quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:06 schreef Bjoro het volgende:
de nieuwe Annamarie Thomas ?
[ afbeelding ]
die vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar Annamarie Thomas lijkt me nou niet het goede voorbeeld
Tonny de Jong....quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die vind ik wel lekker
Had ook Christine Aaftink kunnen noemen, natuurlijk.......
quote:Op zondag 16 december 2007 19:24 schreef Mark het volgende:
Mini-me heeft door dat er nog een dimensie is: hoogte:
[ afbeelding ]
leuke foto'squote:Op zaterdag 22 december 2007 15:06 schreef Bjoro het volgende:
de nieuwe Annamarie Thomas ?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:46 schreef Mark het volgende:
Ge-inspireerd door 3rd Rock from the sun:
"Incoming message from the Big Giant Head"
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:46 schreef Mark het volgende:
Ge-inspireerd door 3rd Rock from the sun:
"Incoming message from the Big Giant Head"
[ afbeelding ]
quote:
Mijn Italiaans is niet goed genoeg om dat helemaal te vattenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:02 schreef DIGGER het volgende:
Myrthe scoort meer dan de hele voorhoede van Liverpool, lijkt me.
Kady heeft hier een nieuw liedje verzonnen: "Chi non salta e Juve-Nero" (ipv Bianconero of Juventino)
Verkeerde topicquote:
Weet je, het verbaast me absoluut niet dat ze:quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:36 schreef Doc het volgende:
Myrthe was "de stofzuiger" op het middenveld.
Ik had het er vandaag nog langs de lijn overquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:02 schreef tong80 het volgende:
Digger.....Myrthe kan door die genen nooit een fluwelen techniek hebben
quote:
M (van 10) is de voetbalfanaat (en rocker; speelt graag snel en hard op haar electrisch gitaar).quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:15 schreef bixister het volgende:
leuk topic! bedankt voor de tip, Mark! en erg leuk omNathan
te zien.
doc, ik begrijp dat een van jouw dochters een waar voetbaltalent is? (of allebei?) stoer!
Whehe.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:26 schreef Doc het volgende:
(vorige keer was ze meer geintresserd in het doen van de radslag tijdens de wedstrijd
tongetjes horen niet bij het waterquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:08 schreef tong80 het volgende:
Verder Heb ik misschien kinderen van een jaar of 20 in Vlieland of op Terschelling die hun vader niet kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |