nog? al zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:26 schreef Doc het volgende:
[..]
M (van 10) is de voetbalfanaat (en rocker; speelt graag snel en hard op haar electrisch gitaar).
Hoewel R (9) niet op voetbal zit doet ze wel mee met het schoolvoetbaltoernooi (vorige keer was ze meer geintresserd in het doen van de radslag tijdens de wedstrijd - en moest na de eerste wedstrijd beloven dat alleen te doen als het team gescoord had).
Dit jaar ben ik trouwens coach van het meiden team (dus van M & R). Ik ben benieuwd
Doen die van jou nog aan sport?
Was wel grappig iddquote:
Van beide teams heeft ze een shirtjequote:Op woensdag 23 april 2008 20:16 schreef tong80 het volgende:
Cool Doc.
Ik vroeg aan M of ze ook fan was van Liverpool. Natuurlijk zei ze. Maar ook van Ajax hoor
Is the pope catholic?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:16 schreef tong80 het volgende:
Ik vroeg aan M of ze ook fan was van Liverpool.
Ik wilde het uit haar eigen mond horenquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hef je tijdens een wedstrijd ook wel eens het You'll Never Walk Alone aan, Doc?
Ik dacht dat jij als voorbeeld diende voor de SIRE campagne?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:52 schreef Doc het volgende:
[..]Nee, maar ik ben wel behoorijk fanatiek - het kan nog net. Ik bedoel, het is nog sportief hoe ik aan de kant sta (ik heb het nagevraagd voor de zekerheid
)
quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij als voorbeeld diende voor de SIRE campagne?.
Ai, gepoort door je eigen dochter....quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:43 schreef Doc het volgende:
daarna de meiden tegen (een deel van de) ouders voetballen.
Als ze dat zou doen, zou ik me direct omkeren en haar tackellen denk ik - no mercyquote:
quote:
Ik heb het net doorgegeven (ze ligt op de bank naast me wat te lezen) en ze zegt bedankt!quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:21 schreef tong80 het volgende:
Gefeliciteerd Doc. Feliciteer M namens mij
En ik twijfel daar ook niet aanquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:37 schreef Doc het volgende:
Als ze dat zou doen, zou ik me direct omkeren en haar tackellen denk ik - no mercy
Geniet van de komende zomermaanden, daarna rent je oudste je eruit.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:43 schreef Doc het volgende:
na de zomer op het grote veld. Ik ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |