'Leuke' nieuwe avatar Jojoortjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben er een paar aan het proeftestenMaar Fok! wil niet mee werken!
Ik wil deze ook een tijdje uitproberen, maar het werkt gewoon nietAantal bytes te groot of pixels... Ik snap het gewoon niet!
![]()
[afbeelding]
![]()
opslaglocatie? Eum, gewoon paint? Of bedoel je dat nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar aan de andere kant is mijn orginele plaatje 2x zo groot
wellke opslaglocatie gebruik je op internet? Tinypic?
Je slaat het plaatje denk ik op als bitmap bestand, misschien beter als je het opslaat als gif of jpg. Wordt kwaliteit wel minder van, maar is plaatje minder groot qua bestand.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
![]()
nee, gewoon de url van het plaatje plaatsen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Je slaat het plaatje denk ik op als bitmap bestand, misschien beter als je het opslaat als gif of jpg. Wordt kwaliteit wel minder van, maar is plaatje minder groot qua bestand.
Maar wat jojo zegt, gewoon plaatje eerst uploaden bij xs.to ofzo en dan die url gebruiken. Veel makkelijker![]()
Ja precies dat zeg ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, gewoon de url van het plaatje plaatsen.
http://www.wellcoolstuff.(...)s/00000001/30184.jpg
zichtbaarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehehe, je hebt goede strategieėn Stanley
Is mijn vernieuwde ava zichtbaar of is het weer zo dat ik em zie, maar jullie niet?
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
zichtbaar
al moet ie wel wat kleiner eigenlijk
Vind ik niet, bij die van jou zijn lijntjes wat dikker, vind de dunnere lijntjes die ik heb eigenlijk mooier.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[afbeelding]
zo is ie net wat duidelijker
Nee, dat kan ik niet in 1 keer...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je moet van dat hele 'Chicks Rule' thema af..
Ben je niet op MSN?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet in 1 keer...![]()
deze vond je toch beter?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet in 1 keer...![]()
Je voelt iets bij een avatar?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee deze voelt ook nog niet goed!![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Do you really want to hurt me
zet maar in de OP. Ik ben ontzettend sache.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Liever niet vloeken, Jayhawk. Dat doen we hier niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |