Daar ging ik ook de fout mee in.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij die plaatjesvolgorde vind ik de nummering niet logisch: nummering is
13
24
En niet
12
34... dus ik was op zoek naar een volgorde die er niet tussenstond
In het voorbeeld moet je de stenen met 2 dezelfde ogen kiezen. De echte vragen moet je steeds optellen...dus de voorbeeldvraag sloeg weer nergens op.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die dominostenen zijn ook niet logisch gedaan, of ik ben moe :p. Van het voorbeeld komen er drie in totaal op zes uit, moet je kiezen uit 4 stuks en de som van 3 van de stenen komt dan ook op 6 uit...
Ja, en toen ik het doorhad moest je niet alleen optellen maar ook zorgen dat de reeks goed was. Ik ben nu bij die ongein van gezichtsbedrog. Hoe moet ik nou zien welke even helder is?quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In het voorbeeld moet je de stenen met 2 dezelfde ogen kiezen. De echte vragen moet je steeds optellen...dus de voorbeeldvraag sloeg weer nergens op.
Duurde 2-3 vragen voordat ik het doorhad...
laatste keer dat ik keek welquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef ChrisJX het volgende:
Hee, is etc een meisje?
ik weet hetquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Weet niemand.. respecteer haar anonimiteit en vraag niet verder.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij die plaatjesvolgorde vind ik de nummering niet logisch: nummering is
13
24
En niet
12
34... dus ik was op zoek naar een volgorde die er niet tussenstond
dank je majoquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:55 schreef MaJo het volgende:
Ik snap niet wat jullie probleem is? Etc heeft het over de studie en zegt gewoon dat haar vriendje haar lief heeft geholpen. Is toch geen opschepperij ofzo?
Goedzo Etc. dat je gek op hem bent, alleen maar mooi toch!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:57 schreef erkel het volgende:
Guido WeijersZou je dat nou wel doen?
Hij is heel nie grappigquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:25 schreef Jayhawk het volgende:
Date? Zo ja, dan doe het je het beter dan Soempie, die ging FEBO'en![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
Tegen beter weten in vond ik erg sterk!
Hij is echt compleet anders dan Jochem Meyer, soms tegen het sentimentele aan en dan ineens gooit hij er weer een steengoeie grap tussendoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:38 schreef Soempie het volgende:
Tegen Beter Weten In.. dankje Erk![]()
* Soemp gaat kijken
A&S zijn ook super jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:07 schreef Etcetera het volgende:
gewoon gaanals het niet leuk is: jammer, als het wel leuk is: tof
ik ben weer thuis, kwam op station in Groningen m'n buurman tegen kon met hem meerijden![]()
scheelt weer een uur in de bus zitten
oh ik loop achter![]()
trouwens Arie en Silvester zijn ook errug leukga we 15 februari heen
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
Tip: koop nooit een zwart overhemd en ga op bezoek bij iemand met een witte kat en een witte hond
Deed ik ook nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je moet die beesten niet aaien of op schoot nemen, en vooral blijven staan
Wellicht. Ik ga het eerst gewoon proberen te wassen. Mijn speciale kledingborstel werkt nietquote:maar is idd een beetje irritantmss kun je met een vochtig (dus niet zeiknat) washandje de haren wegkrijgen?
Zelfs als je je aan dat advies houdt werkt het niet. Die haren zweven gewoon tegen je aan denk ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je moet die beesten niet aaien of op schoot nemen, en vooral blijven staan
Heb je de FAQ nooit gelezen? Daar staat dat inquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:19 schreef Soempie het volgende:
Tip: poets niet je tanden als je tegelijkertijd op FOK! leest.
Nu zit er tandpasta op m'n zwarte shirtje, Nem. Had me net omgekleed![]()
Ik ben zo iemand die gewoon maar begint en het dan wel ziet. Handleidingenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je de FAQ nooit gelezen? Daar staat dat in![]()
Hoiquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:22 schreef dartfanaat het volgende:
Hallootjes
Leuk Soempie dat je naar Guido gaat.
Ik ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die gewoon maar begint en het dan wel ziet. Handleidingen![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik hoop hetJij bent toch naar Guido geweest?
die lees ik ook wel trouwens.quote:
Ga je binnenkort nog naar het theater?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:30 schreef dartfanaat het volgende:
[..]![]()
Ja, en het was erg leuk!
Heb er heel veel gezien.
Ook die ik tegen vond vallen, hoor.
Die lįįt jij lezen toch?quote:
Yep. 1 februariquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ga je binnenkort nog naar het theater?![]()
waarom zelf doen als anderen dankbaar zijn als zij het voor je mogen doen, inderdaadquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:53 schreef Soempie het volgende:
Dat is natuurlijk veel belangrijker om te weten dan je IQ.
Hoe lang duurt dat dan? Gaan ze je die mailen ofso?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een 'dus dit is jouw ideale man!'-test gedaan. Even wachten op de uitslag.![]()
Je lijkt wel zo'n ouwe papegaai uit de Stamgastenquote:
Overspelig typejequote:Op donderdag 18 januari 2007 14:09 schreef Soempie het volgende:
Je hebt over het algemeen weinig hulp en steun van je partner nodig want je dopt het liefst je eigen boontjes.![]()
Je hebt waarschijnlijk een vaste relatie die al jaren duurt. Omdat je soms het gevoel hebt dat je partner je verwaarloosd, is de kans groot dat je een minnaar hebt of dat je daarvoor openstaat.![]()
Nee gut, echt?quote:Jouw ideale man is een echte kerel die weet wat hij wil en die maatschappelijk iets in de melk te brokkelen heeft. Je bent geen golddigger want je hebt je eigen carričre en bent heel goed in staat om je eigen geld te verdienen. Je wilt het liefst een partner die net als jij succesvol is en over de nodige ambities beschikt.
Hij moet ook goed in de markt liggen. Het komt wel eens voor dat je verliefd wordt op een man waar vrouwen in je omgeving ook verliefd op zijn.![]()
Nee, maar jij welquote:Voor jou zijn vertrouwdheid, harmonie en passie de belangrijkste bestanddelen van een goede relatie.Jij bent het meest gelukkig met een partner die niet geļnteresseerd is in andere vrouwen of in elk geval nooit vreemdgaat.
quote:Het is voor jou belangrijk dat hij sociaal vaardig is, zodat je goede gesprekken met hem kunt voeren.![]()
chauvinistische modusquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
Laatste zinnetje is voor mij ook heel belangrijk
Hier ook niet, zo weet ik nooit wie het isquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:17 schreef Jojoortje het volgende:
De computer is wel heel hard aan het berekenen wat de ideale man is voor mij. Heb nog steeds geen mail! Ook niet bij ongewenste post!![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hier ook niet, zo weet ik nooit wie het is![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hier ook niet, zo weet ik nooit wie het is![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |