* Sirolf is even voor een paar minuten overgeschakeld naar KXradio.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:13 schreef Seraphina het volgende:
Megahit alert...*last plaspauze in*
Nee hoor.quote:
Ik kan `m ongewild meezingen...quote:
Ik wil nog wel ff toevoegen dat ik sinds ik ook na 18:00u luister ik een nieuwe DJ bij heb die ik wel kan waarderenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik las dat mensen graag wilde dat ene Michiel het glazen huis inging.
Ik vroeg toen idd 'welke Michiel?'
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wil nog wel ff toevoegen dat ik sinds ik ook na 18:00u luister ik een nieuwe DJ bij heb die ik wel kan waarderen
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, want dan draaien ze 'm vast nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef Seraphina het volgende:
D.Rose wat heb je eigenlijk aangevraagd?
En dat kwam door Di-rect?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
ik moest ook ff weg terwijl Di-rect bezig was....
de kat had gespuugd
PM? Krijg ik ook eens een PMquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, want dan draaien ze 'm vast niet![]()
maar ik kan overal op dansenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg m ook niet.... pas als ik hem horen voorbij komen... het is in ieder geval een dance-achtig nummer
Leuk bandje inderdaad, ik kende ze nog niet maar deze single is echtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
omg die van Fall Out Boy is echt geweldig
Voor mij hoeft het niet hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Ik ga Andreas Johnson - Glorious of.... Basement Jaxx - Take Me Back To Your House aanvragen.
een mooi en een leuk nummerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Ik ga Andreas Johnson - Glorious of.... Basement Jaxx - Take Me Back To Your House aanvragen.
Zekers.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
een mooi en een leuk nummer
Geweldig dat bij AV vanochtend iemand weer eens Atomic Swing aanvroeg, misschien moet ik morgen maar weer eens The Pursuit of Happiness aanvragen om te kijken of ik een drie op een rij kan krijgen
Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
mot ik dan ff wat van Di-rect requesten?
![]()
in de map van de jaren 90 komt men never alone van 2 brothers on the 4th floor featuring des'ray & d-rock tegenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:35 schreef borisz het volgende:
*Boris duikt is de dancebakken op om een request aan te vragen
Je kunt ook NUquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Kan ik ff naar de wc
haha, leuk hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Kan ik ff naar de wc
voor Di-rect?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, leuk hoor.![]()
Mail is verstuurd.
Ja, en als speciale note heb ik er bij gezet dat jij de plaat zo goed vind. Oja, het gaat om het liedje Webcamgirl.quote:
Eigenlijk hoop ik dat je het echt gedaan hebtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, en als speciale note heb ik er bij gezet dat jij de plaat zo goed vind. Oja, het gaat om het liedje Webcamgirl.![]()
een request voor mijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, en als speciale note heb ik er bij gezet dat jij de plaat zo goed vind. Oja, het gaat om het liedje Webcamgirl.![]()
Hoezo? Moet je ook naar de wc?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dat je het echt gedaan hebt![]()
Zo kun je het ook interpreteren jaquote:
Ja, leg dat maar eens uit op het werk / school. Sterkte D.Rose.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dat je het echt gedaan hebt![]()
Ik interpreteer dingen graag zoals het mij het beste uitkomtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:53 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Zo kun je het ook interpreteren ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |