aangezien hij snel praat moet je snel luisterenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
pierre wind aan de lijn, ik hoor heel veel, maar kan weinig woorden onderscheiden
ben ik niet zo goed inquote:Op maandag 22 januari 2007 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangezien hij snel praat moet je snel luisteren
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:30 schreef borisz het volgende:
ff wat vorige delen aan de OP toegevoegd
Dat lijkt maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:44 schreef Seraphina het volgende:
Nou, ik zie dat `t forum het weer doet. En ik zie dat D.Rose eigenlijk een van de weinigen was die hier op kon komen gisteren hahahaha.
Waar staat datquote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:49 schreef BobRooney het volgende:
Ben ik dan echt de enige die de Coen en Sander show helemaal niks aan vind?
Ik lees meer positieve dingen. Maar het topic is nog jongquote:
Ik stoor me er niet aanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:54 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik lees meer positieve dingen. Maar het topic is nog jong![]()
Wat vind jij van de Coen en Sander show?
tot straks dan maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:10 schreef B.A.Trix het volgende:
zoooooo eventjes een ordinaire tvp voor straks..![]()
Houston, we have a problemquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:17 schreef Againzender het volgende:
Zitten ze op locatie op de maan ofzo?
[afbeelding]
volgens mij zijn ze niet geheel vrij in hun keuze, en dan vooral overdag.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:53 schreef BobRooney het volgende:
Hoe zit het eigelijk? Mogen de DJ's echt zelf weten wat ze draaien. Of krijgen ze elke dag een lijst met nummers die ze moeten draaien?
Afgelopen week zei een DJ (weet niet meer wie) dat ie één vrije keuze had.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:53 schreef BobRooney het volgende:
Hoe zit het eigelijk? Mogen de DJ's echt zelf weten wat ze draaien. Of krijgen ze elke dag een lijst met nummers die ze moeten draaien?
genoegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoeveel zou di-rect betaald hebben?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:56 schreef bleiblei het volgende:
Coen & Sander show.
Jammer dat het om 4 uur begint.
Ik zit altijd tussen 5 en 8 in de auto.
quote:
die avatarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:30 schreef ChatGirl het volgende:
Er staat mij iets bij dat DJ's overdag 1 vrije keuze per uur hadden. Dit is wel al van een paar jaar geleden, geloof rond de Ruud de Wild om 16.00 tijd, dus of het ondertussen veranderd is, weet ik ook niet.
En hallo allemaal trouwens!
geen idee, maar ik heb geen last van muizen meer nu.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:55 schreef BobRooney het volgende:
ARGH...mijn oren...wat was dat?
Van Almere naar Eindhovenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb jij 3 uur lang files of moet je gewoon een tering eind rijden?
Vrouwen bij radioshows zijn tof.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:53 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Mits zonder Astrid, nog maar een paar daagjes![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:53 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Mits zonder Astrid, nog maar een paar daagjes![]()
quote:
quote:
Good Things Endquote:
ik denk dat natan er vast bij komt zittenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vrouwen bij radioshows zijn tof.
Op Slam FM was die show met Frank Dane geen reet meer aan toen Kristel weg ging.
Maar Astrid gaat dus weg.... Komt er een nieuwe vrouw?.
waarom niet? mooie vrouw.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:07 schreef IedeK. het volgende:
Heeft Paul nou al een Fok-account?
Waarom wel? Dat mooie valt best mee, dus een linkje voor degene die wel wilde kijken was voldoende geweestquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
waarom niet? mooie vrouw.
quote:
Jet had 'm moeten lokkenquote:Ik had Paul dus vorige week gemaild met de vraag of hij ook niet een Fok! account wilde aanmaken en een keertje zijn gezicht wilde laten zien. Hij zei dat hij er over na zou denken. We kunnen `m ook niet dwingen natuurlijk, als `ie er geen zin in heeft, heeft `ie er geen zin. Hij zit ook niet op het meest handige tijdstip met zijn programma qua fokkerij (voor mij iig)
Maar toch
3fm
Paul
Popduel![]()
PUB is de andere kant opquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
voor jou dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is precies de taak van een producer tijdens een radioprogramma ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:40 schreef bleiblei het volgende:
Nathan is toch producer?
Hoi Seraphinaquote:
Tijdens de uitzending de belhamels...eh...DJ's in de hand houden en terugroepen als ze te ver gaan, telefoon/mail/sms enz. beantwoorden, gasten ontvangen/verzorgen, telefoonnummers e.d. opzoeken en nog een heeeeleboel meer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:46 schreef Kiepkantel het volgende:
[..]
Wat is precies de taak van een producer tijdens een radioprogramma ?
Ik acht die kans aanwezigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:11 schreef Seraphina het volgende:
Wie is er straks weer bij tijdens MetMichiel?
Veronica Magazine, de radiorubriek achterin. t is maar een kort stukje hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:36 schreef -Hans- het volgende:
Vraagje voor MichielV [afbeelding] ! op je site staat een stukje van een interview, maar in welk blad staat het interview en/of wil je het hele interview misschien ergens online zetten? Net het gedeelte over het Ekstra weekend staat er niet op.
Dat heb ik weer gemist, ik heb de rest gehoordquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
alleen gisteren in de auto in een stuip gelegen om Giep Giep Ghoeratoen Michiel die Spanjaard belde...
Ja! Ik was er zonder dat ik 3FM aan had. Dat is toch wel een no-go in dit topic.quote:
Little Britain! Shame on you als je het nog nooit hebt gezien.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dat was weer een kleine VeenstraVeenstra-remix (baby-geluidje (of wat het ook is)).![]()
heeyquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
Gezelligheid, we zijn er weer!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Little Britain! Shame on you als je het nog nooit hebt gezien.![]()
![]()
Mag ik vragen hoeveel mensen zich ongeveer opgeven voor de popquiz?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
Gezelligheid, we zijn er weer!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:11 schreef ChatGirl het volgende:
hoi TheVulture en Toad!
Sluit ik me bij aan. Nog nooit gezien. Toch maar eens gaan bekijken binnenkort.quote:
Dank je, Michiel! ik zal binnenkort even een bezoekje brengen aan de plaatselijke kiosk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:55 schreef MichielV het volgende:
[..]
Veronica Magazine, de radiorubriek achterin. t is maar een kort stukje hoor.
Ik denk de hele tijd dat jij Domien bent, vanwege je avatar.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Nog nooit gezien. Toch maar eens gaan bekijken binnenkort.
Oh jij had ook gebeld? Sorry....:)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel mensen zich ongeveer opgeven voor de popquiz?
Je belde me nl. niet terug gisteren
Wie weet probeer ik het binnenkort weer eens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh jij had ook gebeld? Sorry....:)
Gemiddeld zijn er een stuk of 10 mensen die zich opgeven
Vind het toch wel een enorme kneiter hoor... maar mijn alltime fave van 3DD is When you're gonequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kryptonite is geen goede reclame voor 3 Doors Down
Mensen die over Superman zingen kan ik niet serieus nemenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind het toch wel een enorme kneiter hoor...
Ja ik ook!!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, ik wil ook een badeend
en een request horen
het is een beenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:36 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ja ik ook!!!
Je weet het he, als er twee honden vechten om een bot...
wasda voor 'n beest?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:38 schreef Toad het volgende:
i 'm the bufferone
Stone Temple Pilotsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:39 schreef Seraphina het volgende:
D.Rose wat had jij gevraagd? Want ik word hier aan de kant geschoven voor de fokking Who...;)(toeval wil dus dat ik dat sowieso al voor vandaag wilde aanvragen in het laatste uur)
De songtekst voor een ieder die wil meezingen.quote:"The Edge Of Heaven"
I would lock you up
But I could not bear to hear you
Screaming to be set free
I would chain you up
If I'd thought you'd swear
The only one that mattered was me, me, me
I would strap you up
But don't worry baby
You know I wouldn't hurt you 'less you wanted me to
It's too late to stop
Won't the heavens save me?
My daddy said the devil looks a lot like you
You take me to the edge of heaven
Tell me that my soul's forgiven
Hide you baby's eyes and we can...
One last time might be forever
When the passion dies -
It's just a matter of time before my heart is
Looking for a home
I'm like a maniac, at the end of the day
I'm like a doggie barking at your door
So come take me back to the place you stay
And maybe we can do it once more
You say I'm dangerous
But don't worry baby
I get excited at the things that you do
And there's a place for us in a dirty movie
'Cos no-one does it better than me and you
Tell me that my soul's forgiven
Hide your baby's eyes and we can...
Please don't tell me lies
It's just a matter of time before my heart is
Looking for a home
I ain't got no more worries
I'm gonna spend some times with you
Loving you takes such courage
And don't you think that I know it
You tell me that my soul's forgiven
Hide your baby's eyes and we can...
Don't you tell me lies, because believe me baby
One day you'll wake up on your own.
I ain't got no more time for you
Everyone's got their eyes on you
I ain't got no more time for you
And don't you think that I know it
Hahaha altijd als ik MetMichiel luister vraag ik ook wat aan hoor. Mja, mijn requestje wordt ook nog weleens gedraaidquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:41 schreef D.Rose het volgende:
Maar ik blijf volhouden (al lijk ik wel een stalker, ik wil een request van mij horen
en een badeend eigenlijk ook wel
leuk verhaal:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
The songtekst voor een ieder die wil meezingen.
Ik luister nog geen maandquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:42 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Hahaha altijd als ik MetMichiel luister vraag ik ook wat aan hoor. Mja, mijn requestje wordt ook nog weleens gedraaid
Ah ja, goede redenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha! ach, zo'n verhaal pik je dan toch mooi even mee.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:49 schreef Seraphina het volgende:
Oei, ik moest via de mail mijn telefoonnummer doorgeven...
Waarom moet ik aan The Kumars denkenquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:58 schreef D.Rose het volgende:
*principes op zij heeft gezet
Ik heb een populaire plaat aangevraagd
Leuk he, nieuwsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:01 schreef Againzender het volgende:
* Againzender luistert even mee terwijl de pizza afbakt
quote:
mijn internetversie is veeel stabielerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:06 schreef D.Rose het volgende:
ben ik weer...
mijn internet hield er mee op
Toen vroeg je je vast af 'Welke michiel?'quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik luister nog geen maand
Een maand geleden wist ik nieteens wie Michiel was
lijkt me onmogelijk om een minder stabiel internet te hebben dan ikquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn internetversie is veeel stabieler![]()
Dankjewel, Sirolf, voor je informatie !quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijdens de uitzending de belhamels...eh...DJ's in de hand houden en terugroepen als ze te ver gaan, telefoon/mail/sms enz. beantwoorden, gasten ontvangen/verzorgen, telefoonnummers e.d. opzoeken en nog een heeeeleboel meer.
En natuurlijk voor de uitzending zorgen voor de nodige voorbereiding. Wat willen we vandaag behandelen of doen? Welke gasten willen we uitnodigen + het daadwerkelijke uitnodigen. Wat is er actueel? Welke vragen kunnen we stellen bij die-en-die quiz? Enz. Enz.
Een gigantische hoeveelheid regelwerk dus.
Ik las dat mensen graag wilde dat ene Michiel het glazen huis inging.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toen vroeg je je vast af 'Welke michiel?' [afbeelding]
* Sirolf is even voor een paar minuten overgeschakeld naar KXradio.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:13 schreef Seraphina het volgende:
Megahit alert...*last plaspauze in*
Nee hoor.quote:
Ik kan `m ongewild meezingen...quote:
Ik wil nog wel ff toevoegen dat ik sinds ik ook na 18:00u luister ik een nieuwe DJ bij heb die ik wel kan waarderenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik las dat mensen graag wilde dat ene Michiel het glazen huis inging.
Ik vroeg toen idd 'welke Michiel?'
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wil nog wel ff toevoegen dat ik sinds ik ook na 18:00u luister ik een nieuwe DJ bij heb die ik wel kan waarderen
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, want dan draaien ze 'm vast nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef Seraphina het volgende:
D.Rose wat heb je eigenlijk aangevraagd?
En dat kwam door Di-rect?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
ik moest ook ff weg terwijl Di-rect bezig was....
de kat had gespuugd
PM? Krijg ik ook eens een PMquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, want dan draaien ze 'm vast niet![]()
maar ik kan overal op dansenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg m ook niet.... pas als ik hem horen voorbij komen... het is in ieder geval een dance-achtig nummer
Leuk bandje inderdaad, ik kende ze nog niet maar deze single is echtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
omg die van Fall Out Boy is echt geweldig
Voor mij hoeft het niet hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Ik ga Andreas Johnson - Glorious of.... Basement Jaxx - Take Me Back To Your House aanvragen.
een mooi en een leuk nummerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Ik ga Andreas Johnson - Glorious of.... Basement Jaxx - Take Me Back To Your House aanvragen.
Zekers.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
een mooi en een leuk nummer
Geweldig dat bij AV vanochtend iemand weer eens Atomic Swing aanvroeg, misschien moet ik morgen maar weer eens The Pursuit of Happiness aanvragen om te kijken of ik een drie op een rij kan krijgen
Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
mot ik dan ff wat van Di-rect requesten?
![]()
in de map van de jaren 90 komt men never alone van 2 brothers on the 4th floor featuring des'ray & d-rock tegenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:35 schreef borisz het volgende:
*Boris duikt is de dancebakken op om een request aan te vragen
Je kunt ook NUquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Kan ik ff naar de wc
haha, leuk hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Kan ik ff naar de wc
voor Di-rect?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, leuk hoor.![]()
Mail is verstuurd.
Ja, en als speciale note heb ik er bij gezet dat jij de plaat zo goed vind. Oja, het gaat om het liedje Webcamgirl.quote:
Eigenlijk hoop ik dat je het echt gedaan hebtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, en als speciale note heb ik er bij gezet dat jij de plaat zo goed vind. Oja, het gaat om het liedje Webcamgirl.![]()
een request voor mijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, en als speciale note heb ik er bij gezet dat jij de plaat zo goed vind. Oja, het gaat om het liedje Webcamgirl.![]()
Hoezo? Moet je ook naar de wc?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dat je het echt gedaan hebt![]()
Zo kun je het ook interpreteren jaquote:
Ja, leg dat maar eens uit op het werk / school. Sterkte D.Rose.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dat je het echt gedaan hebt![]()
Ik interpreteer dingen graag zoals het mij het beste uitkomtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:53 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Zo kun je het ook interpreteren ja![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik interpreteer dingen graag zoals het mij het beste uitkomt
Meesturen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:57 schreef Sirolf het volgende:
Eigenlijk had ik Girls van Nizlopi willen aanvragen, maar ik denk dat ze die niet hebben staan in Dalet.
Die kennen mij natuurlijk niet als D.Rosequote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, leg dat maar eens uit op het werk / school. Sterkte D.Rose.![]()
Heb jij ff geluk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die kennen mij natuurlijk niet als D.Rose
En jij werd genoemd, netquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Annette !!!!!!!!!!!!!!!!! zometeen weer live on air, everywhere.![]()
Suc6 !!
Alweerquote:
Goede plaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Nu wil ik Moloko ook horen met Forever More
Zolang mijn username in combi met mijn naam niet op de radio wordt genoemd vind ik het best
Ah, dan is het maar goed dat ze mij niet belde, ik weet niets over WIDMquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:21 schreef Seraphina het volgende:
Maricha belde trouwens al halverwege de 2e plaat! Konden we even over WIDM praten
Haha da`s een andere. Dit was van iets met Ben Stiller geloof ik...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:22 schreef Toad het volgende:
SHREK!
Ze bellen altijd gigantisch vroeg. Ik ben weleens 2 platen lang blijven hangen (minuut of 7 dus) voordat het eindelijk tijd was (was volgens mij bij rabradio).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:21 schreef Seraphina het volgende:
Maricha belde trouwens al halverwege de 2e plaat! Konden we even over WIDM praten
was gezelligquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:21 schreef Seraphina het volgende:
Goed zo michiel!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:18 schreef IedeK. het volgende:
Nu moet ik weer weg, maar alvast effe een reminder voor Michiel:
De dvd van Jochem Myjer heet niet HeeYaa zoals je gister tijden prrrrachtige prrrrijzen zei, maar YeeHaa.
Ikke!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
The Fratellis - Chelsea Dagger !
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie heeft het bovenstaande plaatje trouwens gecaptured??
Leef je uitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:30 schreef Toad het volgende:
Iemand Bitches ain't shit van Ben Folds al aangevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |