Klinkt goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt súper! Eén van de betere keren
Veel mensen gesproken die ik al 2 jaar niet gezien heb.
Leuke feestjes met open bar enz.
En de rest......tja...what happens in Vegas, stays in Vegas
[..]
![]()
Maar dat is niet zo gekquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
IQ Test 2007
Doe deze even! Ik ga 'm ook zo doen!Bonnie St. Claire had 52!
![]()
En? Ik wil wel een lange post verzinnen hoor?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Nem plaatst korte berichtjes... En gaat dan weer weg
Jij komt anders steeds online poppen hoor..quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:01 schreef Soempie het volgende:
Nem, m'n msn doet het niet. Ik ben dus niet zo onbeleefd om niet te antwoorden, maar ik ontvang gewoon niks meer en ik kan ook niks sturen.kut
Nouja, ik zou hier niet meer komen, maar ik wist dat Nem hier zou zijn
Oke, ook apart. Ik ben niet ingelogd, maar ik zie wel dat andere mensen inloggen (rechts onder)![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
ja al 3x..
Minder zuipenquote:
Daar ging ik ook de fout mee in.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij die plaatjesvolgorde vind ik de nummering niet logisch: nummering is
13
24
En niet
12
34... dus ik was op zoek naar een volgorde die er niet tussenstond
In het voorbeeld moet je de stenen met 2 dezelfde ogen kiezen. De echte vragen moet je steeds optellen...dus de voorbeeldvraag sloeg weer nergens op.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die dominostenen zijn ook niet logisch gedaan, of ik ben moe :p. Van het voorbeeld komen er drie in totaal op zes uit, moet je kiezen uit 4 stuks en de som van 3 van de stenen komt dan ook op 6 uit...
Ja, en toen ik het doorhad moest je niet alleen optellen maar ook zorgen dat de reeks goed was. Ik ben nu bij die ongein van gezichtsbedrog. Hoe moet ik nou zien welke even helder is?quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In het voorbeeld moet je de stenen met 2 dezelfde ogen kiezen. De echte vragen moet je steeds optellen...dus de voorbeeldvraag sloeg weer nergens op.
Duurde 2-3 vragen voordat ik het doorhad...
laatste keer dat ik keek welquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef ChrisJX het volgende:
Hee, is etc een meisje?
ik weet hetquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Weet niemand.. respecteer haar anonimiteit en vraag niet verder.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij die plaatjesvolgorde vind ik de nummering niet logisch: nummering is
13
24
En niet
12
34... dus ik was op zoek naar een volgorde die er niet tussenstond
dank je majoquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:55 schreef MaJo het volgende:
Ik snap niet wat jullie probleem is? Etc heeft het over de studie en zegt gewoon dat haar vriendje haar lief heeft geholpen. Is toch geen opschepperij ofzo?
Goedzo Etc. dat je gek op hem bent, alleen maar mooi toch!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:57 schreef erkel het volgende:
Guido WeijersZou je dat nou wel doen?
Hij is heel nie grappigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |