quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:06 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is 'Everybody' van de BSB toch een lekker nummer!![]()
we weten nu wel dat je een vriend hebtquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:06 schreef Etcetera het volgende:ik ben trots op mezelf
moet voor m'n laatste Propedeusevak nog 2 deelopdrachten (en hopen dat het een voldoende is natuurlijk) én ik heb een deel van het tentamen laatst gehaald met een 6,2 (SQL moet ik het helaas herkansen)
toch ben ik blij![]()
en m'n vriend is liev, hij heeft me weer 's keigoed geholpen![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik dacht hetzelfde als Jayhawk.
Dit maakt jou dus vrouw.quote:Ik snap niet wat jullie probleem is? Etc heeft het over de studie en zegt gewoon dat haar vriendje haar lief heeft geholpen. Is toch geen opschepperij ofzo?
Ik zit nu ook te kijken! Had hem nog niet gezienquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Anyway.. zometeen 'Shallow Hal' op RTL5.. ik heb 'm al te vaak gezien.. mooi..
(ja, ik heb een brede smaak)
Lekker generaliserendquote:
Problemen bestaan sowieso niet, net als Sinterklaas (toch jammer!), arrogantie en werkelijk onafhankelijke indie bandjes..quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:55 schreef MaJo het volgende:
Ik snap niet wat jullie probleem is? Etc heeft het over de studie en zegt gewoon dat haar vriendje haar lief heeft geholpen. Is toch geen opschepperij ofzo?
Goedzo Etc. dat je gek op hem bent, alleen maar mooi toch!![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Nemquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop wel dat je de OUDE Greenday luistert. De nieuwe zoete, Amerikaanse pop Greenday zuigt aars
Weet niemand.. respecteer haar anonimiteit en vraag niet verder.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef ChrisJX het volgende:
Hee, is etc een meisje?
Die luisterde ik net ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader zet even Holiday op van Green Day
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die luisterde ik net ookGeweldig hoe die overgaat in Boulevard of Broken Dreams
![]()
![]()
Laten we eerst maar even afwachten of ik geslaagd benquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup.
Trouwens, hoe zit het nou met je afstudeerfeessie, wanneer/waar/hoe laat en wat moet ik meenemen? Behalve weer een fles champagne![]()
OK, is goed. Ik ga trouwens naar bed, ben doodop, werk is net even te slopend geweest deze week, plus sociale verplichtingen, het slechte nieuws over quizmaster Bill, de vroege ochtenden etc. etc.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laten we eerst maar even afwachten of ik geslaagd benInfo volgt dan later wel
Is dat die rip-off van Wonderwall?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die luisterde ik net ookGeweldig hoe die overgaat in Boulevard of Broken Dreams
![]()
![]()
Kan me voorstellen dat je dat vindtquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is dat die rip-off van Wonderwall?
Ik praat ook maar iemand na hoor.. m'n inspiratie en focus liggen bij Shallow Hal op dit moment.. comedy met een dikke moraal.. zwakke plek..quote:
Echt súper! Eén van de betere kerenquote:
quote:Ik luister naar Dookie en American Idiot
Ik lig hier in een deuk om die filmquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik praat ook maar iemand na hoor.. m'n inspiratie en focus liggen bij Shallow Hal op dit moment.. comedy met een dikke moraal.. zwakke plek..
Klinkt goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt súper! Eén van de betere keren
Veel mensen gesproken die ik al 2 jaar niet gezien heb.
Leuke feestjes met open bar enz.
En de rest......tja...what happens in Vegas, stays in Vegas
[..]
![]()
Maar dat is niet zo gekquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
IQ Test 2007
Doe deze even! Ik ga 'm ook zo doen!Bonnie St. Claire had 52!
![]()
En? Ik wil wel een lange post verzinnen hoor?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Nem plaatst korte berichtjes... En gaat dan weer weg
Jij komt anders steeds online poppen hoor..quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:01 schreef Soempie het volgende:
Nem, m'n msn doet het niet. Ik ben dus niet zo onbeleefd om niet te antwoorden, maar ik ontvang gewoon niks meer en ik kan ook niks sturen.kut
Nouja, ik zou hier niet meer komen, maar ik wist dat Nem hier zou zijn
Oke, ook apart. Ik ben niet ingelogd, maar ik zie wel dat andere mensen inloggen (rechts onder)![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
ja al 3x..
Minder zuipenquote:
Daar ging ik ook de fout mee in.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij die plaatjesvolgorde vind ik de nummering niet logisch: nummering is
13
24
En niet
12
34... dus ik was op zoek naar een volgorde die er niet tussenstond
In het voorbeeld moet je de stenen met 2 dezelfde ogen kiezen. De echte vragen moet je steeds optellen...dus de voorbeeldvraag sloeg weer nergens op.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die dominostenen zijn ook niet logisch gedaan, of ik ben moe :p. Van het voorbeeld komen er drie in totaal op zes uit, moet je kiezen uit 4 stuks en de som van 3 van de stenen komt dan ook op 6 uit...
Ja, en toen ik het doorhad moest je niet alleen optellen maar ook zorgen dat de reeks goed was. Ik ben nu bij die ongein van gezichtsbedrog. Hoe moet ik nou zien welke even helder is?quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In het voorbeeld moet je de stenen met 2 dezelfde ogen kiezen. De echte vragen moet je steeds optellen...dus de voorbeeldvraag sloeg weer nergens op.
Duurde 2-3 vragen voordat ik het doorhad...
laatste keer dat ik keek welquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef ChrisJX het volgende:
Hee, is etc een meisje?
ik weet hetquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Weet niemand.. respecteer haar anonimiteit en vraag niet verder.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij die plaatjesvolgorde vind ik de nummering niet logisch: nummering is
13
24
En niet
12
34... dus ik was op zoek naar een volgorde die er niet tussenstond
dank je majoquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:55 schreef MaJo het volgende:
Ik snap niet wat jullie probleem is? Etc heeft het over de studie en zegt gewoon dat haar vriendje haar lief heeft geholpen. Is toch geen opschepperij ofzo?
Goedzo Etc. dat je gek op hem bent, alleen maar mooi toch!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:57 schreef erkel het volgende:
Guido WeijersZou je dat nou wel doen?
Hij is heel nie grappigquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:25 schreef Jayhawk het volgende:
Date? Zo ja, dan doe het je het beter dan Soempie, die ging FEBO'en![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
Tegen beter weten in vond ik erg sterk!
Hij is echt compleet anders dan Jochem Meyer, soms tegen het sentimentele aan en dan ineens gooit hij er weer een steengoeie grap tussendoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:38 schreef Soempie het volgende:
Tegen Beter Weten In.. dankje Erk![]()
* Soemp gaat kijken
A&S zijn ook super jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:07 schreef Etcetera het volgende:
gewoon gaanals het niet leuk is: jammer, als het wel leuk is: tof
ik ben weer thuis, kwam op station in Groningen m'n buurman tegen kon met hem meerijden![]()
scheelt weer een uur in de bus zitten
oh ik loop achter![]()
trouwens Arie en Silvester zijn ook errug leukga we 15 februari heen
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
Tip: koop nooit een zwart overhemd en ga op bezoek bij iemand met een witte kat en een witte hond
Deed ik ook nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je moet die beesten niet aaien of op schoot nemen, en vooral blijven staan
Wellicht. Ik ga het eerst gewoon proberen te wassen. Mijn speciale kledingborstel werkt nietquote:maar is idd een beetje irritantmss kun je met een vochtig (dus niet zeiknat) washandje de haren wegkrijgen?
Zelfs als je je aan dat advies houdt werkt het niet. Die haren zweven gewoon tegen je aan denk ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je moet die beesten niet aaien of op schoot nemen, en vooral blijven staan
Heb je de FAQ nooit gelezen? Daar staat dat inquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:19 schreef Soempie het volgende:
Tip: poets niet je tanden als je tegelijkertijd op FOK! leest.
Nu zit er tandpasta op m'n zwarte shirtje, Nem. Had me net omgekleed![]()
Ik ben zo iemand die gewoon maar begint en het dan wel ziet. Handleidingenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je de FAQ nooit gelezen? Daar staat dat in![]()
Hoiquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:22 schreef dartfanaat het volgende:
Hallootjes
Leuk Soempie dat je naar Guido gaat.
Ik ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die gewoon maar begint en het dan wel ziet. Handleidingen![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik hoop hetJij bent toch naar Guido geweest?
die lees ik ook wel trouwens.quote:
Ga je binnenkort nog naar het theater?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:30 schreef dartfanaat het volgende:
[..]![]()
Ja, en het was erg leuk!
Heb er heel veel gezien.
Ook die ik tegen vond vallen, hoor.
Die láát jij lezen toch?quote:
Yep. 1 februariquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ga je binnenkort nog naar het theater?![]()
waarom zelf doen als anderen dankbaar zijn als zij het voor je mogen doen, inderdaadquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:53 schreef Soempie het volgende:
Dat is natuurlijk veel belangrijker om te weten dan je IQ.
Hoe lang duurt dat dan? Gaan ze je die mailen ofso?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een 'dus dit is jouw ideale man!'-test gedaan. Even wachten op de uitslag.![]()
Je lijkt wel zo'n ouwe papegaai uit de Stamgastenquote:
Overspelig typejequote:Op donderdag 18 januari 2007 14:09 schreef Soempie het volgende:
Je hebt over het algemeen weinig hulp en steun van je partner nodig want je dopt het liefst je eigen boontjes.![]()
Je hebt waarschijnlijk een vaste relatie die al jaren duurt. Omdat je soms het gevoel hebt dat je partner je verwaarloosd, is de kans groot dat je een minnaar hebt of dat je daarvoor openstaat.![]()
Nee gut, echt?quote:Jouw ideale man is een echte kerel die weet wat hij wil en die maatschappelijk iets in de melk te brokkelen heeft. Je bent geen golddigger want je hebt je eigen carrière en bent heel goed in staat om je eigen geld te verdienen. Je wilt het liefst een partner die net als jij succesvol is en over de nodige ambities beschikt.
Hij moet ook goed in de markt liggen. Het komt wel eens voor dat je verliefd wordt op een man waar vrouwen in je omgeving ook verliefd op zijn.![]()
Nee, maar jij welquote:Voor jou zijn vertrouwdheid, harmonie en passie de belangrijkste bestanddelen van een goede relatie.Jij bent het meest gelukkig met een partner die niet geïnteresseerd is in andere vrouwen of in elk geval nooit vreemdgaat.
quote:Het is voor jou belangrijk dat hij sociaal vaardig is, zodat je goede gesprekken met hem kunt voeren.![]()
chauvinistische modusquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
Laatste zinnetje is voor mij ook heel belangrijk
Hier ook niet, zo weet ik nooit wie het isquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:17 schreef Jojoortje het volgende:
De computer is wel heel hard aan het berekenen wat de ideale man is voor mij. Heb nog steeds geen mail! Ook niet bij ongewenste post!![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hier ook niet, zo weet ik nooit wie het is![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:33 schreef Soempie het volgende:
Ongeduldig tiepje, Jojoor.
sst!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Trouwen soempie jij zou hier toch even niet meer komen?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:38 schreef Supersheep het volgende:
dienstbaarheid (mij als een prins behandelen)
bah, wie wil dat nou![]()
![]()
![]()
Maak eens een screenshot en Paint er een pijltje in..ik zie het niet namelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:30 schreef Soempie het volgende:
er is er ook een voor mannen. Links onder
http://www.henknoort.nl/php/modules/xoopspoll/
En niet erg praktisch ingesteldquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Jij treedt graag buiten de betreden paden en zit vol ideeën!![]()
Ja, maar niks over de ideale man + vrouwquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:56 schreef Jojoortje het volgende:
Sheep, heb je al mail?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:59 schreef Supersheep het volgende:
Ja, maar niks over de ideale man + vrouw
Zie hierboven en dan links onderinquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
wat een lelijke emoticon is dat toch ^
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef Nembrionic het volgende:Wat een zooi.
Ook weer typisch een vrouwelijk trekje om alles te tésten dat los en vast zit
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef Nembrionic het volgende:Wat een zooi.
Gelukkig, dan ben ik toch nog iets vrouwelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef Nembrionic het volgende:Wat een zooi.
quote:Uit je antwoorden is af te leiden dat je als 'androgyn' te typeren bent.
Met deze test is gekeken of je meer mannelijke of meer vrouwelijke kwaliteiten hebt, of ongeveer evenveel van beiden. In het laatste geval scoor je hoog op androgynie, wat betekent dat je ongeveer evenveel mannelijke als vrouwelijke kwaliteiten hebt. Als je in deze categorie zit, kunnen we je feliciteren. Dit betekent dat je doortastend en initiatiefrijk (mannelijk) kunt zijn als dat nodig is, maar ook zachtaardig en betrokken (vrouwelijk) in weer andere omstandigheden. Je kunt dus flexibel reageren op de situatie en daarbij ofwel je mannelijke ofwel je vrouwelijke talenten inzetten. Het mooiste is echter als je ze kunt combineren; je kunt dan bijvoorbeeld tegelijkertijd duidelijk en doelgericht zijn en toch ook oog hebben voor de ander en de relatie met de ander.
Dat weet ik ook niet. Niks om je voor te schamen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:12 schreef Mark_V het volgende:
Even eenmomentje.... ik wist niet wat mystificatie was.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Trouwen soempie jij zou hier toch even niet meer komen?
Hier ook zo'n verschil, 14 puntenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:13 schreef Etcetera het volgende:
vorig jaar had ik een score van ong 120
nu van 108
en ik zou zeggen dat ik eerder méér dan mínder te weten was gekomen (of het lag aan de omstandigheden toen ik 'm maakte: het was vroeg en ik was niet echt helderof ik ben gewoon dommer geworden
)
Ja ik, ff testen of mijn goretexjas nog goed waterdicht isquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:17 schreef Etcetera het volgende:
moet 1 van jullie nog naar buiten?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:17 schreef Etcetera het volgende:
moet 1 van jullie nog naar buiten?
Ik heb nog nooit meegemaakt dat dat NIET zo was, dus dan kan ik MaJo feliciteren met een unicumquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Gefeliciteerd? Je weet toch nog niet of je geslaagd bent?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maak eens een screenshot en Paint er een pijltje in..ik zie het niet namelijk
Scherp!quote:
Ja relaxed is datquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:18 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Bofkont met je affe scriptie![]()
Ik ben jaloers......
gefelici trouwens
veel succesquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:20 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ja ik, ff testen of mijn goretexjas nog goed waterdicht is![]()
Ik heb vanavond een feestje, maar ik denk dat ik bij hoge uitzondering maar eens met het OV ga..... het is erg vervelend om daar met een compleet verwaaide kop te zitten
Ik ga nu echt![]()
over NS is ergens een topic geloof ik nu...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik moet zo even naar de winkel en ik heb straks een kaartavondje. Ik weet alleen niet of de Randstadrail rijdt en/of de NS
Nou ja, dat is natuurlijk een beetje relatief. Ben al een uur wakker inmiddelsquote:
Kun je het nog vinden? Want als 1 van de 2 plat ligt ga/kan ik niet weg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:23 schreef Etcetera het volgende:
over NS is ergens een topic geloof ik nu...
4 haltes met de metro....... maar als het tegenzit, ga ik wel gewoon fietsen...... mijn haar is op dit moment alleen verschrikkelijk lang dus dat kan dan zo ontzettend verwaaien....quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
veel succesik weet niet waar je heen moet, maar ik weet wel dat er veel OV plat is momenteel. iig wat betreft de treinen!
[..]
over NS is ergens een topic geloof ik nu...
quote:
Ach ja...studentenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja, dat is natuurlijk een beetje relatief. Ben al een uur wakker inmiddelsDit is voor het eerst dat ik écht kon uitslapen in weken
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:26 schreef Etcetera het volgende:
NeM: Hoe kom ik thuis mss dat je daar iets aan hebt?
Utrecht CS is zo goed als dicht geloof ik, Amsterdam CS is ontruimd ivm rondvliegende bouwmaterialen
Leuke AKQ vraag: fobie voor testenquote:
http://www.phobialist.com/#T-quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuke AKQ vraag: fobie voor testen
Neuh dat is het nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuke AKQ vraag: fobie voor testen
Ah...angst voor de uitkomstquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh dat is het nietHeb vaak genoeg van die tests gemaakt namelijk
't is de AKQ nietquote:
Ook hier staat weer niet bij hoe de angst heet wanneer je bang bent dat er een satelliet op je hoofd valtquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.phobialist.com/#T-
Testophobia- Fear of taking tests.
Nee het is meer dat ik niet meer helemaal single benquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah...angst voor de uitkomst
Soms wil ik me er wel even aan wagen, zoals vandaag.
Ik maak ze meestal ook niet hoor. En ik weet nu ook weer waarom. Die dingen zijn vaak te kort door de bocht
Bestaat die angstquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook hier staat weer niet bij hoe de angst heet wanneer je bang bent dat er een satelliet op je hoofd valt
Dan kun je gelijk testen of hij wel bij je pastquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee het is meer dat ik niet meer helemaal single ben![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook hier staat weer niet bij hoe de angst heet wanneer je bang bent dat er een satelliet op je hoofd valt
Wanneer is je deadline? Toch niet morgen ofso he?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:40 schreef MaJo het volgende:
Ik moet trouwens aan een artikel werken waar ik écht geen zin in heb. Heb het al eindeloos vooruit geschoven maar moet nu echt eens aan de arbeit
Zoals daar is:quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]er 'bestaan' natuurlijk ook een hoop fobieën waar helemaal niemand last van heeft.
Al zullen er best mensen zijn die bang zijn dat er iets vanuit de lucht op hun kop valt
quote:luposlipaphobia
The fear of being pursued by timber wolves around a kitchen table whilst wearing socks on a newly waxed floor.
Eibofobie blijft ook leukquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals daar is:
[..]
Heeft Asmo nog een keer gevraagd in de AKQ overigens..
Nee dinsdagochtend. Maar ik moet nog best wat mensen bellen voor die tijd...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer is je deadline? Toch niet morgen ofso he?
Mja..dan zou ik inderdaad maar eens van Fok verdwijnenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dinsdagochtend. Maar ik moet nog best wat mensen bellen voor die tijd...
Maar ik wil nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja..dan zou ik inderdaad maar eens van Fok verdwijnen
Word bloemistquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ik wil niet![]()
![]()
Het leven van een journalist gaat niet over rozen![]()
Nee inderdaad. Elke avond naar het cafe, een feest of een concert om vervolgens tot 14:30 uit te slapen. Het is zwaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ik wil niet![]()
![]()
Het leven van een journalist gaat niet over rozen![]()
Oeh misschien wel een goede carrièremove jaquote:
Haha je hebt gelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Elke avond naar het cafe, een feest of een concert om vervolgens tot 14:30 uit te slapen. Het is zwaar
Ik weet er alles vanquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha je hebt gelijkLekker op je eigen tijd kunnen werken is natuurlijk helemaal the bomb
Alleen moet ik gewoon niet meer ja zeggen tegen artikelen waar ik bij voorbaat al geen zin in heb (maar ja, geld enzo
)
Ja jij zit een beetje in hetzelfde parketquote:
Heel weinig eigenlijk want ik zit er niet echt in maar ik sta overal voor openquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja jij zit een beetje in hetzelfde parketDoe je ook wel eens wat met journalistieke fotografie? Kunnen we misschien ooit samenwerken
![]()
Als ik ooit iets hoor dan laat ik het je wetenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel weinig eigenlijk want ik zit er niet echt in maar ik sta overal voor open![]()
Nopequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Je had nog nooit werk van mij gezien toch?
No problem, ben vooral benieuwdquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Komt eraan. Moment
(heeft overigens weinig met journalistieke fotografie te maken hoor, die samples)
Heej das ook tijdje geleden, geloof ik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ha!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
o shitik had even niet in de gaten dat Jojoortje nog een eind moest fietsen. Ik dacht: Neleos praat tegen zichzelf.
Is het veld zo slecht dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:36 schreef Soempie het volgende:
Ik zou vanavond een oefenwedstrijd hebben van volleybal, maar dat gaat niet door vanwege het weer.![]()
Maarja, wat nu te doen![]()
Filmpje kijken ofzo. Er zijn 4 films op tv vandaag, maar heb ze allemaal al gezien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:36 schreef Soempie het volgende:
Ik zou vanavond een oefenwedstrijd hebben van volleybal, maar dat gaat niet door vanwege het weer.![]()
Maarja, wat nu te doen![]()
Even naar een vriendin... Maar ik denk dat ik morgen wel even ga!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar moet je nu heen fietsen dan? Mag niet van KNMI..
Er liggen flink wat bomen op de weg in Hengelo heb ik gezien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Even naar een vriendin... Maar ik denk dat ik morgen wel even ga!
Lijkt me beterquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Even naar een vriendin... Maar ik denk dat ik morgen wel even ga!
Ja bij ons gaat het echt heel erg hard, maar ja... waar niet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:43 schreef Neleos het volgende:
Er liggen flink wat bomen op de weg in Hengelo heb ik gezien.
Hmm, weet niet waar jij zit, maar hier gaat het goed loosquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:45 schreef DiviFilius het volgende:
in Brabant valt het allemaal wel mee
Je herinnert mij eraan dat ik mijn nieuwe elektrische tandenborstel nog moet opladen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
a) eigen tanden nog
b) kunstgebit
c) GEEN tanden!
Jay denkt dat hij het is!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zijn we er na 288 posts al achter wie Jojoortje's skattie is?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is dat een authentieke Hengelose?
Dat is wel duidelijk jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar we weten natuurlijk allemaal wie het echt is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |