00 schreef Mark het volgende:
Kijk, tot nu toe geweigerd om in OUD te posten, maar hier kan het wel:
[ afbeelding ]
prinses irene kon toch ook zo goed met bomen praten ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:31 schreef DIGGER het volgende:
Kleine kink in de kabel: Kids zijn besmet met e.o.a. geheimzinnig "groen-links virus" met duidelijke ziekteverschijnselen
[ afbeelding ]
Inderdaad, echt onder de indruk van een nieuwe omgeving is meneer niet...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:54 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb zaterdag even kunnen kijken naar de vorderingen vanRaul
![]()
Grote knalblauwe kijkers en een blond koppie met wat krullen & slag in 't haar. En niet echt onder de indruk van een voor hem nieuwe omgeving met veel mensen.![]()
Nathanquote:
Maar even, he? Dan ben je weer veeeeeeeeel ouder dan ikquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:16 schreef Doc het volgende:
Mark, gefeliciteerd met je verjaardag! Vanwege privacy overwegingen zal ik achterwege laten hoe oud je geworden bent(even oud als ik ben)
Helaas niet. En zelf Brant in DenBosch heb ik aan me voorbij moeten laten gaan. Ik was ook niet lichamelijk in topconditie - maar dat krijg je al snel met die bejaardenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Maar even, he? Dan ben je weer veeeeeeeeel ouder dan ik
Maar thnx! Ben overigens niet meer naar Fu geweest, griep gehad deze week![]()
Goeiendag zeg, kunnen we het weer over kinderen hebben in plaats van die spionnentaal?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Helaas niet. En zelf Brant in DenBosch heb ik aan me voorbij moeten laten gaan. Ik was ook niet lichamelijk in topconditie - maar dat krijg je al snel met die bejaarden![]()
Over twee weken trouwens Hermano (you know, met Kyuss' John Garcia) in Eindhoven. Daar wl ik nog wel heen - C ook en moet dus nog wat qua oppas regelen (hoewel M - hee toch ontopic- vast graag mee zou gaan). Jij ook interesse om daar heen te gaan?
Nog verder offtopic: ik kwam ervandaag achter dat er een nieuwe MonsterMagnet dit weekend uit komt!
OKquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goeiendag zeg, kunnen we het weer over kinderen hebben in plaats van die spionnentaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |