waarom niet? mooie vrouw.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:07 schreef IedeK. het volgende:
Heeft Paul nou al een Fok-account?
Waarom wel? Dat mooie valt best mee, dus een linkje voor degene die wel wilde kijken was voldoende geweestquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
waarom niet? mooie vrouw.
quote:
Jet had 'm moeten lokkenquote:Ik had Paul dus vorige week gemaild met de vraag of hij ook niet een Fok! account wilde aanmaken en een keertje zijn gezicht wilde laten zien. Hij zei dat hij er over na zou denken. We kunnen `m ook niet dwingen natuurlijk, als `ie er geen zin in heeft, heeft `ie er geen zin. Hij zit ook niet op het meest handige tijdstip met zijn programma qua fokkerij (voor mij iig)
Maar toch
3fm
Paul
Popduel![]()
PUB is de andere kant opquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
voor jou dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is precies de taak van een producer tijdens een radioprogramma ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:40 schreef bleiblei het volgende:
Nathan is toch producer?
Hoi Seraphinaquote:
Tijdens de uitzending de belhamels...eh...DJ's in de hand houden en terugroepen als ze te ver gaan, telefoon/mail/sms enz. beantwoorden, gasten ontvangen/verzorgen, telefoonnummers e.d. opzoeken en nog een heeeeleboel meer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:46 schreef Kiepkantel het volgende:
[..]
Wat is precies de taak van een producer tijdens een radioprogramma ?
Ik acht die kans aanwezigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:11 schreef Seraphina het volgende:
Wie is er straks weer bij tijdens MetMichiel?
Veronica Magazine, de radiorubriek achterin. t is maar een kort stukje hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:36 schreef -Hans- het volgende:
Vraagje voor MichielV [afbeelding] ! op je site staat een stukje van een interview, maar in welk blad staat het interview en/of wil je het hele interview misschien ergens online zetten? Net het gedeelte over het Ekstra weekend staat er niet op.
Dat heb ik weer gemist, ik heb de rest gehoordquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
alleen gisteren in de auto in een stuip gelegen om Giep Giep Ghoeratoen Michiel die Spanjaard belde...
Ja! Ik was er zonder dat ik 3FM aan had. Dat is toch wel een no-go in dit topic.quote:
Little Britain! Shame on you als je het nog nooit hebt gezien.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dat was weer een kleine VeenstraVeenstra-remix (baby-geluidje (of wat het ook is)).![]()
heeyquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
Gezelligheid, we zijn er weer!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Little Britain! Shame on you als je het nog nooit hebt gezien.![]()
![]()
Mag ik vragen hoeveel mensen zich ongeveer opgeven voor de popquiz?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
Gezelligheid, we zijn er weer!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:11 schreef ChatGirl het volgende:
hoi TheVulture en Toad!
Sluit ik me bij aan. Nog nooit gezien. Toch maar eens gaan bekijken binnenkort.quote:
Dank je, Michiel! ik zal binnenkort even een bezoekje brengen aan de plaatselijke kiosk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:55 schreef MichielV het volgende:
[..]
Veronica Magazine, de radiorubriek achterin. t is maar een kort stukje hoor.
Ik denk de hele tijd dat jij Domien bent, vanwege je avatar.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Nog nooit gezien. Toch maar eens gaan bekijken binnenkort.
Oh jij had ook gebeld? Sorry....:)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel mensen zich ongeveer opgeven voor de popquiz?
Je belde me nl. niet terug gisteren
Wie weet probeer ik het binnenkort weer eens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh jij had ook gebeld? Sorry....:)
Gemiddeld zijn er een stuk of 10 mensen die zich opgeven
Vind het toch wel een enorme kneiter hoor... maar mijn alltime fave van 3DD is When you're gonequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kryptonite is geen goede reclame voor 3 Doors Down
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |