Hee je bent nieuw hier?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:42 schreef DiviFilius het volgende:
Hallee
nog een met tentamensquote:Op maandag 15 januari 2007 19:52 schreef DiviFilius het volgende:
Zo'n beetje, doe sinds een paar dagen mee aan de Kennisquiz uit interesse en verveling. Heb namelijk morgen tentamen, en het gevolg daarvan is dat ik veel achter de PC zit, maar me ook snel verveel, dus dan gaan we weer even langs FoK!
Er werken er ook nog wel watquote:Op maandag 15 januari 2007 20:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik hier de enige die geen toetsen/werkstukken of afstudeerscripties enz. heeft?
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef DiviFilius het volgende:
Ik heb vandaag de hele Middeleeuwen in ongeveer 3,5 a4tje samengevat ( of iig geprobeerd ), dus ik ben wel weer tevreden met mijn resultaat van vandaag
De laatste pagina's zijn dan ook onleesbaar voor anderenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
20 kantjes![]()
Ik krijg met moeitje 1 kantje vol![]()
hihihiquote:Op maandag 15 januari 2007 20:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nesle.. laat mij eens met je moeder praten.. we kunnen niet zonder je in de slowchat.. en jij kan niet zonder ons..
Samenvatting kan ook te uitgebreid zijn hè..quote:Op maandag 15 januari 2007 21:06 schreef Soempie het volgende:
[..]knap.
Ik heb vandaag een boek samengevat in 20 kantjes.![]()
Nu op pagina 60 van boek 2. Niet verkeerd.
Maar wat een rotperiode is dit altijdAls mensen vragen hoe het gaat heb ik gewoon niks anders te vertellen dan dat ik studeer.
![]()
Stan, ik kijk uit naar vrijdag![]()
Hehe, ik vind in de geschiedenis alleen de periode 1900-nu interressant en de rennaissance en die hele zooi daar omheen. Maar de middeleeuwen vind ik echt niks, kweet niet waarom eigkquote:Op maandag 15 januari 2007 20:38 schreef DiviFilius het volgende:
hehe, ik studeer Geschiedenis dus zo erg als jij ( blijkbaar ) vind ik het niet
Alleen gruwelijk irritant dat iedereen zo nodig dezelfde voornaam als zn vader/voorganger wilde hebben.
Dat is nogal een 'samenvatting'.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een boek samengevat in 20 kantjes.![]()
Ben erg blij met m'n 20 kantjes. Vond het vrij netjes voor 278 pagina'squote:Op maandag 15 januari 2007 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Samenvatting kan ook te uitgebreid zijn hè..
Ik meen het hoor.. zeg ik meteen even dat de meet bezoeken waarschijnlijk veiliger is dan thuisblijven, zoveel liefde en warmte als je daar omringt.. met daarbij de belofte dat we Jayhawk uit je buurt houden..quote:
Ja, je mag me overhorenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat gaan we vrijdag doen, studeren??
Oudheid is het leukst. Als je meer macht/geld wil, als je elkaar niet mag of als je gewoon zin hebt dan ga je knokken, simpelquote:Op maandag 15 januari 2007 21:16 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hehe, ik vind in de geschiedenis alleen de periode 1900-nu interressant en de rennaissance en die hele zooi daar omheen. Maar de middeleeuwen vind ik echt niks, kweet niet waarom eigk
Volgens mij is ze heus wel oud en wijs genoeg om in te kunnen schatten of ze genoeg geleerd heeft.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Toch moet je niet dingen doen die niet mogen van je ouders.. dit is het breken van hun vertrouwen niet waard, lieverd.. als je wer mag, zijn we er ook nog wel.
Het mooiste was nog toen McSteamy uit de badkamer kwam!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef Nesle het volgende:
En Jojoor, GA was zoooo tofAddison, de slet
Sudoku?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:32 schreef Nesle het volgende:
Ja Stan, ik geloof dat jullie er nog wel zijn over een week, maar ik verveeeelde me zoooooooooooooooo!
dat is het inderdaadquote:Op maandag 15 januari 2007 22:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
is = eens?
Ik vond dood en verderf altijd wel interessant bij geschiedenis. De mensheid heeft uitgebreide en creatieve manieren gevonden om anderen zoveel mogelijk pijn te doen, dan wel om te leggen. Oorlogen vond ik dus wel boeiend, vrede niet zo. Oorlogen moeten ook weer niet te lang duren, 80-jarige oorlog duurde gewoon te lang om echt boeiend te zijn... kan ook komen doordat ik die periode vooral op de basisschool heb gehad, en er dus weinig dood en verderf werd gegeven. In elk geval niet in uitgebreide detailsquote:Op maandag 15 januari 2007 21:16 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hehe, ik vind in de geschiedenis alleen de periode 1900-nu interressant en de rennaissance en die hele zooi daar omheen. Maar de middeleeuwen vind ik echt niks, kweet niet waarom eigk
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:11 schreef Nesle het volgende:
Ik heb alle boxen van Friends
Heb alle afleveringen al 12 keer gezien ofzo
Same here, vooral Caesar en Augustusquote:Op maandag 15 januari 2007 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
favorite periode is het romeinse rijk(oudheid)
een van de weinige series waar ik een aflevering ook meerdere keren kan kijken, vooral joey is hilarischquote:Op maandag 15 januari 2007 23:11 schreef Nesle het volgende:
Heb alle afleveringen al 12 keer gezien ofzo
How you doing?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:44 schreef DiviFilius het volgende:
een van de weinige series waar ik een aflevering ook meerdere keren kan kijken, vooral joey is hilarisch
quote:
Ik houd hem voorlopig, maar groetjes aan iedereen. Ik kom een tijdje niet meer op FOK!quote:
Weer een korte nacht Jo?quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weer een korte nacht Jo?![]()
Succes met je tentamen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |