quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:06 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is 'Everybody' van de BSB toch een lekker nummer!![]()
we weten nu wel dat je een vriend hebtquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:06 schreef Etcetera het volgende:ik ben trots op mezelf
moet voor m'n laatste Propedeusevak nog 2 deelopdrachten (en hopen dat het een voldoende is natuurlijk) én ik heb een deel van het tentamen laatst gehaald met een 6,2 (SQL moet ik het helaas herkansen)
toch ben ik blij![]()
en m'n vriend is liev, hij heeft me weer 's keigoed geholpen![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik dacht hetzelfde als Jayhawk.
Dit maakt jou dus vrouw.quote:Ik snap niet wat jullie probleem is? Etc heeft het over de studie en zegt gewoon dat haar vriendje haar lief heeft geholpen. Is toch geen opschepperij ofzo?
Ik zit nu ook te kijken! Had hem nog niet gezienquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Anyway.. zometeen 'Shallow Hal' op RTL5.. ik heb 'm al te vaak gezien.. mooi..
(ja, ik heb een brede smaak)
Lekker generaliserendquote:
Problemen bestaan sowieso niet, net als Sinterklaas (toch jammer!), arrogantie en werkelijk onafhankelijke indie bandjes..quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:55 schreef MaJo het volgende:
Ik snap niet wat jullie probleem is? Etc heeft het over de studie en zegt gewoon dat haar vriendje haar lief heeft geholpen. Is toch geen opschepperij ofzo?
Goedzo Etc. dat je gek op hem bent, alleen maar mooi toch!![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Nemquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop wel dat je de OUDE Greenday luistert. De nieuwe zoete, Amerikaanse pop Greenday zuigt aars
Weet niemand.. respecteer haar anonimiteit en vraag niet verder.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef ChrisJX het volgende:
Hee, is etc een meisje?
Die luisterde ik net ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader zet even Holiday op van Green Day
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die luisterde ik net ookGeweldig hoe die overgaat in Boulevard of Broken Dreams
![]()
![]()
Laten we eerst maar even afwachten of ik geslaagd benquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup.
Trouwens, hoe zit het nou met je afstudeerfeessie, wanneer/waar/hoe laat en wat moet ik meenemen? Behalve weer een fles champagne![]()
OK, is goed. Ik ga trouwens naar bed, ben doodop, werk is net even te slopend geweest deze week, plus sociale verplichtingen, het slechte nieuws over quizmaster Bill, de vroege ochtenden etc. etc.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laten we eerst maar even afwachten of ik geslaagd benInfo volgt dan later wel
Is dat die rip-off van Wonderwall?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die luisterde ik net ookGeweldig hoe die overgaat in Boulevard of Broken Dreams
![]()
![]()
Kan me voorstellen dat je dat vindtquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is dat die rip-off van Wonderwall?
Ik praat ook maar iemand na hoor.. m'n inspiratie en focus liggen bij Shallow Hal op dit moment.. comedy met een dikke moraal.. zwakke plek..quote:
Echt sśper! Eén van de betere kerenquote:
quote:Ik luister naar Dookie en American Idiot
Ik lig hier in een deuk om die filmquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik praat ook maar iemand na hoor.. m'n inspiratie en focus liggen bij Shallow Hal op dit moment.. comedy met een dikke moraal.. zwakke plek..
Klinkt goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt sśper! Eén van de betere keren
Veel mensen gesproken die ik al 2 jaar niet gezien heb.
Leuke feestjes met open bar enz.
En de rest......tja...what happens in Vegas, stays in Vegas
[..]
![]()
Maar dat is niet zo gekquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
IQ Test 2007
Doe deze even! Ik ga 'm ook zo doen!Bonnie St. Claire had 52!
![]()
En? Ik wil wel een lange post verzinnen hoor?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Nem plaatst korte berichtjes... En gaat dan weer weg
Jij komt anders steeds online poppen hoor..quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:01 schreef Soempie het volgende:
Nem, m'n msn doet het niet. Ik ben dus niet zo onbeleefd om niet te antwoorden, maar ik ontvang gewoon niks meer en ik kan ook niks sturen.kut
Nouja, ik zou hier niet meer komen, maar ik wist dat Nem hier zou zijn
Oke, ook apart. Ik ben niet ingelogd, maar ik zie wel dat andere mensen inloggen (rechts onder)![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
ja al 3x..
Minder zuipenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |