foeiquote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef Nesle het volgende:
Ik wip (alweer) even langs.
Mn pa en ma zijn naar infoavond op school voor vwo5 volgend jaar
En ik heb vandaag genoeg geleerd. Ik ken mooi 600 onnuttige woordjes
Ik wil wel gezeligheid hier nu.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:06 schreef Soempie het volgende:knap.
Ik heb vandaag een boek samengevat in 20 kantjes.![]()
Nu op pagina 60 van boek 2. Niet verkeerd.
GA is geweldigquote:Op maandag 15 januari 2007 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Wat was Grey's Anatomy toch weer leuk!![]()
Nesle, leuk dat je er weer bent!![]()
ik wil die Box ookquote:Op maandag 15 januari 2007 23:11 schreef Nesle het volgende:
Ik heb alle boxen van Friends
Heb alle afleveringen al 12 keer gezien ofzo
Ja klopt... Dat deden ze de vorige keer ook wel! Maar goed... Ik heb de rest van de tentamens dit jaar wel gehaald, dus heb ik maar 1 herkansing, valt mee toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:
jammer jojoortje. maar als de cijfers erg laag zijn willen ze wel 's wat punten erbij gevenmss heb je net een voldoen
Over Nesle ook wel, maar ik weet zeker dat ze stiekem meekijktquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
We kunnen natuurlijk ook over Soempie roddelen nu ze er niet is.. hm..
Goed idee, begin jij?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
We kunnen natuurlijk ook over Soempie roddelen nu ze er niet is.. hm..
quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik houd hem voorlopig, maar groetjes aan iedereen. Ik kom een tijdje niet meer op FOK!![]()
Word soms gewoon een beetje gestoord van m'n eigen ge-F5![]()
Terug naar de mensen irl.![]()
Dat denk ik ook:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Over Nesle ook wel, maar ik weet zeker dat ze stiekem meekijkt
Soemp ook denk ik! Stelletje Fok! verslaafden!![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef Etcetera het volgende:
Doodgereden Suzanne ook verkracht![]()
![]()
![]()
dat is dicht bij hier. toch verkracht, bah.... vieze hufter is het(geloof dat ik 'm van gezicht ken, weet het niet zeker...)
woei!quote:
Zet auto-refresh dan aan!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Word soms gewoon een beetje gestoord van m'n eigen ge-F5![]()
In Opera: rechtsklik op pagina, kies reload every, kies periode of stel zelf in via customquote:
Lijkt dat een beetje op Age Of Empires?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik begin alweer uitgekeken te raken op Anno 1602
Ik ben er een paar aan het proeftestenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er een geheime afspraak dat begin januari je usericon veranderd wordt? En waarom ben ik daar niet over ingelicht?![]()
'Leuke' nieuwe avatar Jojoortjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben er een paar aan het proeftestenMaar Fok! wil niet mee werken!
Ik wil deze ook een tijdje uitproberen, maar het werkt gewoon nietAantal bytes te groot of pixels... Ik snap het gewoon niet!
![]()
[afbeelding]
![]()
opslaglocatie? Eum, gewoon paint? Of bedoel je dat nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar aan de andere kant is mijn orginele plaatje 2x zo groot
wellke opslaglocatie gebruik je op internet? Tinypic?
Je slaat het plaatje denk ik op als bitmap bestand, misschien beter als je het opslaat als gif of jpg. Wordt kwaliteit wel minder van, maar is plaatje minder groot qua bestand.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
![]()
nee, gewoon de url van het plaatje plaatsen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Je slaat het plaatje denk ik op als bitmap bestand, misschien beter als je het opslaat als gif of jpg. Wordt kwaliteit wel minder van, maar is plaatje minder groot qua bestand.
Maar wat jojo zegt, gewoon plaatje eerst uploaden bij xs.to ofzo en dan die url gebruiken. Veel makkelijker![]()
Ja precies dat zeg ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, gewoon de url van het plaatje plaatsen.
http://www.wellcoolstuff.(...)s/00000001/30184.jpg
zichtbaarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehehe, je hebt goede strategieën Stanley
Is mijn vernieuwde ava zichtbaar of is het weer zo dat ik em zie, maar jullie niet?
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
zichtbaar
al moet ie wel wat kleiner eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |