Ja relaxed is datquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:18 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Bofkont met je affe scriptie![]()
Ik ben jaloers......
gefelici trouwens
veel succesquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:20 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ja ik, ff testen of mijn goretexjas nog goed waterdicht is![]()
Ik heb vanavond een feestje, maar ik denk dat ik bij hoge uitzondering maar eens met het OV ga..... het is erg vervelend om daar met een compleet verwaaide kop te zitten
Ik ga nu echt![]()
over NS is ergens een topic geloof ik nu...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik moet zo even naar de winkel en ik heb straks een kaartavondje. Ik weet alleen niet of de Randstadrail rijdt en/of de NS
Nou ja, dat is natuurlijk een beetje relatief. Ben al een uur wakker inmiddelsquote:
Kun je het nog vinden? Want als 1 van de 2 plat ligt ga/kan ik niet weg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:23 schreef Etcetera het volgende:
over NS is ergens een topic geloof ik nu...
4 haltes met de metro....... maar als het tegenzit, ga ik wel gewoon fietsen...... mijn haar is op dit moment alleen verschrikkelijk lang dus dat kan dan zo ontzettend verwaaien....quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
veel succesik weet niet waar je heen moet, maar ik weet wel dat er veel OV plat is momenteel. iig wat betreft de treinen!
[..]
over NS is ergens een topic geloof ik nu...
quote:
Ach ja...studentenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja, dat is natuurlijk een beetje relatief. Ben al een uur wakker inmiddelsDit is voor het eerst dat ik écht kon uitslapen in weken
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:26 schreef Etcetera het volgende:
NeM: Hoe kom ik thuis mss dat je daar iets aan hebt?
Utrecht CS is zo goed als dicht geloof ik, Amsterdam CS is ontruimd ivm rondvliegende bouwmaterialen
Leuke AKQ vraag: fobie voor testenquote:
http://www.phobialist.com/#T-quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuke AKQ vraag: fobie voor testen
Neuh dat is het nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuke AKQ vraag: fobie voor testen
Ah...angst voor de uitkomstquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh dat is het nietHeb vaak genoeg van die tests gemaakt namelijk
't is de AKQ nietquote:
Ook hier staat weer niet bij hoe de angst heet wanneer je bang bent dat er een satelliet op je hoofd valtquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.phobialist.com/#T-
Testophobia- Fear of taking tests.
Nee het is meer dat ik niet meer helemaal single benquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah...angst voor de uitkomst
Soms wil ik me er wel even aan wagen, zoals vandaag.
Ik maak ze meestal ook niet hoor. En ik weet nu ook weer waarom. Die dingen zijn vaak te kort door de bocht
Bestaat die angstquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook hier staat weer niet bij hoe de angst heet wanneer je bang bent dat er een satelliet op je hoofd valt
Dan kun je gelijk testen of hij wel bij je pastquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee het is meer dat ik niet meer helemaal single ben![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook hier staat weer niet bij hoe de angst heet wanneer je bang bent dat er een satelliet op je hoofd valt
Wanneer is je deadline? Toch niet morgen ofso he?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:40 schreef MaJo het volgende:
Ik moet trouwens aan een artikel werken waar ik écht geen zin in heb. Heb het al eindeloos vooruit geschoven maar moet nu echt eens aan de arbeit
Zoals daar is:quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]er 'bestaan' natuurlijk ook een hoop fobieën waar helemaal niemand last van heeft.
Al zullen er best mensen zijn die bang zijn dat er iets vanuit de lucht op hun kop valt
quote:luposlipaphobia
The fear of being pursued by timber wolves around a kitchen table whilst wearing socks on a newly waxed floor.
Eibofobie blijft ook leukquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals daar is:
[..]
Heeft Asmo nog een keer gevraagd in de AKQ overigens..
Nee dinsdagochtend. Maar ik moet nog best wat mensen bellen voor die tijd...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer is je deadline? Toch niet morgen ofso he?
Mja..dan zou ik inderdaad maar eens van Fok verdwijnenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dinsdagochtend. Maar ik moet nog best wat mensen bellen voor die tijd...
Maar ik wil nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja..dan zou ik inderdaad maar eens van Fok verdwijnen
Word bloemistquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ik wil niet![]()
![]()
Het leven van een journalist gaat niet over rozen![]()
Nee inderdaad. Elke avond naar het cafe, een feest of een concert om vervolgens tot 14:30 uit te slapen. Het is zwaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ik wil niet![]()
![]()
Het leven van een journalist gaat niet over rozen![]()
Oeh misschien wel een goede carričremove jaquote:
Haha je hebt gelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Elke avond naar het cafe, een feest of een concert om vervolgens tot 14:30 uit te slapen. Het is zwaar
Ik weet er alles vanquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha je hebt gelijkLekker op je eigen tijd kunnen werken is natuurlijk helemaal the bomb
Alleen moet ik gewoon niet meer ja zeggen tegen artikelen waar ik bij voorbaat al geen zin in heb (maar ja, geld enzo
)
Ja jij zit een beetje in hetzelfde parketquote:
Heel weinig eigenlijk want ik zit er niet echt in maar ik sta overal voor openquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja jij zit een beetje in hetzelfde parketDoe je ook wel eens wat met journalistieke fotografie? Kunnen we misschien ooit samenwerken
![]()
Als ik ooit iets hoor dan laat ik het je wetenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel weinig eigenlijk want ik zit er niet echt in maar ik sta overal voor open![]()
Nopequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Je had nog nooit werk van mij gezien toch?
No problem, ben vooral benieuwdquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Komt eraan. Moment
(heeft overigens weinig met journalistieke fotografie te maken hoor, die samples)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |