kan het ook softwarematig zijn? Ken je een alternatief DVD brand programma? Draai nu NERO. Bedankt voor de moeite.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, niet zo reageren. Dit is pure armoede. Wees eens een vent, het is 2007, hup.
Hm, een dominatrix die in de buurt woont... ik moet me maar gaan verstoppenquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, een dominatrix die in de buurt woont... ik moet me maar gaan verstoppen
Alcohol, DiscJuggler, Nero, Clonecd, CDRWin of als je echt full control wil hebben CDRecord, dat is een commandlinetooltje.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:51 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
kan het ook softwarematig zijn? Ken je een alternatief DVD brand programma? Draai nu NERO. Bedankt voor de moeite.
Ik heb een ander programma dan Nero, dat is me allemaal wat te log en omslachtig. Wat wil je branden dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:51 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
kan het ook softwarematig zijn? Ken je een alternatief DVD brand programma? Draai nu NERO. Bedankt voor de moeite.
En ik ben niet eens masochist, ik gebruik geen Linux!quote:
backup van al mn foto's van mn harde schijf op DVD en een kopie van iets illegaalsquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb een ander programma dan Nero, dat is me allemaal wat te log en omslachtig. Wat wil je branden dan?
ben even DiscJuggler aan het downen, de demoversie dan hequote:Op woensdag 17 januari 2007 00:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gaat dat lukken, Jay?
ik ga even wat andere proggies testen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. heb je iets aan tips van Tim? Illegale zaken kan ik helaas niet aan meewerken.
Klopt, heb nog niet bij de nieuwe Ozan gegeten. Een van m'n voornemens is om niet meer te dalamanen na het uitgaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, succes ermee.
We gaan een keer eten bij de nieuwe Ozan in de Poelestraat. Als jij het over Ozan hebt, bedoel je Ebbinge toch?
Niet meer te wat..??quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:02 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Klopt, heb nog niet bij de nieuwe Ozan gegeten. Een van m'n voornemens is om niet meer te dalamanen na het uitgaan![]()
Date? Zo ja, dan doe het je het beter dan Soempie, die ging FEBO'enquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Niet meer te wat..??
Ik ben uitgenodigd door die mevrouw.. hun zoontje voetbalt in een team bij mij club.![]()
Haha nee man.. de vrouw van de baas dus.quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:25 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Date? Zo ja, dan doe het je het beter dan Soempie, die ging FEBO'en![]()
Ik ga altijd voor Alanya bij Hasret.quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:23 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Broodje Dalaman (met feta) is mn favoriet![]()
Oppassen dus, anders ben word je zelf kebabquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha nee man.. de vrouw van de baas dus.
Je denkpatronen zitten niet helemaal op een lijn met de realiteit.quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:28 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Oppassen dus, anders ben word je zelf kebab
quote:
Broodje Alanya is Dalaman bij de Ozan (aan de Ebbeninge dan).quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor Alanya bij Hasret.
Geen idee wie ik bedoelde... Ik wilde eigenlijk wat reacties uitlokken, want het was zo stil hier.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:58 schreef Etcetera het volgende:
ohw...
never mindik dacht dat je Nem bedoelde
Je weet toch, ik heb nog steeds een oogje op je.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen idee wie ik bedoelde... Ik wilde eigenlijk wat reacties uitlokken, want het was zo stil hier.
Et voila! Jay reageert!![]()
Ik weet er alles van!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:05 schreef Jayhawk het volgende:
Je weet toch, ik heb nog steeds een oogje op je.
Ik doe wel degelijk journalistiekquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik dacht dat MaJo geen journalistiek deed maar iets media-achtigs in Amsterdam. Ik ben van plan om naar de open dag in Zwolle te gaan, en als dat bevalt kan ik een AKQ'er nog wat extra dingen vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |