quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik interpreteer dingen graag zoals het mij het beste uitkomt
Meesturen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:57 schreef Sirolf het volgende:
Eigenlijk had ik Girls van Nizlopi willen aanvragen, maar ik denk dat ze die niet hebben staan in Dalet.
Die kennen mij natuurlijk niet als D.Rosequote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, leg dat maar eens uit op het werk / school. Sterkte D.Rose.![]()
Heb jij ff geluk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die kennen mij natuurlijk niet als D.Rose
En jij werd genoemd, netquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Annette !!!!!!!!!!!!!!!!! zometeen weer live on air, everywhere.![]()
Suc6 !!
Alweerquote:
Goede plaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Nu wil ik Moloko ook horen met Forever More
Zolang mijn username in combi met mijn naam niet op de radio wordt genoemd vind ik het best
Ah, dan is het maar goed dat ze mij niet belde, ik weet niets over WIDMquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:21 schreef Seraphina het volgende:
Maricha belde trouwens al halverwege de 2e plaat! Konden we even over WIDM praten
Haha da`s een andere. Dit was van iets met Ben Stiller geloof ik...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:22 schreef Toad het volgende:
SHREK!
Ze bellen altijd gigantisch vroeg. Ik ben weleens 2 platen lang blijven hangen (minuut of 7 dus) voordat het eindelijk tijd was (was volgens mij bij rabradio).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:21 schreef Seraphina het volgende:
Maricha belde trouwens al halverwege de 2e plaat! Konden we even over WIDM praten
was gezelligquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:21 schreef Seraphina het volgende:
Goed zo michiel!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:18 schreef IedeK. het volgende:
Nu moet ik weer weg, maar alvast effe een reminder voor Michiel:
De dvd van Jochem Myjer heet niet HeeYaa zoals je gister tijden prrrrachtige prrrrijzen zei, maar YeeHaa.
Ikke!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
The Fratellis - Chelsea Dagger !
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie heeft het bovenstaande plaatje trouwens gecaptured??
Leef je uitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:30 schreef Toad het volgende:
Iemand Bitches ain't shit van Ben Folds al aangevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |