quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:24 schreef Supersheep het volgende:
Hier ook niet, zo weet ik nooit wie het is![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:33 schreef Soempie het volgende:
Ongeduldig tiepje, Jojoor.
sst!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Trouwen soempie jij zou hier toch even niet meer komen?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:38 schreef Supersheep het volgende:
dienstbaarheid (mij als een prins behandelen)
bah, wie wil dat nou![]()
![]()
![]()
Maak eens een screenshot en Paint er een pijltje in..ik zie het niet namelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:30 schreef Soempie het volgende:
er is er ook een voor mannen. Links onder
http://www.henknoort.nl/php/modules/xoopspoll/
En niet erg praktisch ingesteldquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Jij treedt graag buiten de betreden paden en zit vol ideeën!![]()
Ja, maar niks over de ideale man + vrouwquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:56 schreef Jojoortje het volgende:
Sheep, heb je al mail?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:59 schreef Supersheep het volgende:
Ja, maar niks over de ideale man + vrouw
Zie hierboven en dan links onderinquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
wat een lelijke emoticon is dat toch ^
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef Nembrionic het volgende:Wat een zooi.
Ook weer typisch een vrouwelijk trekje om alles te tésten dat los en vast zit
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef Nembrionic het volgende:Wat een zooi.
Gelukkig, dan ben ik toch nog iets vrouwelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef Nembrionic het volgende:Wat een zooi.
quote:Uit je antwoorden is af te leiden dat je als 'androgyn' te typeren bent.
Met deze test is gekeken of je meer mannelijke of meer vrouwelijke kwaliteiten hebt, of ongeveer evenveel van beiden. In het laatste geval scoor je hoog op androgynie, wat betekent dat je ongeveer evenveel mannelijke als vrouwelijke kwaliteiten hebt. Als je in deze categorie zit, kunnen we je feliciteren. Dit betekent dat je doortastend en initiatiefrijk (mannelijk) kunt zijn als dat nodig is, maar ook zachtaardig en betrokken (vrouwelijk) in weer andere omstandigheden. Je kunt dus flexibel reageren op de situatie en daarbij ofwel je mannelijke ofwel je vrouwelijke talenten inzetten. Het mooiste is echter als je ze kunt combineren; je kunt dan bijvoorbeeld tegelijkertijd duidelijk en doelgericht zijn en toch ook oog hebben voor de ander en de relatie met de ander.
Dat weet ik ook niet. Niks om je voor te schamen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:12 schreef Mark_V het volgende:
Even eenmomentje.... ik wist niet wat mystificatie was.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Trouwen soempie jij zou hier toch even niet meer komen?
Hier ook zo'n verschil, 14 puntenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:13 schreef Etcetera het volgende:
vorig jaar had ik een score van ong 120
nu van 108
en ik zou zeggen dat ik eerder méér dan mínder te weten was gekomen (of het lag aan de omstandigheden toen ik 'm maakte: het was vroeg en ik was niet echt helderof ik ben gewoon dommer geworden
)
Ja ik, ff testen of mijn goretexjas nog goed waterdicht isquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:17 schreef Etcetera het volgende:
moet 1 van jullie nog naar buiten?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:17 schreef Etcetera het volgende:
moet 1 van jullie nog naar buiten?
Ik heb nog nooit meegemaakt dat dat NIET zo was, dus dan kan ik MaJo feliciteren met een unicumquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Gefeliciteerd? Je weet toch nog niet of je geslaagd bent?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maak eens een screenshot en Paint er een pijltje in..ik zie het niet namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |